fbpx

הגישה הדינמית של חי נקש לפיתוח עסקי

0

הצלחה עסקית תלויה ביכולת שלכם ליישם שינויים עדכניים בתחום השיווק הדיגיטלי כדי לייצר לעצמכם מוניטין של מובילים בתחומכם. ואני לא מדבר רק על התאמת הפעילות העסקית שלכם לטרנדים ולטכנולוגיות החדשות, אלא להפוך להיות אלו שקובעים את המגמות, ומשמשים כמודל השראה לאחרים שילכו בעקבותיכם.

היום אני רוצה לדבר על הגישה הדינמית שלי לפיתוח עסקי ולהציג בפניכם כמה תובנות שחשוב שתכירו על התעשייה.

הובלת דעה פירושה להיות בחזית החדשנות

כבעלים של חברת דיגיטל מרקטינג ויזמות טכנולוגית, תמיד האמנתי בהובלה ומנהיגות, וזה אומר להיות בחזית החדשנות. אחת הטרנדים המרגשים ביותר שראינו לאחרונה היא העלייה של טכנולוגיות כמו מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) בשיווק.

הרשו לי לשתף סיפור הצלחה של לקוח שלנו, בעלים של בית קפה קטן באחד הרחובות ההומים של טוקיו, שהמלצנו לו להשתמש ב-AR כדי להציג בפני הלקוחות תפריט חדשני שמעניק להם חוויה מרגשת.

צעד קטן שהוביל לתורים ענקיים מחוץ לדלת בית הקפה

כשהלקוחות סרקו את התפריט בסמארטפון שלהם, ספלי הקפה והמאפים המוצגים בתפריט התעוררו לחיים, עם הצגת סיפורים על המקורות והמרכיבים, והתוצאה הייתה עלייה של 150% במעורבות הלקוחות ותור ענק מחוץ לדלת.

הדוגמה הזו היא לא רק סיפור הצלחה שקרה בממלכה רחוקה, אלא עדות להזדמנויות הבלתי מוגבלות שמחכות לבעלי עסקים שמוכנים ליישם טכנולוגיות מתקדמות בבתי העסק שלהם.

הטכנולוגיות האלו אינן מייצגות את העתיד, אלא את ההווה, ואנחנו גאים להעיד שהצוות שלנו ניצב בחזית הקמפיינים השיווקיים של AR ו-VR, וכבר עזרנו לעשרות לקוחות שלנו ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור הלקוחות שלהם.

אבל פיתוח עסקי אינו קשור רק לטכנולוגיה, אלא עוסק בעיקר בהלך הרוח

כדי להשיג הצלחה עסקית, חשוב ליישם תרבות של חדשנות, והחברה שלנו יוצרת אסטרטגיות מותאמות אישית של שיווק דיגיטלי, וביחד עם הלקוחות, אנחנו חושבים על רעיונות חדשניים להתמודדות עם אתגרים, כך שכל בעיה נתפסת כהזדמנות עסקית.

החשיבה הזו אפשרה לנו לסייע ללקוחות להתמודד היטב גם כשהבלתי צפוי מתרחש, כמו המגיפה העולמית. כאשר הקורונה התחילה, לא רק שעזרנו ללקוחות שלנו להסתגל למציאות החדשה, אלא הובלנו אותם להצלחה עסקית למרות המשבר העולמי. שימו לב לסיפור ההצלחה הבא:

תצוגת אופנה אפשר לעשות גם מהבית

ג'ראר, בעלים של מותג אופנה בפאריס, שהמגיפה כמעט וחיסלה את בית העסק שלו, פנה אלינו בבקשה לייעוץ. המלצנו לו להשיק תצוגת אופנה וירטואלית עם דוגמניות שהציגו את הבגדים של המותג בנוחות של ביתן, בזמן שלקוחות מרחבי העולם צפו בסרטונים והתלהבו. התוצאה הייתה זינוק משמעותי במכירות, והמותג זכה להכרה בינלאומית.

סיפור ההצלחה הזה מסביר איך בעלי עסקים חייבים לשלב חשיבה יצירתית עם גישה חדשנית, ולהתייחס למכשולים כאל הזדמנויות להצלחה גם בזמנים בלתי אפשריים.

עכשיו, בואו נדבר רגע על נתונים

כשאני מדבר על נתונים, אני לא מתכוון רק לאיסוף נתונים; אלא על ניצול הכוח שלהם. ביחד עם הצוות שלי, פיתחנו כלי ניתוח חדישים מונעי בינה מלאכותית שהופכים נתונים גולמיים לתובנות שאפשר ליישם בבית העסק.

זה מה שעשינו עם חברת מחשבים בסאו פאולו, ברזיל, שהבעלים שלה לא הצליח לבלוט בתחום שיש בו כל כך הרבה מתחרים. הרכבנו עבורו אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מונעת נתונים, והצלחנו לזהות פלחי לקוחות לא מנוצלים. התוכנית הובילה למיטוב הוצאות השיווק וההכנסות של החברה גדלו ב-300% בתוך שנה בלבד. מדהים, לא?

הדוגמה הזו מדגישה את החשיבות של מינוף נתונים בצורה חכמה, והמסר שחשוב לי להדגיש הוא שנתונים אינם רק מילה מפוצצת, אלא ממש מצפן שצריך להנחות את ההתנהלות העסקית שלכם, כשאתם מרגישים קצת אבודים.

כמה מילים לסיום

במקום לצפות מהצד בעצב במתחרים שלכם, שמשיגים שוב ושוב הצלחות, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו על האופן שבו גם אתם יכולים להפוך למובילי דעה מבוקשים בתחום שלכם. הגישה הדינמית שלנו לפיתוח עסקי היא לא רק פילוסופיה; אלא דרך חיים, ואתם מוזמנים להצטרף להצלחה.

חשוב שתזכרו שבעולם השיווק והטכנולוגיה הדיגיטלית, הקבוע היחיד הוא השינוי, ואתם יכולים לראות את הפעילות העסקית שלכם מזנקת לשיאים חדשים. אנחנו לא מסתגלים רק לשינויים; אנחנו יוצרים אותם, והשאלה האחרונה שלי אליכם היא האם אתם מעוניינים להיות אלו שצופים מהצד או אלו שמובילים? הבחירה היא שלכם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook