fbpx

כיצד בוחרים עו"ד לדיני נזיקין

0

פנייה אל שירותיו של עורך דין מומלץ בענף הנזיקין היא פעולה שלא פעם עשויה להתגלות כסבוכה ומורכבת. אך יחד עם זאת עליכם לזכור כי לעיתים החיים בוחרים מצבים שלא כיוונו אליהם ומן הטבעי כי נזדקק פעם אחת לשירותיו של עורך דין לדיני נזיקין. כמו כן, חשוב לציין כי המצב הנפוץ ביותר בגינו יהיה עליכם לפנות לשירותיו של עורך דין מקצועי מהתחום הינו בעת בה נגרם לכם או לחילופין לרכוש האישי שלכם נזק כזה או אחר. מצד שני, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין לדיני נזיקין במידה ואתם אלה שגרמו לנזק לאדם או לחילופין לרכושו האישי. בין הדוגמאות הנפוצות ביותר תוכלו לפגוש בתאונות דרכים, הסגת גבול, תאונות עבודה וכיוצא בכך. בשורה התחתונה, עליכם לזכור כי פנייה לשירותיו של עורך דין לענייני נזיקין עשויה להיות הפעולה המכרעת שתשפיע ישירות על הצלחת ההליך המשפטי שלכם ולכן, במטרה לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל הפרמטרים המרכזיים שיהיה עליכם לקחת בחשבון טרם פנייה לשירותיו של עורך דין לדיני נזיקין.

שכר טרחה

שלא כמו תחומי משפט אחרים, כגון, עבודה או מקרקעין, שכר הטרחה של עורך דין לענייני נזיקין אינו מורכב אך ורק מאחוזים. לרוב, שכר הטרחה של עורך הדין מורכב משכר טרחה ראשוני ואחוזים מן התוצאה. אנו ממליצים לא להתלהב כאשר מוצאים עו"ד עם שכר טרחה נמוך מכיוון שזה עלול לעלות ביוקר כתוצאה מייצוג משפטי לוקה בחסר.

התבססות על המלצות

על מנת שתוכלו להיות רגועים ובטוחים בעובדה שהתיק שלכם מטופל בצורה הטובה ביותר, במקצועיות ובמינימום זמן ועלויות, אנו ממליצים לפנות מבעוד מועד לשירותיו של עו"ד לענייני נזיקין, כזה אשר טומן בחובו ניסיון עשיר והצלחות רבות בתביעות דומות לאלו שברצונכם להגיש. הדרך הטובה ביותר למצוא עו"ד שכזה, היא לבקש מקרובי משפחה, חברים ומכרים המלצות על סמך ניסיון אישי ו/ או לחפש חוות דעת באינטרנט והמלצות של לקוחות קודמים. בנוסף, לא פסול לבקש מעורך הדין אשר את שירותיו הינכם מעוניינים לשכור, להפנות אתכם אל ממליצים ששכרו את שירותיו בעבר והביעו שביעות רצון מלאה.

שורה תחתונה

לסיכומו של עניין, בדומה לשאר תחומי החיים, התחום המשפטי גם הוא נמדד בהרגשה של הלקוח. כלומר, הדרך הטובה ביותר למצוא עורך דין מתאים, היא באמצעות התרשמות אישית, וזוהי למעשה הסיבה שיש פגישות ייעוץ. לכן, לפני שהינכם מתחילים בהליכים משפטיים, בקשו לערוך פגישת ייעוץ מול מספר עורכי דין  שונים מתחום דיני הנזיקין על מנת שתוכלו להתרשם מהניסיון ומרמת המחוייבות שלהם ללקוחותיהם. בנוסף, כך למעשה גם תוכלו לקבל הערכה ראשונית לגבי סיכויי ההצלחה, ההוצאות הנלוות, משך התהליך המשוער וצורות הפעולה השונות שניתן לנקוט בהם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook