fbpx

ציוד קמפינג איכותי לשיפור החוויה

0

טיול קמפינג עם המשפחה או החברים במהלכו של יום קיצי הוא בהחלט אחת החוויות הטובות ביותר שתוכלו לערוך, הרי מי לא אוהב להנות מהשמש החמה ביחד עם אנשים אהובים עליו בחיק הטבע? אולם, על מנת לנצל את המיטב מחוויה זו עליכם להצטייד בהתאם שכן, טיול קמפינג חוויתי דורש את הציוד המתאים. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על עריכת טיול קמפינג בנוסף לדוגמאות נהדרות לציוד שאתם חייבים לקחת איתכם.

הציוד המומלץ ביותר

 

  • אוהל – הדבר הבסיסי ביותר שתצטרכו להביא איתכם כאשר מדובר על ציוד קמפינג ומחנאות הוא כמובן אוהל שכן, באוהל תשנו במהלך שהותכם בשטח. כאשר אתם בוחרים אוהל לטיול קמפינג, חשוב מאוד לבחור סוג איכותי אשר יוכל לסייע לכם בנוחות מרבית בעת השינה בשטח. נוסף על כך, ראוי לציין כי קיימים סוגים של אוהלים לפתיחה מהירה במידה ואינכם יודעים כיצד להרכיב אוהלים או לחילופין, במידה ותרצו להקים את האוהל במהירות האפשרית.
  • צידנית – כאשר אתם מתכוננים לקראת טיול קמפינג חוויתי, הרי שעליכם לדאוג לכלי מסוים ובו תאחסנו את כל דברי האוכל והשתיה שלכם, זאת בעוד כי עליכם גם לדאוג לכלי שיוכל לשמור על דברים אלו קרים וצוננים על מנת שחלילה השתייה לא תתחמם מדי והאוכל לא יתקלקל. בדיוק לשם כך, עליכם להצטייד בצידנית. שימו לב כי קיים מגוון רחב מאוד של צידניות לבחירה ועל כן, מומלץ מאוד לערוך השוואה נרחבת בין הסוגים השונים טרם ביצוע דבר הבחירה אודות הצידנית שתבחרו.
  • משחקים ופעילות פנאי – השהות בשטח היא נהדרת, אך היא יכולה להיות משעממת לילדים שכן, ילדים קטנים זקוקים לתעסוקה מתמדת וייתכן כי לא ימצאו אותה כאשר המבוגרים מכינים את האוכל או מרכיבים את האוהלים. לכן, מומלץ מאוד להצטייד במשחקי קופסא ויתר פעילויות פנאי אשר יוכלו לבדר את הילדים שלכם כאשר אתם יוצאים לקמפינג, זאת בעוד כי משחקים ופעילויות פנאי תמיד יכולים להרים את המורל של כלל המשתפים.
  • גריל וגזייה – אין ספק כי גריל וגזייה גם הם חלק בלתי נפרד מפריטי הציוד החיוניים ביותר שעליכם להצטייד בהם כאשר אתם מתכוננים לטיול קמפינג חוויתי, זאת מאחר ומדובר בכלים שיוכלו לסייע לכם להכין אוכל לכם ולכל קרוביכם שנמצאים איתכם בטיול. בעוד כי לעיתים גם גזייה פשוטה וגריל סטנדרטי יעשו את העבודה, כדאי לשקול את האפשרות של רכישת מוצרים איכותיים במידה ותרצו תפוקה טובה יותר.
  • פנסים – זכרו כי כאשר אתם לנים בשטח, הלילות יכולים להיות מאוד חשוכים מאחר ואתם נמצאים במקום רחוק מעורות האיר ועל כן, עליכם גם להצטייד בפנסים על מנת שאלו יוכלו להאיר את הסביבה שלכם.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook