fbpx

מי יכול לקחת הלוואה לכל מטרה לגילאי 60+?

0

משכנתא לכל מטרה נחשבת לאחד מן פתרונות ההלוואה הטובים ביותר לגיל השלישי. בהנחה ואתם מחזיקים בית בבעלותכם ואתם מעוניינים בלקיחת הלוואה הרי לכם שמדובר בפתרון הטוב ביותר עבורכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה בכדי לעשות לכם מעט סדר.

עושים מעט סדר: הלוואה לכל מטרה לגילאי 60+

יצא לכם לשמוע לא מעט בעת האחרונה אודות הלוואה לכל מטרה לגילאי 60 + אך אתם עדיין לא יודעים בדיוק מה זה אומר. כאשר אנחנו מדברים על הלוואה לכל מטרה לווים בגילאי 60+ אנו מדברים על הלוואה הידועה גם בשמות – משכנתא הפוכה, משכנתא פנסיונית ו/או הלוואת זהב. הלוואה זו היא הלוואה המוענקת על חשבון נכס הנמצא בבעלותכם ונותנת לכם את האפשרות להשתמש בכספי ההלוואה לכל מטרה אותה תבחר – טיול גדול, שיפוץ הבית, עזרה לילדים ולנכדים, הוצאות רפואיות ואפילו לשם שמירה על איכות החיים שלכם.

"האם כל אחד יכול לקחת הלוואה לכל מטרה?"

אנו למדים כי הלוואה לכל מטרה לגילאי 60+ ו/או "משכנתא הפוכה" מתאימה אך ורק לאנשים הנמצאים בגיל השלישי בעלי נכס עליו סיימו ו/או לקראת סיום המשכנתא ומחפשים כסף נזיל למקורות שונים.

לצד אלו אנו רואים תנאי סף נוספים לרבות:

  • לווים הנמצאים בגילאי 60 ומעלה
  • בעלי דירות מגורים בשווי של למעלה ממיליון שקלים
  • לווים מעל גילאי 80+ נדרשים באישורים המעידים על מצבם הרפואי
  • חתימת הילדים על הצהרה לכך שהם מודעים ללקיחת ההלוואה מטעם המוסד
  • הסכם שכירות בתוקף – בהנחה והדירה שלכם מושכרת

מה היא הריבית של הלוואה לכל מטרה?

אנו למדים כי הריבית משתנה בהתאם למגוון רחב של פרמטרים – אופי ההלוואה, נתוני הלווה ופרמטרים נוספים. יחד עם זאת אין מן הנמנע שמדובר באפיק ההלוואה הטוב ביותר עבור הגיל השלישי. ההלוואה נעשית אל מול שעבוד של הנכס כך שהסיכון של הגוף המלווה הוא קטן אלפי מונים – כתוצאה מכך אנו רואים כי בהלוואות אלו ניתן להשיג ריביות נמוכות ואטרקטיביות במיוחד.

"איפה ניתן לקחת משכנתא הפוכה?"

בשונה ממה שניתן לחשוב לא חייב לקחת משכנתא הפוכה אצל הבנקים מהם לקחתם את המשכנתא וכיום ניתן למצוא מספר רחב של גופים המספקים מעטפת מלאה בעולם המשכנתאות ההפוכות. בין החברות המומלצות והמובילות כיום במשק אנו רואים את הפניקס אשר נחשבת בעיני רבים לחלוצה ומובילה בתחום. לכן היינו ממליצים לכם לבדוק הלוואה לכל מטרה עם הפניקס .

מה הם היתרונות בלקיחת הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל אשר חצו את גילאי ה – 60. אנחנו יכולים להבין אותם מאחר והלוואה זו טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות:

  • קבלת הלוואה גם בגיל השלישי – במקרים רבים חברות ההלוואות והאשראי מעדיפות לא לתת הלוואות למשקי בית שחצו את גילאי ה – 60 ו/או לתת להם הלוואות בריביות גבוהות במיוחד. בהלוואה לכל מטרה יכולים הלווים לקבל הלוואה אטרקטיבית על חשבון הנכס שלהם.
  • אין צורך למכור ו/או להשכיר את הדירה – בפתרון הלוואה זה אין צורך להשכיר ו/או למכור את הדירה שלכם. הלכה למעשה עדיין תוכלו להמשיך להתגורר בה.
  • תהליך פשוט ומהיר – תהליך ההלוואה הינו פשוט ומהיר ללא כל ערבים, מבחני כניסה ו/או ביטוחי חיים הנדרשים שם ההלוואה.
  • גמישות מלאה – ההלוואה מתבצעת בגמישות מלאה, הלכה למעשה תוכלו להחזיר כמה שתרצו מהכסף מתי שתרצו. במקרים רבים החזר ההלוואה ישולם לאחר מכירת הנכס וחלוקת הרווחים בין היורשים הפוטנציאליים.
  • פירעון ההלוואה בכל רגע וללא קנסות – ניתן לפרוע את ההלוואה בכל רגע וללא קנסות כלל.

"האם הילדים מתפקדים כערבים להלוואה?"

הורים רבים חושבים על הילדים שלהם ושואלים פעם אחר פעם "האם הילדים שלנו מתפקדים כערבים להלוואה?", על הילדים שלכם לחתום על כך שהם מודעים לתהליך ההלוואה אך יחד עם זאת אינם ערבים להלוואה בשום צורה. כמו כן, במקרה בו נשאר חוב מהדירה אנו למדים כי ההלוואה הינה מסוג "נון ריקורס" כך שהחוב יכול להיפרע אך ורק מהדירה עצמה ולא מילדינו.

מתי אנו נרצה להשתמש בהלוואה לכל מטרה לגילאי 60+?

לא מעט משקי בית אשר חצו את גילאי ה – 60 תוהים מתי אנו נרצה להשתמש בהלוואה לכל מטרה המיועדת לגילאי 60 +. הלכה למעשה ישנם מגוון רחב של מקרים שכיחים בהם אנו נשתמש בהלוואה זו:

  • שיפוץ הבית – אנו רואים אנשים רבים בוחרים לקחת הלוואה זו על מנת לשפץ את הבית שלהם, הלוואה לכל מטרה המיועדת לגילאי 60 הינו אפיק ההלוואה אשר נותן את התמורה הטובה ביותר.
  • טיול מסביב לעולם – אתם מתחילים את ה"גיל השלישי" של החיים שלכם וזהו בדיוק הזמן לקצור את כל הפירות. אם תמיד חלמתם לעשות טיול גדול וארוך מסביב לעולם אך אינטנסיביות היום-יום הקשה מנעה ממכם – הרי לכם שדרך הלוואה לכל מטרה תוכלו לקםד את עצמכם אל הטיול הגדול.
  • השקעות לצד פיתוח עסקי – תוכלו להשתמש בהלוואות אלו לשם השקעות ופיתוח עסקי שלכם, של ילדיכם ואף של הנכדים שלכם.
  • תשלום חובות – הלוואה לכל מטרה המיועדת לגיל השלישי הפכה עד מהרה לבחירתם של זוגות רבים אשר מעוניינים לשלם חובות אך לא מעוניינים בלקיחת הלוואה בריביות גבוהות ועם התחייבויות קצרות טווח.
  • עזרה לבני המשפחה – עזרה יכולה להתבטא בעזרה כספית לחתונה, רכישת דירה ראשונה של ילדיכם ואף סיוע במימון התואר של הנכדים.

הלכה למעשה ניתן להשתמש בהלוואה זו לכל מטרה בה תחפצו וליהנות מגמישות מרבית בהחזרי התשלום.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook