fbpx

מי אמר שאי אפשר לשלב אקסטרים עם בטן גב? הכירו את מאוריציוס

0

חופים קסומים, נוף ציורי, מים בצבע טורקיז, עצי דקל ומלון מפנק, זה כל מה שדרוש לחופשה חלומית. לשכב על החול, לשכשך במים ולנשום בשקט. יש מי שעבורם זו החופשה האולטימטיבית.

טיולי אקסטרים חווייתיים, מתקני אומגות, צלילה ועוד, יש מי שדווקא זו החופשה המושלמת עבורם.

ומה עושה זוג או משפחה החלוקים בנוגע לחופשה המושלמת? טס למאוריציוס!

בואו נכיר את מאוריציוס

רפובליקת מאוריציוס היא אי קסום הנמצא בלב האוקיאנוס ההודי שניתן להגיע אליו באמצעות טיסה ישירה של כשמונה שעות. זהו אי טרופי שמזג האוויר בו חם רוב ימות השנה ולכן מתאים לתיירות בכל עונה.

הוא מוקף חופים קסומים, וזו גם אחת האטרקציות הגדולות של אי קטנטן זה.

במאוריציוס קיים ערב רב של תרבויות וניתן לראות בו את השפעותיהן השונות, כגון התרבות ההודית עם המקדשים ההינדים והקארי אשר מככב במרבית התבשילים, התרבויות האנגלית והצרפתית באמצעות השפות השולטות באי וכן הנהיגה בצד שמאל שאף מתאימה להשפעה של התרבות האפריקאית.

אקסטרים מכל הסוגים

אף על־פי שגודלו של האי קטן במיוחד, הוא עמוס באטרקציות נפלאות המתאימות במיוחד לחובבי האקסטרים לסוגיו.

האוקיאנוס ההודי המקיף את האי מאפשר מגוון פעילויות אקסטרים במים כגון צלילה באתרים שונים, צלילה עם דולפינים ולאמיצים אף יותר – עם כרישים. אפשר לצאת עם אופני ים, גלשני ים או רוח, מצנחי ים, שיט במבחר כלי שיט ועוד.

בנוסף לאקסטרים ימי ניתן לצאת לסיורי הליכה, גלישת מצוקים, טיולי טרקטורונים, פארקי חבלים ומתקני אומגה. אפשר להצטרף גם לסיור טבע בין חיות הבר ולחוות ספארי ברמה אחרת.

האי מציע לוקיישנים מופלאים כתפאורה קסומה לכל פעילות אקסטרים שרק רוצים, כל שצריך הוא רק לבחור.

בטן גב אל מול המים

מי שבחר חבילות נופש למאוריציוס דווקא כדי לנוח ולהתפעם מהנוף, מוזמן לעשות זאת על כל אחד מהחופים באי. מים צלולים וכחולים, חול נעים ורק ומזג אויר שמשי תמיד, הם אידיאליים לצורך מטרה זו.

ישנם כמה חופים ואתרים מומלצים שלא כדאי לפספס כגון חוף "פרהיבה", "בלו ביי", האי "איל אל סרף", שמורת הציפורים "קאסאלה", השטחים הצבעוניים וכמעט בלתי טבעיים של "שאמאראל" ועוד.

חופשה של בטן גב מושלמת תכלול כמובן גם ביקור בשווקי פשפשים מקומיים, בקניון פתוח Caudan Waterfront, וכן בשווקי איכרים אותנטיים.

המעוניינים יכולים לצאת לסיור במקדשים ההינדיים, לבקר במוזאון הטבע ובמצודה העתיקה Citadelle, להסתובב בגן הבוטני הקסום ואף לשכור רכב ולטייל בכבישים ובין העיירות הקטנות.

ומה אוכלים במאוריציוס?

המטבח המקומי של מאוריציוס יתאים הם לחובבי האקסטרים המעוניינים להתנסות בטעמים חדשים והן לחובבי חופשת הבטן גב שמעדיפים להיצמד למנות מוכרות ואהובות.

ניתן לאכול תבשילי אורז וירקות המוכרים מאוד מהמטבח האסייתי, דגים טריים, תבשילי עוף, הכול בטעמים מעורבים של מתוק, מלוח, חריף וחמוץ. משקאות טרופיים כמובן יהיו חלק בלתי נפרד מחפשה במאוריציוס והמעוניינים יכולים להוסיף להם רום כדי להיכנס לאווירה.

בדוכנים השונים בשווקי האוכל ניתן לקנות פירות וירקות טריים, חלקם ייחודיים לאי בלבד, ואף לטעום מנות מקומיות אותנטיות.

יעניין לדעת שיש לאי היסטוריה יהודית קצרה, כאשר הגיעה אליו ב-1939 ספינת מעפילים שניסתה להגיע לישראל אך נתפסה. כ-1,600 הפליטים נאלצו לחיות במחנה יהודי במשך חמש שנים, התערו בו וכהוכחה לכך יש בית קברות יהודי ומוזאון.

מאוריציוס, כיעד תיירותי המשלב חופש אקסטרים עם רביצה בשמש, הוא האי המושלם. אוכל מצוין, בילויים וקניות לצד פעילות אקשן ואקסטרים ברמות שונות.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook