fbpx

איך לבחור סכין שף מקצועי למטבח?

0

סכיני שף הופכים את העבודה במטבח לפשוטה וידידותית עבור כולם. גם אם אינכם שפים מקצועיים, תמצאו את עצמכם נעזרים באותן סכינים באופן עקבי ומתמשך. בחירת סכיני שף מקצועיים למטבח עשויה להיות סבוכה, בטח אם עומדות לרשותכם אפשרויות רבות. אז לפני שאתם עושים בחירה כזאת או אחרת, שווה לכם להקדיש כמה דקות לקריאת המאמר הבא. במאמר אנו נסביר לכם כיצד תוכלו לעשות בחירה טובה ומדויקת, כזאת שלא תתחרטו עליה. המון אנשים מעידים כי הם עשו בחירה חפוזה, דבר שגרם להם לחזור על הבחירה שוב ושוב.

מחיר הסכין

עליכם לקחת בחשבון כי סכין שף מקצועי תעלה יותר בהשוואה לסכין מטבח פשוטה. המחיר מעיד בין היתר על האיכות של הסכין, ועל התמורה שתוכלו להרוויח ממנה. ככל שהמחיר גבוה יותר, כך הסיכויים שלכם להרוויח מהסכין עולה בהתאם. נציין כי המחיר הוא לא הנדבך העיקרי, אך הוא בהחלט עשוי להעלים את סימני השאלה. פתאום תראו את עצמכם במצב בו אתם מצליחים לבחור את הסכין המתאימה, בלי לקחת סיכונים.

משקל הסכין

כיום תמצאו מבחר עצום של סכיני שף מקצועיים, כאשר לכל סכין יהיה משקל שונה. המשקל של הסכין מעיד בין היתר על איכותה, אך גם על נוחות השימוש בה. יש כאלה שאוהבים לעבוד עם סכין קלה, כזאת המאפשרת להם לחתוך במהירות את חומרי הגלם. בו בזמן סכין כבדה מאפשרת יציבות, היא תחתוך בצורה פשוטה את כל חומרי הגלם. לכן תבחנו היטב מהו המשקל של אותה סכין שף מקצועי טרם הרכישה שלה.

מותג הסכין

כמו בעת רכישת פריטים אחרים, גם כאשר רוכשים סכין שף מקצועי חובה להסתכל על המותג. עליכם לוודא כי מדובר על מותג מוכר, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו. חברות מוכרות המייצרות סכינים דרך קבע, ידעו כיצד ליצור סכין שתעמוד בציפיות שלכם. מצד שני יצרניות לא מוכרות, עשויות להביא לכאבי ראש רבים בעת השימוש בסכין. בסופו של יום הבחירה באיזה סכין להשתמש היא שלכם, תמיד תעדיפו סכין שמיוצרת על ידי מותג מוכר. בכל יום מחדש נכנסות שחקניות חדשות לתחום הזה, אין סיבה שתיכנסו להרפתקאות מיותרות ולא כדאיות.

חדות הלהב

אין דבר יותר מבאס מאשר לנסות לחתוך עם הסכין, אך לגלות כי היא אינה עומדת בציפיות. לא פעם מגלים רק בדיעבד כי החדות של הלב לא מספקת או עומדת בדרישות. יש אפשרות לבדוק מראש את אורך הלהב, ולמנוע עוגמת נפש בהקשר הזה. ככל שהלהב תהיה חדה יותר, כך תוכלו לחתוך מגוון רחב של חומרי גלם. עם זאת צריך לקחת בחשבון כי אורך הלהב תשפיע רבות על התחזוקה העתידית. ככל שלהב ארוכה, כך היא תדרוש מכם תחזוקה מרובה והתעסקות לא מבוטלת.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook