fbpx

בניית אתרים וחנויות אונליין לפי תבניות מוכנות – השליטה על האתר עוברת אליכם

0

אם עוד אין לעסק שלכם אתר אינטרנט, הגיע הזמן לשנות זאת. בין אם אתם מספקים שירותים ללקוחות באזור שלכם ובין אם אתם מוכרים מוצרים ברחבי הארץ (או אפילו בעולם), חשוב שיהיה לכם אתר משלכם. האתר יציג את העסק בדיוק כפי שאתם רוצים, תוכלו למכור דרכו בכל שעות היום והוא יהיה כרטיס הביקור הפעיל והחשוב ביותר.

עם בוא הקורונה עסקים רבים החליטו לעצור פרויקטים גדולים ולנסות לצמצם הוצאות. חלקם דחו את בניית האתר לשלב אחר, כשיהיה טוב יותר ואחרים כלל לא התחילו לחשוב עליו. אם יש משהו שלמדנו מתקופה זו הוא שאנשים נמצאים ברשת ולכן דווקא עכשיו יש חשיבות לנוכחות הדיגיטלית של העסק. אם יש משהו נוסף שלמדנו הוא לחסוך, לנהל את התקציב שלנו בחוכמה ולחפש אחר פתרונות שיאפשרו לנו להתקדם בלי למתוח את גבולות.

הצורך קיים והפתרון פשוט מאי פעם

כחלק בלתי נפרד מהקמת התשתית לעסק יש לבנות אתר אינטרנט. בחודשים האחרונים הצריכה השתנתה ויותר לקוחות פנויים לרכוש דרך הרשת. בסוכנות קונספט1, בניית וקידום אתרים הבינו את הצורך והחליטו ליצור תשתית שמאפשרת לעסקים להקים אתר בעלות נמוכה ולשלוט בכל המרכיבים באופן מלא. "אנחנו מודעים למצב בשוק וחשוב לנו ללכת תמיד לקראת הלקוחות" מסביר אלק משוב. "לכן, הקמנו מערכת לבניית אתרים וחנויות אונליין לפי תבניות מוכנות".

התבניות אמנם כבר נוצרו אך ניתן להתאים אותן באופן ספציפי לכל לקוח ולכל תחום. כל עסק יכול להקים אתר במינימום זמן ולהתחיל למכור או להציג את השירות במהירות. אפשר לשנות את העיצוב, היחידות המוצגות ובצורה פשוטה זו ניתן להקים גם אתר תדמית לעסקים כמו עורכי דין, מטפלים למיניהם, פנצ'ריות ועוד. התבניות מתאימות גם להקמת חנויות מכל סוג לרבות חנויות בגדים, מוצרי מזון ואחרות.

יותר שליטה – פחות הוצאות

"אתרים אשר נבנים על מערכת קוד פתוח מאפשרים לעסק ליהנות משליטה מלאה וכתוצאה מכך מהוצאות שיווק נמוכות" מסביר מיכאל כוגן. עסקים יכולים לא רק לבחור את הנראות של האתר שלהם, לשנות מרכיבים ולהוסיף תוכן, הם יכולים גם לשלוט בכל פעולות הקידום שיחליטו לבצע, בין אם הם עושים זאת בעצמם ובין אם הם נעזרים באנשי מקצוע.

העסק יכול לבצע פעולות לקידום ושיווק, בגוגל וברשתות החברתיות והוא יכול להיעזר באופן מלא או חלקי באנשי מקצוע. ישנן דרכים רבות לקדם את העסק ולהביא לקוחות מהרשת והעסק צריך לבחור את הדרך המתאימה עבורו, בהתחשב בקהל ובמקום בו הוא נמצא. לנוחות העסק אפשר להזמין כתבות, שירות קידום אתרים אורגני או ממומן ואפילו פעולות קטנות כמו בחירת מילות מפתח ואחרות.

הזמן המתאים להתקדם ברשת

"אחת השאלות שעולות אצל עסקים רבים היא האם זה הזמן הנכון להתקדם ברשת" אומר משוב. השאלה הזו לא מגיעה משום מקום אלא מבטאת חשש אמיתי מהתקופה ומחוסר הוודאות בנוגע לעסק. כבר חודשים שמצב המשק לא ברור והדבר משפיע על עסקים רבים ועל ההחלטות האם וכיצד להשקיע מאמצים בקידום באינטרנט. ברור כי בעתות משבר יש לבחון בקפידה את הצעדים אך בו זמנית אלו שרוצים להתקדם צריכים לקחת יוזמה ולהשקיע מאמצים כדי להגיע לקהל לקוחות חדש.

כל זמן הוא זמן טוב להגדלת קהל הלקוחות והמכירות. עם זאת, דווקא עכשיו, כשישנם יותר אנשים שקונים דרך הרשת וישנה פתיחות גדולה יותר לעזור לעסקים, זה הזמן להתקדם ולהשקיע בפלטפורמה שתעזור לעסק להגיע לכל מקום. אם יש לכם עסק ועוד אין לכם נוכחות דיגיטלית או שהאתר שלכם מיושן או לא נמצא בשליטה מלאה שלכם, כדאי שתחשבו לא רק כיצד עסקים צריכים לפעול אלא האם זה הזמן שלכם להתקדם.

הכתבה בשיתוף קונספט1 – סוכנות לשיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ופתרונות פרסום אונליין מתקדמים

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook