fbpx

תביעות סיעוד – כיצד מגישים אותה?

0

כאשר או מגיעים למצב סיעודי או שמישהו מהמשפחה שלנו מגיע למצב כזה – אנחנו רוצים לעשות את כל מה שניתן על מנת שנוכל לתפקד או לגרום לאדם השני לתפקד ולחיות את חייו בבריאות, ללא מכשולים ובאיכות חיים. בשל כך רבים מאיתנו דואגים שיהיו לנו ולקרובים שלנו פוליסות ביטוח סיעודי שמבטיח שכאשר נזדקק לכך, נוכל למצות את כל הזכויות הרפואיות והכלכליות שיעזרו לנו לחיות טוב יותר.

אבל בפועל כשזה מגיע ל"מאני טיים" אנחנו לא תמיד מקבלים את מה שהבטיחו לנו. חברות הביטוח ומוסדות כמו הביטוח הלאומי בוודאי שיכולות להערים קשיים כדי שאתם לא  תקבלו את מה שמגיע לכם ואת מה ששילמתם עליו במשך שנים.

בשל העבודה המצערת הזאת, יש בישראל לא מעט אנשים שמנסים להגיש תביעת סיעוד ולא מצליחים לעשות זאת בשל קשיים בירוקרטיים ושאר מטלות או תנאים שמציבות חברות הביטוח. המטרה: למנוע ממבוטחים את היכולת לקבל את מה שמגיע להם.

אחד התנאים שמבטיחות חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי הוא קבלת גמלת סיעוד חודשית שתאפשר שירותי של עובד זר, סיוע ברכישת ציוד רפואי והגייני, טיפול בחולה סיעודי, רכישת עזרים פרא רפואיים וטיפולים חשובים ושאר תנאים שיכולים לשפר משמעותית את איכות חייו של האדם הסיעודי.

אם אתם לא מצליחים לקבל את הגמלה הזאת ואתם רוצים להגיש תביעת סיעוד מול הביטוח הלאומי או מול חברות הביטוח הפרטיות שלכם ואפילו מול קופת החולים – חשוב שיהיו לצידכם מומחים שיכולים לעזור לכם להגיש את התביעה כמו שצריך.

אז כיצד בוחרים משרד עורכי דין טוב שיעזור עם תביעת סיעוד?

זה נכון אנחנו שומעים על לא מעט עורכי דין ואנשים שירצו לספק לכם סיוע בקבלת הפיצוי או הזכויות שמגיעות לכם בתמורה לאחוזים מאותם פיצויים, אבל כשאתם בוחרים את המומחים יש לשים לב כי מדובר בעורכי דין עם ניסיון וותק ויש לבחור במי שיכול לספק לכם תוצאות טובות.

בחרו עורכי דין שיש להם כמה שיותר ניסיון מול המערכת ויודעים כיצד עובדים גופים ותאגידים אל מול לקוחות.

בחרו במי שיכול לספק לכם תוצאות טובות ואת מי שמציע מקסימום שירות עם מינימום תביעה של אחוזים על השירות. עם זאת חשוב לא להתפשר על איכות עורכי הדין שייצגו אתכם.

שימו לב שאתם בוחרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיספקו לכם יחס אישי מקצועי וכזה שיוביל אל תוצאות מעולות!

אם תבחרו בעו"ד רועי לייטכמן תוכלו למצוא שאתם מתמודדים טוב יותר עם תביעות ביטוח ובכך להנות ממה שמגיע לכם, או לפחות לקבל את הזכויות המגיעות לכם כאנשים שזקוקים לטיפול סיעודי.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook