fbpx

כך תהנו מטיול משפחות מאורגן ומושלם בחורף הקרוב

0

טיולים מאורגנים מהווים פתרון נהדר לראות את העולם, בראש שקט. לא צריך לערוך תכנונים וחישובים, חברות טיולים מנוסות מארגנות את הכל בשבילכם.

בטיולים מסוג זה אפשר להספיק לבקר באטרקציות רבות, ליהנות משלל הסברים ממדריכים שדוברים את השפה המקומית (וגם עברית). כמו כן, אפשר לספוג את התרבות המקומית, להגיע לפינות אטרקטיביות ומיוחדות עם אוטובוס צמוד והדרכה בעברית וכמובן שהכל בטוח יותר, מאשר הייתם עושים עצמאית.

לקראת החורף, משפחות המתכננות חופשה עם הילדים צריכות לשים דגש על אטרקציות ויעדים שילדים אוהבים ורוצים לבקר בהן.

מצד אחד, אפשר להמריא לארצות הברית, כאשר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות תוכלו לבקר בין היתר בדיסנילנד, אולפני הסרטים המפורסמים בעולם, פסטיבלים וגם ליהנות ממגוון הופעות ענק לילדים. מצד שני, ארצות הברית גדולה כל כך, שלפעמים ניתן למצוא פתרון לא פחות טוב ביעדים קרובים וגם זולים יותר.

לפיכך, אפשר להבין מדוע כל כך הרבה אנשים שכבר ניסו, ממליצים דווקא על טיול מאורגן באירופה . גם מבחינת עלות וגם מבחינה לוגיסטית, טיול מאורגן שכזה חוסף המון זמן תכנון וכסף.

באירופה בראש שקט, אפשר ליהנות גם מטבע וגם משפע פעילויות משפחתיות ואיך לא – מפארקי שעשועים מטורפים. בטיולים מסוג זה, אפשר לבקר במסעדות נהדרות ולהמשיך לקבל קצת תרבות, תוך ביקור במוזיאונים או תערוכות מיוחדות שמתאימות לא רק למבוגרים, אלא לכל המשפחה ולילדים במיוחד.

לאלו הנופשים בפריז, מומלץ לבצע סיור במגדל אייפל ולאלו בברצלונה, לא כדאי לפספס את הכנסייה "סגרדה פמיליה" שתוכננה על ידי אמן המודרניסטה והאדריכל הקטלאני אנטוני גאודי. כמו כן, ניתן לבקר בתעלות המוצפות של וונציה או בתחנות הרוח של הולנד.

אלו רק כמה דוגמאות קטנות למגוון אטרקציות מרכזיות ומוכרות ביעדים שונים באירופה, שהכי כדאי לבקר בהם בחורף..

מלונות נבחרים שגם משתלמים

באירופה הקלאסית, ברומא, פריז, פראג או ביעדים רבים אחרים, ניתן לבקר עם הילדים בחורף בגני חיות, ליהנות מפארקי שעשועים ברמה עולמית ולבלות גם בטבע. בנוסף, אפשר להגיע לפארקי חבלים, מופעי חוצות, פסטיבלים מקומיים.

בהמשך לכך, מיותר לציין כי חבילות נופש כוללות בתוכן גם טיסות, לינה במלון, כניסה לאטרקציות הכי שוות, והכל במחיר זול יותר מאשר אם הייתם לוקחים כל דבר לחוד.

אם כבר מדברים על מלונות, מה שמאוד נוח בטיולים מאורגנים, זה שמציעים לכם מלונות מצוינים. מלונות מותאמים למשפחות עם ילדים, שגם בהם תמצאו לא מעט דברים שאפשר לעשות.

נופש מאורגן למשפחה במלון אירופאי עם הילדים יכול לכלול ארוחות כיד המלך ומטעמים מקומיים, אך לא רק. מרבית מהמלונות מגישים גם אוכל שמתאים יותר לחך הישראלי.

מה לגבי תחבורה?

עם כל היופי שבנופש בחורף בחו"ל, אף אחד לא היה רוצה להיתקע במזג אוויר חורפי באירופה למשל, בחיפוש אחר מונית או בהמתנה לרכבת. במקום זאת ובמקום להשכיר רכב, טיול מאורגן לכל המשפחה מאפשר חסכון משמעותי בעלויותו תחבורה ציבורית וכך גם ניתן למטב ולהרוויח יותר זמן איכות לבילוי עם הילדים ואפילו לעשות סיבוב שופינג בשווקים או בקניונים.

לראות עולם עם הילדים

במסגרת טיול עם הילדים ובהמשך ליעדים שכבר ציינו, ניתן להביא בחשבון עוד שלל יעדים חמים ושווים באירופה.

לדוגמא, ישנם טיולים להולנד, גרמניה ואפילו פינלנד שניתן ליהנות בהם גם משלג ומפעילות סקי נהדרת עם מזחלות, מחליקיים וכדומה. במקומות אלו ניתן למצוא גם מדריכים מקצועיים שילוו את הילדים.

עוד פלוס גדול נוסף – לא משנה אם כבר ביקרתם באירופה, עם הילדים או בלעדיהם, תמיד תוכלו למצוא טיול מאורגן חדש, מהסוג שעוד לא ניסיתם.

לסיום, יש כמה דברים שטוב לדעת:

  1. בבחינה של טיול מאורגן בחורף עם המשפחה, הקפידו לבדוק מראש מהו מסלול הטיול והאם הוא כולל הליכות ארוכות או מסלולים לכל המשפחה.
  2. אספו מידע לגבי סוג המלון ואופיו, כולל המלצות מאתרים מובילים.
  3. בדקו אילו אטרקציות מחכות לכם וכמה זמן פנוי יהיה לכם לשופינג.

בחורף הקרוב, זה הזמן לראות עולם עם הילדים!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook