fbpx

בוטים באינסטגרם – המשרת האישי שלכם ברשתות החברתיות!

0

בוטים באינסטגרם הם תופעה חדשה יחסית. בוטים נכנסו חזק לעולם השיווק הדיגיטלי רק ב-2019 ועברו מהר מאוד מלהיות כלי טכנולוגי ייחודי, לכלי שכל אתר ורשת חברתית, משתמשים בו. בוטים באינסטגרם כמו בוטים בפייסבוק ובכל מקום בו נעזרים בהם, הם למעשה כלי לביצוע פעולות אוטומטיות כמו: תגובה לתגובה של גולש, יצירת קשר, העברת פרטים ומידע על העסק ועוד. בוטים באינסטגרם, כמו בכל מקום אחר יעזרו לכם לייעל את העסק ויחסכו לכם זמן ועבודה. אם תדעו להטמיע בוט כמו שצריך, הוא יוכל לבצע עבורכם עבודת שירות לקוחות חשובה עד כדי להביא לכם מכירות! דיגיטל בוסט בנתה רובוט אינסטגרם שמתפקד כמו בוט ומבוסס אלגוריתם חכם המוצא גולשים העומדים בתנאים שהגדרתם להפוך לעוקבים, שולח להם עוקב ואפילו מגיב להם בפוסטים, מסיר עוקב ועוד!

התקנת בוטים באינסטגרם – דיגיטל בוסט

בוטים באינסטגרם יעזרו לכם לשמור על קשר עם הגולשים, העוקבים והלקוחות שלכם! אם תדעו איך להגדיר אותם, בוטים באינסטגרם יהיו העוזרים האישיים הכי טובים שלכם ויבצעו פעולות אוטומטיות בכמויות. כך למשל תוכלו לשלוח לכל מגיב ברכת יום הולדת בתאריך בו הוא נולד או אפילו קוד קופון הנחה לתאריך זה בלבד וכדומה. בוטים באינסטגרם עוזרים לכם לא להשאיר אף תגובה ללא מענה והם יכולים לאסוף עבורכם מידע בו תוכלו להשתמש אחר כך כמו, טלפון של המגיב וכו'. דיגיטל בוסט נעזרת בכלים כמו בוטים ליצור מוצרים דיגיטליים מתקדמים שיהפכו את החיים שלכם קלים ומהירים יותר בפלטפורמות החברתיות!

הדבר הבא כאן – בוטים באינסטגרם

בוטים באינסטגרם מאפשרים לבעל הדף להתרכז בהעלאת תוכן ופיתוח הדף, קידום פוסטים ודברים אחרים בעסק, לרבות פעולות שמטרתן להשיג גולשים, עוקבים ולקוחות חדשים, בלי להזניח את הגולשים, העוקבים והלקוחות הקיימים שלו. בוטים באינסטגרם הם הכלים האוטומטיים המושלמים לביצוע מספר דברים שנראים טריוויאליים ולא חשובים אך הם חשובים מאוד בכל עסק, דיגיטלי או לא. דברים כמו השארת פרטים, שאלה הסיבת לתגובה, שאלות אחרות הקשורות למוצר או לשירות לגביו הגיב הגולש ועוד. בוטים באינסטגרם מאפשרים לכם לא לאבד אף לקוח פוטנציאלי ועוזרים לכם לשמר לקוחות, הכול 24 שעות ביממה, בלי להתלונן ובלי לבקש העלאה במשכורת…

רובוט לאינסטגרם, בוטים באינסטגרם ועוד – העולם נכבש על ידי בינה מלאכותית

השלב הבא אחרי בוטים באינסטגרם הוא רובוטים בעלי בינה מלאכותית שידעו לבד כבר מה לעשות בלי שיהיה צורך לתכנת אותם. כבר היום בינה מלאכותית חודרת לכל תחום אפשרי וברשתות החברתיות יש להם את הפלטפורמה המושלמת להביע את עצמם בצורה הטובה ביותר. בוטים באינסטגרם, בפייסבוק ובכל מקום אחר הופכים להיות יותר ויותר חכמים וברי שימוש. חשבו כמה זמן ובירוקרטיה יכולה להיחסך אם בוטים יהיו חכמים כל כך שלא נצטרך לחכות על הטלפון חצי שעה לתשובה עד שיעבירו אותנו למישהו אחר. שירות הלקוחות יהיה מהיר ויעיל יותר והמכירות יוכלו להיות יעילות ומהירות יותר. בעזרת הבוטים תוכלו לשלוח זרועות לכל מקום, לדבר עם העוקבים והלקוחות שלכם במקביל בכמה מקומות ובכל זמן ולהשיג תפוקה טובה יותר לעסק בעזרת אותם רובוטים חכמים.

"אוקיי שכנעת אותי… עכשיו איפה אני משיג בוט כזה? !"

דיגיטל בוסט יצרה משהו שהוא יותר מבוט. רובוט לאינסטגרם שעושה הרבה יותר מלענות לגולשים. הרובוט לאינסטגרם של דיגיטל בוסט משיג עוקבים! אתם מלמדים את הרובוט איזה עוקבים אתם רוצים על סמך תחומי עניין פרמטרים נוספים והוא יוצא לעבודה, 24 שעות ביממה, מאתר את הגולשים הרלוונטיים לדף שלכם, עוקב אחריהם, משאיר תגובות ומאפשר לכם ליצור קשר סימולטני עם אלפי גולשים שהם עוקבים פוטנציאליים של הדף שלכם!

מוזמנים לגלוש באתר דיגיטל בוסט ולקרוא מדריכי קידום, לקבל טיפים ולעבור על כל המוצרים והשירותים החכמים שלנו לאינסטגרם, ליו טיוב, לטיק טוק ועוד! אנו החברה המובילה בתחום המציעה את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר!

רוצים לקדם את העסק שלכם באמצעות הרשתות החברתיות המובילות בעולם? זאת ההזדמנות שלכם לקבל בוסט רציני, להשיג לייקים, קניית צפיות באינסטגרם, תגובות, שיתופים ועוקבים במחיר זול בהרבה ממה שתקבלו בכל מקום אחר!

הפלטפורמה שניצחה את הקידום האורגני והקידום הממומן באינסטגרם – דיגיטל בוסט

חשוב להבין: השירותים הדיגיטליים המתקדמים של דיגיטל בוסט יכולים להועיל בנוסף לשאר הדרכים ולקדם את הדף העסקי שלכם. אם תפעלו במרץ ב-3 האפיקים: קידום אורגני, קידום ממומן, דיגיטל בוסט – תשיגו את התוצאות הטובות ביותר!

היתרונות והחסרונות של כל שיטה

קידום אורגני – מבחינת מחיר, קידום אורגני לא עולה לכם כסף בכלל. פתיחת הדף הריי חינמית ועכשיו כל שנותר לכם זה להעלות פוסטים ולקוות שמהר מאוד מלא גולשים יראו את הפוסטים האלה, יאהבו אותם ויהפכו בזכותם לעוקבים נלהבים ואחר כך לרוכשים. הבעיה היא שזה לא ממש קורה. למעשה זה נעצר כבר בשלב הראשון מהסיבה הפשוטה שהפוסטים שתעלו, לא משנה כמה טובים הם יהיו, פשוט לא יגיעו לגולשים שאתם רוצים, לא כמות ולא באיכות. הסיבה לכך פשוטה: אינסטגרם רוצה שתשלמו לה ותיצרו קמפיין קידום ממומן….

קידום ממומן – אוקיי הבנתם ונכנעתם, כמו כולם הלכתם על קמפיין קידום ממומן. מה לעשות, אין ברירה אתם רוצים תוצאות ואם הקידום האורגני לא יעזור, למה לא לנסות את הקידום הממומן. עכשיו רק תשלמו לחברת שיווק דיגיטלית שתעלה לכם את הקמפיין. בטח תתפלאו לשמוע שתצטרכו לשלם להם הרבה אבל בנוסף לשלם גם לאינסטגרם עבור קניית המודעות. אבל רגע, זה לא חלק מהעסקה? אז זהו שלא: כל חברת שיווק דיגיטלי תיקח מכם כסף עבור השירות אך גם עבור רכישת המודעות כביכול בנפרד. זה סידור מוזר שכזה אבל מקובל בתעשייה. אז תיקחו מחשבון ותחשבו כמה זה יעלה לכם תכל'ס, לא רק על הנייר. העלות של קמפיין קידום ממון כולל התשלום לעבודה וכולל התשלום למודעות. בואו נהיה ברורים: זול זה לא יהיה… מבחינת תוצאות? כן, תראו תוצאות, מתי? לא בטוח, איכותיות? לא בטוח. העיקר שיש לכם קמפיין באוויר…

דיגיוטל בוסט – תוצאות אמת כאן ועכשיו. זה צריך להיות הסלוגן שלנו… בלי קמפיינים ובלי ריטיינרים, אתם מחליטים כמה אתם רוצים ומשלמים סכומים מצחיקים על זה. בלי קמפיין שלוקח 3 חודשים לראות תוצאות ממנו ובלי קשקושים.

לעוד מידע ושירות לקוחות מאדם אמית ולא בוט, חייגו עכשיו. מעדיפים לתקשר איתנו דיגיטלית? נהדר! אנו חברת דיגיטל… השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם עם תשובה מדויקת לכל שאלה שעולה בראשכם. רוצים להזמין את אחד השירותים שלנו? עשו זאת עכשיו לבד ובקלות תוך כמה קליקים באתר ותתחילו לתת בוסט רציני לדף האינסטגרם העסקי שלכם!

מוזמנים לקרוא עוד מאמרים כמו זה ולקבל מידע נוסף על שיווק דיגיטלי, יצירת תכנים איכותיים לרשתות החברתיות ועוד. להתראות ובהצלחה!

למאמר החדש ביותר באתר

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook