fbpx

ההומופוב ומיס לוסי // האמת על הומופובים // הטור של שי גולדן

ההומופוב מפחד מהגן הרדום הזה שבתוכו. מהדחף הסמוי והכבוש והמודחק שכלוא בו - לטעום נקניקייה.

0

חבר שלי נורא הומופוב. זה נורא, אני יודע. הומופוביה זה דבר נורא. אבל הוא חולה, באמת. הומופוב אמיתי. הוא אומר לי: "למה יש הומואים בכל מקום?"; ואני עונה לו: "לא יודע. למה יש ג'ינג'ים בכל מקום, וממושקפים, ובחורות בשם קורל – בכל מקום, קורל, ובחורים בשם בני. אז יש גם הומואים". וחבר שלי ממש מתבאס. "אתה משווה ג'ינג'י להומו?!", ואני, כאילו: "מה ההבדל בין ג'ינג'י להומו?" והוא מתעצבן ממש: "ג'ינג'י לא מוצץ זין של גבר! ג'ינג'י לא נעמד על ארבע ומשמן את פי הטבעת שלו כדי שגבר אחר ייכנס לתוכו!", ואני כאילו, "וואלה – אבל יש ג'ינג'ים שאוהבים בולבול. אפילו די הרבה". והוא: "כן! אבל לא כולם הומואים!", ואני אומר "ברור, אבל לא כל ההומואים ג'ינג'ים. יש גם כאלה עם תלתלי צמר של חופני. יש גמדים, שחקני כדורסל, מדעני טילים, רואי חשבון, מוסכניקים. יש די הרבה הומואים, ולא כולם ג'ינג'ים". והוא אומר: "אבל זה בדיוק מה שאני אומר!" ואני אומר: "לא, אתה חושב שיש בעיה שגבר אוהב בולבול של גבר אחר. ואני חושב שחלק מהם ג'ינג'ים". זה השלב שבו אנחנו בדרך כלל מתחילים ללכת מכות. מכות של גברים, אתם יודעים – כשתופסים בביצים אחד של השני – חזק. ותופסים את הצוואר חזק, ונצמדים, ומתגלגלים על הקרקע, מתנשפים, ומזיעים, ואיברי המין שלנו מתחככים ואנחנו מגיעים לכל מיני תנוחות שראינו ב־MMA או בפורנהאב.

אף פעם לא הבנתי הומופובים, באמת. ממה, בעצם, מפחד הומופוב? כאילו, מה תסריט האימים שלו? הולך לו הומופוב חמוד וסימפטי ברחוב, לא מפריע לאיש, סתם חי את חייו – ולפתע מתנפל עליו הומו מהשיחים ומנופף בזין מולו? ואולי אפילו צועק לו – "מיס לוסי שלי מחפשת מקום בתוך הפה שלך. אוהב נקניקיות?". לא, את זה סביר יותר שגבר סטרייט, לרוב הומופוב, יעשה לאישה. לא, כאילו, באמת – מה מקור הפחד? שחבורת גייז תארוב לך בחושך ואז תתנפל עליך ותדפוק לך מכות רצח ותצעק "סטרייט מסריח. אתה מזהם את העולם עם המשיכה שלך לציצי וכוס! יא סוטה!"? כאילו, אם כבר – זה עובד הפוך. בחיים לא שמעתי על גייז שארבו לסטרייט ודפקו לו מכות רצח על רקע חיבתו לפות. על ההפך שמעתי די הרבה. גם לא שמעתי בחיים על גיי עם סכין, שאורב במדרגות בלילה לגבר אחר וכופה עליו מין אנאלי. אבל שמעתי על לא מעט נשים שנאנסו ככה על ידי סטרייטים.

אז ביססנו את זה שסטטיסטית ועובדתית, סטרייטים יותר מסוכנים מהומואים – ועדיין: חלקם בטירוף של הפחד מגייז. אני מנסה להיכנס לתוך ראש ההומופוב ולזרום עם הפחדים והחרדות שלו. אני אדם די חרדתי, אז בטוח יש לי את הכלים להתחבר למקום של מצוקות ופחדים. עכשיו, למיטב הבנתי, מרבית ההומופובים יותר נגעלים מהומוסקסואליות מאשר מפחדים ממנה. כן, בתור גבר סטרייט, אני מוכרח להודות שהמחשבה על מיס לוסי מתנפחת בתוך הפה שלי ואז משפריצה מיונז, די מגעילה אותי, מודה. אבל גם גולדן שאואר מלחיץ לדעתי. ואף אחד לא אורב לגולדנים שאואריסטים בחניונים חשוכים ודופק להם מכות רצח. אם כבר פותחים את זה – יש סטייה כזאת שנחשפתי אליה באינטרנט, של אנשים שגומרים רק אם הם מדמיינים את אמא שלהם, וקוראים לחברה שלהם "אמא" בזמן הסקס, מקללים אותה וחונקים אותה. זה מה שמגרה אותם: "אמא, יא מזדיינת. מי מזיין אותך יותר טוב, אני או אבא? אה? שכבת עם סבא? אה, יא זונה! אההההה, גומר". כן, יש ז'אנר כזה. למעשה, אני די בטוח שיש כאן באולם לפחות גבר אחד שעכשיו עומד לו מהתיאור הזה. כאן, בחדר הזה. איפה אתה? אה? יאללה, בואו נדפוק לו מכות, נוציא אותו מחוץ לחוק, נקלל אותו בהפסקה וננעל אותו בשירותים. הוא סוטה! מה זה ההתנהגות הזאת במיטה? מה זה? אבל זהו, שאדם שגומר אחרי שהוא קורא לחברה שלו למצוץ כמו אמא שלו לסבא שלו, מתלבש אחרי הסקס, יוצא לעבודה, נכנס למשרד כאילו כלום, ולפעמים אפילו אומר לחבר שלו למשרד "איזה הומו אתה". מהם אף אחד לא מפחד. הם בסדר. יש ביניהם, אגב, גם ג'ינג'ים.

בכלל, שמתם לב שעיקר ההומופוביה מופנית כלפי גברים? כלומר, מרבית ההומופובים הם גברים. לא מכיר הומופוביות. טרם יצא לי. מניח שיש כאלה, אבל הרוב גברים. ושמתם לב שהומופובים אף פעם לא באמת כועסים על לסביות? כאילו, בסבבה שלהם. שתי נשים רוצות ללקק אחת לשנייה? שיהיה להן לבריאות. תשלח לינק, אחי. אבל שני גברים?! נסו לשלוח לגבר לינק לסרטון של שני גברים מזדיינים – זה לא ייגמר טוב. אבל זוג לסביות? פורוורד לחמש קבוצות. במיידי. כי ההיגיון הוא כזה, ועכשיו תתרכזו טוב: הומופוביה אינה שוויונית בין לסביות להומואים. ההומופוביה כלפי גברים היא בגלל מה שהם עושים בתוך המיטה, וכלפי נשים – בגלל מה שהן עושות מחוץ למיטה. הבנתם? לגברים מפריע שגבר מוצץ זין, ברור. אבל נשים? במיטה? בסבבה שלהן. כשהן יוצאות לאזרחי ומתחילות להיות לסביות בחוץ, שם הבעיה. בוא נמצא שנייה מילה נרדפת לגבר הומו – מתרומם? נושך כריות? אוכל בתחת? נכון? הכל בגלל מה שהם עושים במיטה. אבל מה המילה הנרדפת ללסבית בפי הבורות? נכון – "פמיניסטית".

למעשה, האם שמעתם פעם מישהו משתמש במילה "לסבית" בלי לדחוף לידה את ה"פמיניסטית"? "חתיכת לסבית פמיניסטית מזדיינת". אבל שימו לב לקסם, אפשר להרכיב את המשפט הזה גם בסדר אחר והוא עדיין עובד – "יא פמיניסטית לסבית מזדיינת". כי בהיגיון הגברי כל פמיניסטית היא בהכרח לסבית. וכל לסבית – מרגע שהתחילה ללחוך ואגינה? פמיניסטית בוודאות. כי לסבית זה עניין פוליטי. "לכו מפה, פמיניסטיות עם האג'נדות הנשיות הלסביות שלכן". אבל גברים? "יא בולע זרע". לסביות יקרות – אנחנו מרשים לכן לעשות סקס ביניכן. תבלו. תיהנו. תצלמו. תשתפו. אבל אל תגידו מילה פוליטית ואתן פטורות מהומופוביה. גייז? "הלכתי לקנות אלת בייסבול בספורט ורטהיימר". מבינים את העיקרון? כי ככה זה עובד בראש של גבר.

לא, לא, הומופובים מפחדים מההומו הפנימי שבתוכם. כן, זו האמת. בתוך כל גבר מסתתר שד קטן, כרומוזום אחד חמוד, שמהונדס להימשך לגבר אחר. מחקרים תרבותיים ואנתרופולוגיים והיסטוריים מוכיחים שאבותינו והרומאים והיוונים והמצרים אהבו לזיין נערים בתחת. למה? לא יודע. אולי כי זה חלק וחמוד ויש לזה חור. אבל היסטורית – אבותינו לא בחלו. לא, הם לא בחלו. נשים, גברים, נערים, נערות. יש לזה חור? ניכנס.

אז ההומופוב מפחד מהגן הרדום הזה שבתוכו. מהדחף הסמוי והכבוש והמודחק שכלוא בו – לטעום מיס לוסי. יאפ, זו האמת. כל ההומופובים ההארדקור נורא מפחדים להודות שעמוק בלב, במקום ממש סודי, ממש־ממש רחוק מנקודת הזקפה במוח, מסתתר גבר שרוצה ללטף ביצים. ושילטפו את שלו, בזמן שדופקים אותו בתחת ומפליקים לו עליו. אמא'לה! יש בתוכי הומו קטן! צריך להרוג אותו. אז איך הורגים אותו? נו, לאורך ההיסטוריה הוכח שגברים הם בבונים שמחפשים תמיד את הפתרון האלים הקל. איך הורגים את ההומו שבפנים? דופקים מכות רצח להומו בחוץ. כן, זה יפתור את הבעיה. להרוג גייז יהרוג גם את הגיי הפנימי שלך. פסיכולוגיה עקומה. אבל לגברים יש פסיכולוגיה עקומה. נשים, אתן מבינות על מה אני מדבר, נכון?

אז חברים, בואו נפעל בהיגיון? רוצים להרוג את ההומו הפנימי? לדכא את השד הקטן שרוצה להחזיק בולבול קשה ביד וללטף אותו? כל מדען יגיד לכם שהדרך להיפטר מהווירוס היא להרוג את הנשא. רוצים להרוג את ההומו הפנימי? תהרגו את הנשא שלו. ובקצרה: תתאבדו. פשוט פאקינג תתאבדו. זה יפתור לעולם שתי בעיות: גם יטהר את האנושות מהומופובים, וגם ירצח המון הומואים פנימיים קטנים. בעיניי זה ווין־ווין לכולם – פחות הומואים ופחות הומופובים. כולם שמחים. אה, וגם פחות גברים. בכלל, העולם יהפוך למקום טוב יותר. הקיצר, הומופובים, רוצים לבער את נגע ההומוסקסואליות מהעולם? תתאבדו. מדעית, זו השיטה הכי טובה שתמצאו. לא מאמינים לי? תנסו את זה הערב. מקסימום תטעו. יאללה, בואו ננסה את זה הערב כולם בבית – אם אתם הומופובים, תתאבדו. עדכנו אותי מחר איך זה עבד. אני מוכן לעזור למי שמתקשה. יש הרבה דרכים להרוג הומופוב. למעשה, לא פחות מאשר להרוג הומו. בואו נילחם יחד בהומוסקסואליות בעולם! קדימה! תתאבדו, הומופובים מסריחים. תטהרו את העולם מהסטייה הזאת.

טורים נוספים מאת שי גולדן:

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook