fbpx

5 פעולות שיעניקו לכף רגלך מראה מושלם לקיץ הקרוב

0

כולנו יודעות כמה חשוב לנו המראה שלנו, כמה אנחנו מבקשות באמצעותו לתת ביטוי ודרור לאופי הפנימי שלנו. עובדה זאת אינה פוסחת על כפות הרגליים שלנו שגם הן זקוקות לפריט הנעלה שידגיש את יופיין או יאתגר עם עיצוב חדשני ובועט. כפכפי נשים הינם אחד פריטי הלבוש הפופולאריים ביותר, כאלו שידעו לספק את התמיכה בליווי עיצוב מושך, מגרה או סתם כיפי, מאחר והם מוצר מנצח. על מנת לקלוע למראה המושלם עבורך הכנו רשימה של חמש פעולות שיעניקו לכף רגלך את המראה הדרוש לקיץ הקרוב.

  • כפכפים נושמים

אחת הפעולות המומלצות ביותר שיעניקו לכף רגלך את המראה המושלם לקיץ היא בחירת זוג כפכפים קיציים, בעיצובים מהממים שידעו לשים את כף רגלך במרכז הבמה, כאלו שיאפשרו לעור כף רגלך לקבל את החמצן הדרוש לו על מנת לשמור על מראה רענן ובריא.

  • בחירת עיצוב

נעליים וכפכפים הינם כלים מצוינים שבעזרתם ניתן לשדרג את מראה כף הרגל ולאפשר לכל אחד מאיתנו לתת ביטוי לסגנונו האישי באמצעות מגוון רחב של עיצובים, צבעים ודגמים. ברשת זמש ניתן למצוא מגוון רחב של כפכפי נשים מומלצים בעיצובים שונים שיתאימו לכל אחת ושיאפשרו לכן לבטא בקול אופנתי את הסגנון הייחודי שלכן.

כפכף קלאסי משולב אבזם מדגם רמה מבית זמש

כפכף קלאסי משולב אבזם מדגם רמה מבית זמש

  • שימוש בקרמים

מריחת קרמים על כפות הרגליים יכולה לעזור לעורך לצבור בחזרה את הלחות החיונית שנפגמת מקרני השמש והחום במהלך חודשי הקיץ. השימוש בקרמים יבטיח שכפות רגלייך מקבלות את התגבורת הנחוצה על מנת להתמודד עם השמש הקופחת והלחות הגבוהה.

  • שימי לב היכן את דורכת

זה אולי נשמע מצחיק אך בריאות כפות הרגליים שלנו והמראה שלהן מושפע רבות מהסביבה בה אנו נמצאות. בין אם אנחנו הולכות על חוף הים או באזור עירוני, הפגיעה בעור כפות הרגליים שונה ממקום למקום ולכן מומלץ לא להתהלך יותר מידי במקומות לא נקיים.

  • בחירה בכפכף מחמיא

לכל אחת מאיתנו רגל קצת שונה, הן מבחינת צורה. צבע ואורך, לכן על מנת לקשט את כפות הרגליים בצורה הטובה ביותר שתחמיא כמה שיותר למראה כפות הרגליים שלכן, מומלץ להעניק תשומת לב ולבחור את הכפכף המחמיא ביותר.
כפכפי נשים זה זמש

זמש הינה חברת אופנה, אשר מהווה אחת מרשתות הנעליים ותיקי נשים הפעילות והוותיקות ביותר בישראל. הרשת הוקמה בשנת 1995 על ידי המעצב חיים בר ששת. הרשת מפעילה כיום כאחת עשרה חנויות בפריסה ארצית וכן אתר מכירות חדש שעבר מתיחת פנים לאחרונה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של כפכפי נשים מומלצים ולבחור מתוכו כפכף איכותי, כזה שיאפשר עמידה זקופה שתסובב ראשים ותעניק לכפות רגלייך את המראה המהמם והמושלם ביותר לקיץ.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook