fbpx

סליקה תשלום מהיר

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בסליקת אשראי בין אם מדובר על סליקה בחנות אונליין או סליקה בחנות פיזית. מדובר על שיטה נוחה, יעילה ומהירה שניתן לבצעה מכל מקום ומכל זמן, במיוחד אם אתם חנות אונליין.

0

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים משתמשים בסליקת אשראי בין אם מדובר על סליקה בחנות אונליין או סליקה בחנות פיזית.  מדובר על שיטה נוחה, יעילה ומהירה שניתן לבצעה מכל מקום ומכל זמן, במיוחד אם אתם חנות אונליין.

הדרך המהירה והנוחה לתשלום על מוצרים ושירותים

שמדברים על שיטת התשלום באשראי מדובר על שיטה נוחה, יעילה ומהירה שרוב הלקוחות ובעלי עסקים אוהבים להשתמש בה. סליקת האשראי הפכה בשנים האחרונות לאחת השיטתו השכיחות ביותר והפופולאריות לתשלום על מוצרים ושירותים שונים. ניתן לשלם איתה לא רק בחנויות פיזיות אלא גם בחנות אונליין ואף להזמין מוצרים שונים מחו"ל, במידה והאשראי שלכם פתוח לחו"ל ולא מקומי.

אילו סוגי סליקות אשראי קיימות בשוק?

קיימים כמה סוגי סליקות אשראי בשוק הכוללים את שיטות הבאות: סליקה דרך קופה בחנות בה מעבירים את כרטיס האשראי, סליקה דרך הפלאפון הנייד שניתן לבצע אותה מכל מקום ובכל זמן, סליקה דרך מכשיר לסליקה וכמובן סליקה דרך מחשב נייח או נייד. לכל אחת מסוגי הסליקות יתרונות וחסרונות משלה. את סוג הסליקה יש להתאים לצורכי העסק. כך שאם אתם עסק קטן ורוב הפעילות שלכם מקוונת עדיף לכם סליקה דרך הפלאפון. אך אם אתם חנות פיזית עדיף שמכשיר הסליקה שלכם יהיה דרך קופה או מחשב. כל שיטת סליקה כוללת עמלת סליקה אותה גובה חברת האשראי בהתאם לסוג העסק. במידה ואתם עסק קטן תשלמו עד 2% אך אם אתם עסק יותר גדול ומחזור העסקאות שלכם גדול, תשלמו עד 3%.

מה היתרונות של הסליקה על פני שיטות אחרות בשוק?

בניגוד לשיטות אחרות בשוק, השימוש בכרטיס האשראי מאפשר ליהנות מיתרונות רבים לעומת שיטות תשלום אחרות בשוק. שיטות אלה כוללות:

נוחות- הסליקה עצמה נוחה עד מאוד, בתוך שניות אחדות מתחבר המכשיר לחברת האשראי על מנת לבדוק את הכרטיס ולראות שבעל החשבון לא במינוס שהחשבון לא מעוקל. לאחר דקות ספורות ניתן לדעת אם העסקה אושרה או לא. במידה וקיים סירוב הכרטיס נדחה ולא ניתן לגבות ממנו את התשלום. 

יעילות- סליקת הכרטיס היא מתבצעת ביעילות רבות, אין צורך להתעסק עם צ'קים שמועד פירעונם לעוד חודש או לעוד חודשיים. הכסף יורד ישר כך שבעל העסק יכול להיות רגוע שהתשלום עבור המוצר או השירות ירד.

מהירות- העברת הכרטיס עצמו היא פעולה מהירה שאינה לוקחת זמן רב, תוך שניות אחדות ניתן להתקשר למסוף הראש ולראות אם העסקה מאושרת או מבוטלת.

חסכון בזמן- שיטה זאת חוסכת לא מעט זמן הן לבעל העסק, במיוחד שמדובר על שעות עמוסות ביותר בחנות שלא תמיד יש לקופאיות להחזיר עודף.

יתרונות אלה הופכות את השימוש בכרטיסי האשראי לשימוש הנוח, המהיר והטוב ביותר שניתן לשלם בו על מוצרים ושירותים.

ביטחון בגבייה- באמצעות סליקת כרטיסי אשראי ניתן לקבל את מלוא הביטחון שהתשלום שנגבה אכן יכנס לעסק. באמצעות שירות אוטומטי של הבנק, חברת הסליקה וחברת האשראי ניתן לבצע את הגבייה בצורה יעילה ומהירה ולקבל אישור שהכל תקין ובסדר וניתן לגבות את התשלום. האישור לעסקה מגיע תוך שניות אחדות, כאשר הוא עובד דרך חברת האשראי אשר אחראית על הסליקה וכן חברת הסליקה אשר אחראית על תשתית הסליקה וכמובן הבנקים שהם גורם בלתי נפרד מכל התהליך ומגשרים בין העסק לבין חברת האשראי. 

מהירות- באמצעות סליקה של כרטיסי האשראי ניתן לגבות את התשלום בצורה מהירה ויעילה ללא כל עיכוב, ולקבל אישור מחברת האשראי וחברת הסליקה אונליין תוך שניות אחדות. במקרה של דחייה, מתקבלת הודעה במסוף ובית העסק מיידע את הלקוח. המהירות היא אחד היתרונות החשובים ביותר בעת הגבייה עצמה.

הגדלת מספר הלקוחות– באמצעות שיטת סליקת כרטיסי אשראי ניתן להגדיל באופן משמעותי את מספר הלקוחות בצורה משמעותית תוך פרק זמן קצר. רוב הלקוחות כיום משתמשים בכרטיסי אשראי ופחות במזומן או בצ'קים כמו בעבר, במידה ומדובר על עסק בינלאומי ניתן אף להוסיף סליקה בכרטיס אשראי בינלאומי וכך להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.

חסכון בזמן- הודות לשיטת סליקת כרטיסי אשראי ניתן לחסוך בזמן יקר, את אמצעי הסליקה ניתן להתאים בהתאם לצרכי העסק. אמצעים אלה כוללים: מסוף סליקה נייד, סליקה באמצעות דף אינטרנט באתר, סליקה דרך אפליקציה או חיבור אונליין לתוכנה, סליקה טלפונית או סליקה ע"י קורא כרטיסי אשראי שמוצמד לקופה עצמה. כך שלא משנה איזה סוג אמצעי תבחר, פעולת הסליקה היא מהירה עד מאוד ואינה גוזלת זמן רב והתעסקות בכסף.

ניתן לבצע מכל מקום- אם יש לכם עסק פיזי וגם חנות אונליין, תוכלו לבצע את הסליקה מכל מקום שתהיו בו, במיוחד שמדובר על עסק דיגיטלי שאין לו מקום פיזי והכל מתנהל דרך חנות או אתר, כך שאין צורך בהמתנה ותוך דקות אחדות מתקבלת חשבונית מס' קבלה ישירות למייל שלכם. 

מהי סליקת אשראי?

סליקת אשראי היא סליקה שיטת חיוב נוחה לתשלומים בכרטיסי אשראי ובאונליין. באמצעות סליקת אשראי ניתן לבצע עסקאות באונליין, הזמנות טלפונית, תשלום בנקודות מכירה ועוד. בשנים האחרונות הפכו החנויות המקוונות באונליין לקניות השכיחות ביותר בקרב הצעירים, יותר ויותר צעירים קונים דרך חנויות מקוונות מבלי לצאת מהבית, במיוחד שמדובר על קניות מאתרים בחו"ל שהמחירים שם זולים עד מאוד מהארץ.

אילו סוגי סליקה ניתן לבצע באמצעות סליקה באשראי?

מה יתרונות סליקת האשראי ?

סליקת אשראי היא סליקה נוחה וקלה שניתן דרכה לחייב לקוחות, לפקח על לקוחות, לזכות לקוחות, לנהל את מערכת התשלומים ולבצע פולות רבות שונות. מעבר לכך, באמצעות סליקה האשראי ניתן לחסוך בזמן יקר במיוחד אם יש לנו חנות אינטרנטית מקוונת, אשר פתוחה בכל שעות היום וללא הגבלה. מעבר לכך, עם סליקת אשראי ניתן לבצע כמה פעולות במקביל. כמו כן, אל לנו לשכוח שרוב האוכלוסייה במיוחד הצעירה עושה שימוש בכרטיס האשראי ולרוב לא משלמת במזומן או בצ'קים. מדובר על שיטת תשלום נפוצה מזה כמה שנים שמהווה נתח שוק לא קטן של לקוחות ומכניסה לעסקים כסף.

האם ישנה עמלה על סליקה בכרטיס אשראי?

ישנה עמלה על סליקה בכרטיס אשראי תלוי במחזור המכירות של העסק. אם מדובר על עסק קטן ומתחיל שאין לו הרבה הכנסות העמלה שהוא ישלם לחברת האשראי יהיה קטן יותר של כ-2% לעומת עסק בינוני וגדול שהכנסותיו גבוהות יותר. לרוב מדובר על עמלה מסך העסקאות של העסק שניתן לעמוד בה בהתאם למצבו הכלכלי של העסק. לכן אם אתם עסקים קטנים או בתחילת דרכם אל לכם לחשוש משימוש בסליקת אשראי בעסק, מכיוון שהרבה חברות אשראי הולכים לטובת העסקים ויודעים את מצבם הכלכלי הלא קל ואף מתחשבים בהם. ישנם אף בנקים שעובדים עם חברות האשראי המובילות בשוק ומציעים עמלות מופחתות המותאמות לעסקים קטנים ומשתלמים.

סליקה באשראי לא רק לעסקים גדולים

סליקה באשראי נותנת מענה לעסקים הקטנים והבינוניים כאחד. כך שאם אתם עסק קטן או בינוני אל לכם לחשוב מפני העמלה שתגבה מכם. רוב חברות האשראי יודעים את מצב השוק הקשה ואף הולכות לקראת עסקים קטנים ובינוניים ומציעות להם עמלת מסלול מופחת בהתאם ליכולתם הכספית.

יתרונות סליקה

יתרונות אלה הופכים את שיטת גבייה זאת לאחת השיטות היעילות והמשתלמות ביותר שקיימות בשוק. מעבר לנוחות, המהירות והיעילות של שיטה זאת ניתן להגדיל תוך זמן קצר את מספר הלקוחות שלכם ולמכור כמה שיותר מוצרים או שירותים. לכן לא מעט עסקים מעדיפים להשתמש בשיטה זאת וליהנות מיתרונותיה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook