fbpx

חמישה מוצרים לשדרוג מראה חצר הבית

0

את חצר הבית ניתן להשוות לפיסת האדמה הקטנה שמוסיפה פינה ירוקה, שמשדרגת את רמת החיים ומאפשרת לנו ליהנות מקצת טבע אצלנו בבית. חצר בית מרשימה תכלול תמיד צמחייה מעוצבת וצבעונית שתדגיש את המהות של חצר הבית כפינה ירוקה שמחמיאה למראה הבית הכולל.
אנו מזמינים אתכם להציץ ברשימה של חמישה סוגי מוצרים שישדרגו ויעצימו את המקראה ואת ההנאה שלכם מחצר הבית.

  1. בריכה ביתית
    בריכה ביתית למכירה
    משדרגת מראה של כל חצר הבית ומוסיפה לו מראה יוקרתי ולכם את הטייטל של בעלי בריכה בבית. אם זאת חשוב לציין שיש צורך בתחזוקה וטיפול שוטף על מנת לשמור על מראה נקי ויוקרתי של חצר הבית. לשם כך מומלץ להשתמש בטבליות כלור לבריכה.

באשר לבריכות ביתיות – ההמלצה שלנו היא בחירה ברשת בלו בלו – עם מגוון הבריכות ושאר המוצרים שיעזרו לשדרג את מראה חצר הבית ולשלב את היופי של הטבע ממש בחצר ביתכם. על מנת שתבחרו את הבריכה הנכונה עבורכם, בחברה ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע בבחירה והתאמה של הבריכה הנכונה ביותר בעבורכם.

  1. צמחיית גינה

המלצה חמה שלנו היא הוספה של צמחי גינה ונוי צבעוניים וזאת כדי להחיות את הגינה או החצר. הדבר משרה אווירה רגועה בעת התפנקות בחצר, בייחוד לאחר יום עבודה ארוך.

  1. ריהוט גינה
    בכדי שנוכל ליהנות מהיופי של הטבע אצלנו בבית, מומלץ להוסיף ריהוט ופינות ישיבה ושאר מתקנים שיוסיפו מהטעם האישי ומהאופי שלנו למראה חצר הבית. כסאות, שולחנות ושאר פרטי ריהוט מוסיפים ערך למראה חצר הבית ומשדרגים אותה לחלל פתוח ומזמין. הנוחות שלכם ושל האורחים שלכם תמיד חייבת לעמוד בסדר העדיפויות בעיצוב כל חצר. מה טוב יותר מלרבוץ על כיסא נוח אל מול בריכה נקייה?
  2. מתקני משחקים
    כל חצר בית שרוצה שדרוג משמעותי, יכיל מתקני משחקים שונים, כגון סל כדורסל או רשת כדור עף או אולי בכלל מקפצה ובהתאם לתווי השטח. טיפ שלנו: שלבו מתקן משחק עם הבריכה לקבלת מראה יוקרתי וספורטיבי בחצר הבית.
  3. סככה
    פה מדובר בהרבה יותר מהמלצה. באקלים הישראלי רצוי לעשות שימוש בסככה בחצר הבית, כזו שתגן עליכם בחודשי הקיץ החמים מפני השמש החמה והקרינה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook