fbpx

תחליקו אותה: למה בעצם להסיר שיער בלייזר?

זה לא רק הקיץ: מה הופך את הסרת השיער בלייזר לאחד הטרנדים החמים כיום? והאם זה באמת עדיף על שיטות הסרת השיער המסורתיות? יצאנו לבדוק.

0

הימים ימי קיץ לוהטים, אבל יש מקומות שכרגע גדושים בלקוחות, אלו ללא ספק מכוני הלייזר. אגב, לא רק נשים גודשות את המקומות האלו: סיור קצר במכוני הלייזר מגלה שגם הגברים אינם נפקדים מטיפולי הסרת השיער, שהפכו לטרנד החם של השנים האחרונות.

ההיסטוריה, או – מי חשב על זה?

בניגוד למקובל לחשוב, הסרת שיער בלייזר היא לא המצאה של העשור האחרון: הניסוי הראשון להסרת שיערות באמצעות לייזר נוסה כבר בשנת 1979, על ידי המדען ברי ג'יי. זה קרה אגב, לגמרי במקרה: המדען הנחמד חשף את זרועו ללייזר בהליך ניסיוני שעשה, על מנת לחקור עניין אחר לגמרי. שיערותיו נשרו כתוצאה מההליך, ולאחר מספר ימים גילה ג'יי כי השיער עדיין לא חזר לצמוח. 

המדען המשעשע מיהר להוציא את המכשיר לשוק כפטנט, אך התוצאות לא היו משביעות רצון וכללו תופעות לוואי רבות ולא רצויות וכך אי יעילות גבוהה. יחד עם זאת, הרעיון עצמו לא נגנז, ובמשך למעלה משני עשורים פותח עיקרון הלייזר להסרת השיער עד שלבסוף הגיעו המפתחים למכשיר האולטימטיבי שהביא עימו את כל היתרונות של הלייזר יחד עם אפקטיביות גבוהה ומינימום של תופעות לוואי. כמובן שגם כיום ממשיך תחום הלייזר להתפתח, ועם השנים יוצאים לאור מכשירים חדשניים יותר ויותר שמבטיחים יותר יעילות בפחות תופעות לוואי.

הסרת שיער בלייזר

הלייזר: כל היתרונות

אז ג'יי המדען אמנם לא צלח מבחינה עסקית, אבל הוא בטח יהיה שמח לראות את הברכה שהגיעה בעקבות גילויו המסעיר. ואם בעסקים עסקינן, מדוע תפס הלייזר כל כך חזק את תשומת ליבן (וליבם) של נשים וגברים ברחבי העולם?

  1. זמן זה שם המשחק – עם כל קיץ שמגיע, הבגדים מתקצרים וחופי הרחצה מתמלאים. הביקוש לעור חלק ונטול שיער הולך וגובר. כשמצד אחד יש את שיטות הסרת השיער הרגילות הדורשים זמן ועיסוק בהם מידי כמה שבועות, מכשירי הלייזר במכונים המתקדמים מציעים עור חלק למשך החודשיים הקרובים לפחות. כמובן שאורך הזמן הזה הוא ממוצע, ויש מי שגופו יצמיח שער מחודש כבר לאחר חודש – אבל זה תמיד יהיה בטווח זמן גדול יותר מאשר כל שיטה אחרת להסרת שיער.
  2. טווח ארוך – הסרת בסכין? השיער יחזור בתוך יומיים. מכשיר תלישה? בעוד שבועיים. שעווה? בעוד שלושה שבועות. יש לזה סיבה הגיונית: כל שיטות הסרת השיער עובדות מעל פני השטח: השערה אמנם נתלשת ממקומה, אבל הזקיק – השורש שמצמיח אותה – עודנו שריר וקיים. טיפולי הלייזר מתמקדים בדיוק בזה: טיפול אפקטיבי להרס הזקיק העיקש מותיר אותו חסר יכולת להצמיח מחדש את השערה, ועם כל טיפול נוסף מידי כמה חודשים – הזקיק הופך לפחות ופחות פעיל. מה שהופך את הסרת השיער בלייזר לאפקטיבית לטווח ארוך מאוד.

אז איך מתחילים?

אז איך מתחילים? קודם כל, אל תתפשרו על מכון הלייזר. בחרו במכון לייזר בעל ניסיון וותק רב בתחום, עם צוות מטפל שמוסמך רפואית לעניין. כי עם כל היתרונות שבלייזר – טכנולוגיית הלייזר היא לא צחוק, ורק מי שמוסמך בתחום יכול לטפל בה.

בקשו ממכרים המלצות או חפשו ברשת ביקורות על מכוני הלייזר. מכון לייזר איכותי יציע לכם פגישה ראשונית הכוללת אבחון העור והיכרות עם איש הצוות המטפל. נכון, קיימות בשוק גם קוסמטיקאיות שמציעות טיפול בהסרת שיער בלייזר, אך כדאי לשים לב שלא כולן מקצועיות ובעלות ניסיון רב שנים בתחום. לאחר שבחרתם מכון לייזר לטיפול – זכרו לא לדלג על טיפולים, ותשיגו תוצאות מדהימות. אז.. תאמרו שלום ולא להתראות לסכין ולשעווה – ויאללה לים!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook