fbpx

כדורים פורחים בישראל – האטרקציה שכובשת את לב הקהל

0

אולי זה יפתיע אתכם, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ומשפחות בישראל מתעניינים מאוד בטיסות בכדורים פורחים בשמי הארץ. בעקבות הביקוש העולה, נפתחו לא מעט עסקים המתמחים בנושא ברחבי הארץ אשר מציעים את השירות המיוחד הזה ויוכלו להעניק לכם נקודת מבט מיוחדת על הנוף שאתם מסתכלים עליו בחיי היום-יום.

מחפשים טיסה בכדור פורח בשמי ישראל? עברו עכשיו לאתר הראשי של "לגעת בשמים" – https://www.hotairballoon.co.il/

כדורים פורחים בישראל – למי זה מתאים?

לכל אחד ואחת שרוצים להעניק לעצמם חוויה שוברת שגרה שתגרום להם להסתכל על החיים בצורה קצת אחרת! הטיסה בכדור פורח מעלה בנו רגשות שאנחנו לא נתקלים בהם בשגרה שלנו, מוציאים אותנו מאזור הנוחות ומאפשרים לנו לפרוח במחשבות על החיים ועל עצמנו. טיסה בכדור פורח יכולה להתאים גם לקבוצות קטנות יחסית של משפחות, חברים, גיבוש עובדים או כל קבוצה אחרת שתוכלו לחשוב עליה.

האם ניתן לשכור טיסה בכדור פורח גם לבד?

אכן כן. עסקי כדורים פורחים רבים מאפשרים טיסות סולו גם ליחידים, אנשים שרוצים להעניק לעצמם חוויה ייחודית עם עצמם. עם זאת, חשוב לדעת כי לא כל העסקים מאפשרים טיסות יחידים, כך שחשוב לבחון את הנושא לפני שאתם סוגרים את הנסיעה על מנת להימנע מהוצאות כספיות מיותרות ומאי נעימויות אחרות.

מי מספקים טיסה בכדורים פורחים בישראל?

אם התחלתם לחקור מעט את הנושא בוודאי יצא לכם להיתקל בלא מעט חברות ועסקים אשר מציעים שירותי טיסה בכדורים פורחים בישראל. כל החברות המפעילות כדורים פורחים בארץ הן חברות אשר קיבלו אישורים להפעיל את כלי הטיס המיוחדים האלו ברחבי שמי ישראל ויוכלו להעניק לכם יום מיוחד מאוד. כל חברה יכולה להעניק תוספות ואטרקציות נלוות שונות לטיסה, למשל ארוחת בוקר לאחר הנחיתה או מסלול טיול קטן באזור ליד אזור ההמראה, כך שחשוב לבדוק גם על האפשרויות האלו.

האם כדורים פורחים בישראל הם מסוכנים?

ממש לא. החשש הראשוני מטיסה בכדור פורח הוא די מובן: מדובר בכלי שמרביתנו לא מכירים לעומק, מה גם שהוא עולה לגובה ואתם לא אלו ששולטים בו ובתזוזות שלו. עם זאת, חשוב להיות רגועים ולזכור כי מדובר בכלים לא מסוכנים אשר מתופעלים על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר עברו את כל ההכשרות הנדרשות לשם כך. בכל כדור שעולה לאוויר יש אמצעי הגנה ואמצעים לשעת חירום, בהם אנשי הצוות יוכלו להשתמש במקרים חריגים בלבד. באופן כללי – כדורים פורחים אינם מסוכנים כלל וכלל, אלא רק מקור להנאה גדולה.

האם ניתן לשכור כדורים פורחים בישראל כמתנה?

כמובן שכן! אנשים רבים בארץ הבינו את הייחודיות שבטיסה בכדור פורח, מה שגורם להם לרצות ולהעניק את המתנה הזאת הלאה. ניתן לתאם טיסה עבור חתן / כלת השמחה ללא ידיעתם, אפשר גם עם אנשים נוספים, ופשוט להביא אותם אל נקודת המפגש ולהפתיע אותם!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook