fbpx

מתנה לילדים חובבי בישול ואפיה – סינר מעוצב

הילדים של היום אוהבים לבשל ולאפות, חלקם במסגרת ספציפית של פעילות עם חברים וחלקם ממש לוקחים את הנושא ברצינות ונהנים לבשל ולאפות בבית עם ההורים וגם לבד. כל ילד שאוהב לבשל ייהנה לקבל סינר מעוצב, כזה שיגן על הבגדים אבל קודם כל יספק את התחושה המדהימה של הטבח הצעיר. איך מדפיסים סינרים מקוריים ולכבוד אילו אירועים? הכנו לך מדריך קצר.

0

לאילו אירועים ניתן לתת את הסינר מתנה?

מתנה של סינר מעוצב יכולה להיות מתאימה במיוחד עבור ילדים שחובבים את תחום הבישול והאפייה. אם יש ילד או ילדה כזו בבית די ברור שהצורך בסינר מוחשי, אך מדוע יש להסתפק בסינר פשוט אם אפשר ליצור לילדים סינר איכותי עם עיצוב משלם? המתנה יכולה להיות עבור אירוע מיוחד כמו יום הולדת, לכבוד ציון אירוע בחיים, לכבוד חג של בישולים וגם סתם כי רוצים לתת מתנה.

כשלא מדובר על מתנה אישית לילדים, ניתן לתת את הסינרים במסגרת הכיתה או הגן, לכבוד אירוע או חג וגם עבור מסיבות כיתתיות, כמו למשל בית מארח בו מבשלים משהו יחד.

מה מדפיסים על הסינר?

ניתן לבחור כל סוג של הדפסה לסינר הילדים, כאשר המוטיב המוביל כמובן יהיה קשור לבישול. ניתן להדפיס את שם הילד או הילדה, לבחור להוסיף ציור של דמות מצוירת אותה הם אוהבים במיוחד, אפשר לבחור כיתוב ייחודי כמו – המסטאר שף של הבית וכן הלאה. כדאי לבחור בצבעים כהים, כי בכל זאת, מדובר על ילדים ועל בישול ואנחנו רוצים שהסינר יישאר לטווח הרחוק יפה למראה. כדאי לבחור גם בסינר שיש לו כיס, כך הילדים יכולים לשים בכיס כלי בישול שהם צריכים תוך כדי העבודה, למשל כף של עץ ולחוש מקצועיים במיוחד.

איך בוחרים את המידה?

אין הרבה מידות בסינרים של ילדים אך בהחלט כדאי לכוון למידה שתתאים לילדים, בעיקר כדי שהסינר יהיה נוח ללבוש וישרת את המטרה שלשמה הוא נרכש – לשמור על הבגדים תחתיו. יש לשים לב שהחלק שעוטף את העורף נוח, עבה מספיק וכמובן שהסינר יהיה מבד נוח שאינו סופג אליו כתמים, למשל פוליאסטר. כמו כן, יש לשים לב שהסינר לא ארוך מידי כדי שלא יהפוך להיות מלכודת אי נוחות בזמן הבישול עבור הילדים.

ואיך יוצרים את העיצוב?

כיום ניתן לבצע את כל העיצוב אונליין ואין שום צורך לטרוח כדי לקבל תוצאה איכותית של סינר מעוצב. מי שיבקש למשל לעצב סינר ילדים יגלה שתי אפשרויות לעיצוב – אחת בעיצוב עצמאי לחלוטין בו ניתן לעצב לבד את הסינר – בוחרים את הסינר ואת העיצוב, מסגננים אותו על גבי הסינר באופן דיגיטלי ומבצעים את ההזמנה. באפשרות השנייה ניתן לשלוח סקיצה ולבנות עיצוב אישי ומקורי לסינר.

היכן כדאי למקם את ההדפסה?

כאשר בוחרים סינר מעוצב לילדים מומלץ לבחור הדפסה שתהיה בחלק הקדמי העליון של הסינר או באזור כיס הסינר. מבנה הסינר יותר מתאים לכך וגם, כשרוצים להבליט את מה שרשום על הסינר, אין מקום טוב מזה כדי לעשות זאת. רצוי שהכיתוב והתמונה יהיו בצבעים מנוגדים לצבע הסינר, וזאת כדי להבטיח שיראו אותם טוב מספיק.

רעיונות לעיצוב סינר מדליק לילדים

באים אליכם לבית ילדים במסגרת בית מארח ואתם רוצים לתת להם מתנה מדליקה? סינר מעוצב עם משפט מסכם מיום האפייה או הבישול המשותפים יכול להיות מצוין. ניתן לכתוב – בית מארח ואת שם הילד המארח ולהוסיף את המילה אלופים, ניתן לכתוב מבשלים ביחד בכיף בבית המארח ועוד. אם מדובר על מתנה אישית לילד או ילדה שחובבים בישול ואפייה ניתן לכתוב – הבשלנים של הבית, המאסטר שף שלנו, אלוף או אלופת האפייה, ואפשר להוסיף גם משפט מצחיק ומייצג, למשל אם הילד או הילדה כל הזמן אומרים שבא להם לעשות עוגה, ניתן לבחור בהקשר הזה משפט כמו – בא לי לעשות עוגה.

כדאי לדעת כי ניתן לעצב סינר מיוחד לילדים באתר Migvan בעיצוב עצמי אונליין וגם בסיוע צוות האתר המקצועי. ניתן לבצע כיום עיצובים מדליקים וייחודיים שיהפכו כל סינר למתנה מושלמת לילדים, שתעודד את הבישול ואת השמירה על הבגדים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook