fbpx

יתרונות של עדשות מגע על פני משקפיים

0

ערכתם בדיקת ראייה וגיליתם את הצורך בתיקון הראייה? ובכן, גם כאשר הבעיה הוא רוחק הראייה, קוצר הראייה או לחילופין גם וגם – הבחירה הראשונית תהיה בין עדשות מגע למשקפיים. זאת בעוד כי השיפורים הניכרים של תעשיית עדשות המגע החלו בחלוף השנים האחרונות, וכעת, עדשות מגע הפכו לבחירה המובילה ביותר בקרב כלל האוכלוסיות, בכל הגילאים. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר ולוודא כי אתם אכן מבינים את שורת היתרונות הרחבה שיש לעדשות מגע להציע, ריכזנו עבורכם למאמר הבא חלק קטן מהיתרונות המשמעותיים של עדשות מגע:

  • צלילות ושדה ראייה – עדשות מגע הוא מוצר צמוד לעיניים, בעוד כי המשקפיים נמצאות במרחק מסוים. מכאן ניתן לומר כי מדובר על הבדל משמעותי שבא לידי ביטוי בחדות הראייה מכלל הכיוונים. זאת בעוד כי בעזרת עדשות מגע , לרבות כאלה שהותאמו לעיניים בצורה מדויקת על ידי אופטומטריסטים מומחים, ניתן לראות צלול וברור הרבה יותר, לכל הכיוונים.
  • מראה טבעי – בניגוד למראה המתלווה אל מרכיבי המשקפיים, בעידן המודרני של היום, נעלמה התופעה לחלוטין וכעת, ניתן ליהנות ממראה טבעי לגמרי.
  • חופש פעולה – אחד היתרונות הבולטים ביותר בעדשות המגע על פני משקפיים יבוא לידי ביטוי בחופש הפעולה האבסולוטי שהן מקנות. זאת בעוד כי מרכיבי המשקפיים חוששים לא פעם כי הם ייפלו, יינזקו או לחילופין יתעוותו בעקבות נפילה וכיוצא בכך. זאת בעוד כי עדשות המגע נמצאות "בתוך" העיניים, מה שמעניק את האפשרות לקפוץ, לרוץ ולנהל אורח חיים אקטיבי במיוחד, ללא שום חשש. יחד עם האמור, עליכם לזכור כי בעת בה מרכיבים משקפיים עלולים להצטבר אדים על גבי העדשות. על כן, מיותר לציין כי מדובר על תופעה שפוגעת באופן ישיר בצלילות הראייה וכן גם מחייבת את מרכיבי המשקפיים להסיר אותם על מנת לנקות את העדשות מהאדים. עם עדשות מגע, לא תצטרכו לעשות זאת וגם לכך, חלק משמעותי המתלווה אל תחושת החופש.
  • עייפות מינימלית – באמצעות התאמה מדויקת של עדשות מגע במסגרת בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מומחה, ובפרט כאשר מדובר על בחירת דגם מתקדם אשר מבוסס על טכנולוגיות שמשמרות לחות באופן מדויק גם לאחר שעות ארוכות, ניכר כי התוצאה הסופית היא לא פחות מאידיאלית, ומקנה נוחות מקסימלית לאורך כל היום. גם אם מדובר על שגרה שכוללת בתוכה שהייה מרובה מול מסכים, העין שלכם לא תתעייף והראייה תישאר צלולה וחדה.

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא העובדה כי ישנן עדשות מגע לאסטיגמציה שכן, מדובר על פתרון המציע תיקון מדויק לכל צילינדר וכן גם כל לקות ראייה, לצד עדשות המאפשרות למי שסובל גם מקוצר וגם מרוחק ראייה לראות בצורה המיטבית לכל טווח.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook