fbpx

איך לגרום לעסק שלכם לבלוט אחרי תקופת הקורונה

0

הרבה עסקים לי מצליחים לעמוד בעלויות התפעול שלהם אחרי תקופת מגיפת הקורונה. בין תשלומים קבועים כמו מקדמות לרשויות, שכירויות, ספקים, ועוד, לבין הכנסות נמוכות מאוד, זה ברור למה. לצערנו, גם עכשיו שמרגישים את סוף המגיפה, ישנם קשיים רבים והכלכלה העולמית במשבר. מאמר זה נכתב על מנת לספק לכם כמה טיפים מהירים, שיעזרו לכם שינוי בעסק ולהישאר רלוונטי גם בתקופה הזאת.

איך להיחשף לקהל הלקוחות במחיר סביר גם אחרי תקופת הקורונה.

  1. היפגשו עם משרד פרסום – ישנם משרדי פרסום רבים אשר ישמחו להיפגש אתכם. נצלו זאת. גם אם לא תעזרו בשירותיהם, בטוח תשמעו דברים שיוכלו לעזור לכם רבות בעסק שלכם. אנו מודעים לקושי הכלכלי – לא כל עסק יכול להעסיק חברת פרסום כל כך בקלות. אבל בעלי עסקים רבים כבר יודעים שיש דברים ששווה לשלם עליהם. ממש כמו כל השקעה, בשכירת חברת פרסום יש תגמולים, וסיכונים. אם לא לוקחים סיכונים אי אפשר לדעת מה התגמול עבורם. לחברות פרסום לרוב יש רעיונות יצירתיים שמתאימים כמעט לכל עסק.הרבה פעמים תשמעו רעיונות שלאא בהכרח מצריכים את חברת הפרסום הספציפית ואתם תוכלו לבצע את הרעיונות האלה בכל מקרה. ולכן אנו ממליצים על מהלך כזה, להזיק זה לא יכול.
  2. נוכחות באינטרנט – עכשיו יותר מתמיד. עסקים רבים כבר יודעים זאת, אל תשארו מאחור. נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש, ועוד – מגיעים לקהל שלכם. אנחנו ממליצים מאוד להשקיע בהקמת עמוד פייסבוק איכותי. לעשות את המעבר גם לאינסטגרם, גוגל ביזנס, ועוד. ישנן אינספור הזדמנויות באינטרנט ומי שלא נמצא שם, לא יכול להיחשף אליהם.
    תשמחו לדעת שזה גם מאוד קל, ובד"כ מאוד אינטואיטיבי ופשוט להקים עמודים ברשתות החברתיות. זה גם בעברית!
  3. אתרי מכירות – נסו להקים פלטפורמה שיווקית עצמאית שבה אתם יכולים לגבות את הלקוחות שלכם, כבר באונליין. משתמשים רבים רואים באפשרות זו צורך של ממש.
    השימוש בסעיף זה כמובן תלוי בתחום העיסוק שלכם, אבל היום יש את האפשרויות כמעט לכל תחום עיסוק.
    עסקים של מזון יכולים להתחבר למגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות, לדוגמא. שבהם הם יכולים להציג את התפריטים שלהם, ולקבל הזמנות למשלוחים ממש על בסיס הפלטפורמה.
    האפשרויות היום כמעט ואינסופיות. היו מהירים לנצל אותן!

    לסיכום, הבאנו לכם מספר טיפים אשר יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם בתקופה הזאת. חלקם כרוכים בעלויות וחלקם תוכלו לבצע בחינם. היעזרו בהם, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook