fbpx

בחירת מתנה לראש השנה עם ערך מוסף לקהילה

חלוקת מתנות לעובדים בראש השנה זו מסורת ארוכת שנים, ועכשיו כשהקיץ כבר כאן וראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה, אין זמן טוב יותר מעכשיו להתחיל לחפש מתנות לחג. אולם במקום לקנות סתם עוד כרטיסי מתנה או גאדג'טים, השנה אפשר להחליט לבחור מתנה עם ערך מוסף לקהילה.

0

מהן מתנות עם ערך מוסף לקהילה?

כיום עסקים רבים רואים את החשיבות של חלוקת מתנה בעלת משמעות לעובדים. לפעמים מתנה משמעותית לעובדים אינה בהכרח רק המתנה המוחשית עצמה, אלא דווקא הידיעה שהמתנה שלהם משלבת צדקה ובכוחה לשנות את חייהן של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. כמובן שהמתנות שבוחרים עדיין יכולות להיות מוחשיות, כדי שיביעו את הערכתכם הכנה בפני העובדים, אך בד בבד הן משלבות את האלמנטים הבאים:

  • מתנה מתוצרת מקומית
  • מתנה בעלת ערך סנטימנטלי
  • מתנה ידידותית לסביבה
  • התמורה ממכירת המתנה מועברת לצדקה
  • מתנה מחברה שמספקת תעסוקה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים או בסיכון

כיצד אנו באולגיפסט תורמים לקהילה?

באולגיפטס מתמחים ביבוא ושיווק של מארזי מתנה וחבילות שי ומציעים לעסקים מגוון רחב של אפשרויות בחירה איכותיות במחירים מעולים. זאת יחד עם האפשרות לספק לכם פתרונות בהתאמה אישית. לצד הפעילות העסקית השוטפת, אנו רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה ולכן מאז הקמת החברה ועד היום, אנו דואגים לשלב בתהליך אריזת המתנות שאתם קונים, אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים בסביבת עבודה תומכת הכוללת חניכה וליווי אישי. מעבר לתשלום על העבודה, ההכנסות ממכירות המתנות מאפשרות לנו להעניק תרומה לעובדי עמותת שווים לאורך השנה ולשלוח אותם לימי כיף מפנקים. 

מגוון רחב של מתנות לעובדים תחת קורת גג אחת

במידה ותרצו לקנות לעובדים שלכם מתנה בעלת ערך מוסף, באולגיפטס מחכות לכם אינספור אפשרויות בטווח רחב של מחירים, לרבות מתנות מתחת ל- 65 שקלים. את כל המוצרים תוכלו למצוא רק בחנויות בוטיק ומעדניות איכותיות, שכן הם אינם נמכרים בסופרים או ברשתות והופכים כל מתנה לסופר ייחודית.

  • מארז מתוק – שנות טובות של פעם – הבחירה הנוסטלגית שתחזיר את העובדים שלכם אחורה בזמן אל ארץ ישראל היפה והטובה. המארז כוללת 4 צנצנות של קונפיטורה, או לחלופין 3 קונפיטורות וצנצנת דבש. 
  • מארז שגשוג – מארז שמאחל לעובדים שלכם שנה של שגשוג בכל התחומים וכולל בקבוק יין לבחירה, גריסיני איטלקי פריך וחף מחומרים משמרים וממרח תמרים עם טחינה. אם תרצו לעטוף את בקבוק היין בנפרד באריזה חגיגית, זה בהחלט אפשרי. 
  • מארז תיק גב ושנות טובות של פעם – ראש השנה זו בהחלט תקופה טובה לארוז תיק ולנסוע לטיול ברחבי הארץ. לכן רכישת מארז ובו תיק גב שימושי לטיולים ולחיי היום יום בנוסף לפינוקים מתוקים ומארז שנות טובות מפעם, זו בהחלט בחירה שכדאי לשקול. 
  • שנה דבש – מארז שהוא כולו חוויה קולינרית לחך ובו ארבעה סוגי דבש איכותי מאזורי רדייה שונים, מה שמשפיע על טעמו של הדבש, מרקמו, צבעו ותכונותיו. הדבש נאסף בצורה ידנית, שזו הדרך הטבעית והעתיקה ביותר, הוא אינו עובר חימום ומופק מדבורים שניזונות מצוף בלבד. 
  • מארז שנה של הצלחות – כל שנה מביאה אתה את המזל שלה. אם אתם רוצים לאחל לעובדים שלכם שפע של הצלחה בשנה הבאה עלינו לטובה, מארז שנה של הצלחות יעביר את המסר בקול חזק וברור. המארז החגיגי כולל יין לבחירה, גריסיני איטלקי פריך ללא חומרים משמרים, זיתים יווניים מעולים ומיץ פרי טבעי.
  • מארז ספלי חיבוק – אפשרות מיוחדת נוספת למתנה לעובדים היא זוג ספלי חיבוק עגולים שניתן למתג עם לוגו ומסר החברה. מלבד הספלים המארז החגיגי כולל גם מעדן פרי ללא תוספת סוכר של המעדנייה ומארז שוקולד מתוק וטעים של עמותת שווים כתרומה לקהילה.

כמובן שאלו הן רק דוגמאות קטנות ממכלול האפשרויות שעומדות לרשותכם. באולגיפטס תוכלו למצוא עוד מגוון גדול של מתנות מיוחדות ומקוריות בטווח רחב של מחירים ובהתאמה לכל סגנון, העדפה וסדר גודל של תקציב. 

אה, ואפשר גם למתג

על כל מתנה שתבחרו לראש השנה אפשר להוסיף את הלוגו של המותג או כל מסר שתרצו להעביר. האריזה מאוד אסתטית ויפה כאשר ישנו מבחר גדול של אפשרויות מיתוג כמו מיתוג עטיפות נייר, מיתוג מארזי עץ, מיתוג מארזי קרטון, מיתוג גלילים ליין, מיתוג כרטיס ברכה ועוד. כמו כן ניתן לעטוף את בקבוקי היין בכל מארז בתוספת תשלום סמלי.

אז אם אתם מחפשים מתנה בעלת ערך מוסף, באולגיפסט תוכלו למצוא מבחר רחב של מתנות לראש השנה, רעיונות ואפשרויות, כאשר על כל המארזים מצורפת ברכה שמציינת שהמתנות נארזו על ידי עובדים עם צרכים מיוחדים. אנו בטוחים שכל המתנות שלנו ישמחו וישמשו את העובדים שלכם ונשמח לייעץ ולעזור לכם לבחור את המתנות המתאימות ביותר, בכל סדר גודל של תקציב. 

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook