fbpx

סדרות ישראליות מצחיקות ומומלצות

0

סדרות מצחיקות משמשות תמיד כאמצעי נפלא להעביר את הזמן, וכאשר מדובר בסדרות תוצרת כחול לבן – הרי שהרווח הוא כפול, תודות לניואנסים הקטנים שרק ישראלים יוכלו להבין. לפניכם שלוש סדרות ישראליות קורעות מצחוק, אשר יגרמו לכם להתקשות לעזוב את המסך. התמכרות מובטחת.

זנזורי

"זנזורי" היא סדרה ישראלית נהדרת, אשר עוקבת אחר סיפורו של פיני זנזורי – גבר בסוף שנות ה-30 לחייו, נשוי עם אישה ושני ילדים. זנזורי הוא הישראלי הטיפוסי הממוצע: הוא מחזיק בעבודה סטנדרטית, מרוויח משכורת ממוצעת ומעביר את זמנו, בדומה לרוב האנשים בעולם, בעבודה, בצפייה בטלוויזיה ובפעולות יומיומיות שגרתיות. ביום הולדתו ה-40, חייו של זנזורי משתנים ללא היכר: הוא מתבשר על כך שהוא מאומץ ושכל הגברים במשפחתו הביולוגית מתו בשנה בה הגיעו לגיל 40. כתוצאה מהבשורה, מחליט זנזורי להעביר את השנה האחרונה בחייו בהגשמת כל החלומות הגרנדיוזיים ביותר שלו – שלא מתיישבים בהכרח עם החוק או הנורמות החברתיות.

תום יער עושה את שביל ישראל

"תום יער עושה את שביל ישראל" היא אחת הסדרות המצחיקות והשנונות ביותר שנוצרו בטלוויזיה הישראלית בשנים האחרונות. מדובר בסדרה דוקומנטרית קומית, אשר עוקבת אחר הקומיקאית האורבנית תום יער בניסיונה להשלים את שביל ישראל. בדרך פוגשת יער מגוון של אנשים – החל מהיפים רוחניים, דרך מטיילים מקצועיים ועד משחזרי היסטוריה. יער, אשר אינה רגילה כלל לטבע ובוודאי שלא ללינה, לרחצה או לשינה בו, עוברת שלל חוויות אשר מוציאות אותה מאזור הנוחות שלה – כמו למשל מקלחת במעיינות, שתיית מים מוטמנים ושינה במיטת גחלים. על אף שהסדרה היא קומית בעיקרה, היא מכילה גם לא מעט קטעים עמוקים ואף מרגשים, אשר ללא ספק יותירו אתכם מהורהרים ויספקו לכם חומר למחשבה.

 השוטר הטוב

"השוטר הטוב" היא דרמה קומית ישראלית העוקבת אחר דמותו של דני קונפינו (בכיכובו של יובל סמו) – שוטר מזדקן וחמום מוח, אשר עובד במשטרה באחת תקופות השפל הגרועות ביותר שלה ומרוויח משכורת זעומה. דני מאורס לדלית, אך מגלה כי היא בוגדת בו – גילוי שבעקבותיו הוא עוזב את הדירה המשותפת שלהם וחוזר לגור יחד עם הוריו. הסדרה, אשר מתובלת בדמויות אקסצנטריות שהופכות אותה למצחיקה במיוחד, זכתה להצלחה מסחררת כבר בעונה הראשונה שלה והוכתרה כקומדיה הנצפית ביותר של YES בכל הזמנים. בשנת 2017, הוכרז כי נטפליקס תפיק גרסה אמריקאית לגרסת המקור המוצלחת, בשיתוף פעולה עם יואב גרוס – מפיק הסדרה המקורית. בנוסף, רכשה נטפליקס את העונה הראשונה של סדרת המקור הישראלית, וכיום עונה זו זמינה לצפייה בכ-100 מדינות שונות ברחבי העולם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook