fbpx

איך לבחור אינסטלטור טוב באשדוד

רוצים לבחור אינסטלטור טוב? התחלו בכך שתוודאו שיש לו חברות בהתאחדות סחר וביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט. 

0

ישנם דברים אחרים שיש לזכור, אך שני אלה יחד יבטיחו כי האינסטלטור יעמוד בסטנדרטים מסוימים ויספק עבודה טובה.

רוב האנשים פשוט יתפסו מדריך מקומי או יחפשו באינטרנט ובהתאם לדחיפות הבעיה, יבחרו אינסטלטור באשדוד לפי הראשון שיצא בחיפוש גוגל.

אבל, כמו בכל המקצועות האחרים, לא תמיד קל למצוא אינסטלטור טוב. תבינו לא נכון ותוכלו לגרום לבעיה לצוץ שוב, או אפילו יותר גרוע, תגלו שרכשתם כמה בעיות חדשות.

יש לזכור כמה דברים פשוטים כשבוחרים אינסטלטור באשדוד.

בחרו תמיד אינסטלטור מוסמך

אם יש לכם בעיית אינסטלציה בסיסית מאוד ואתם חובבנים, אולי תוכלו להתמודד עם הבעיה בעצמכם, או איש מקצוע מקומי אמור להיות מסוגל למיין דברים כמו ברז דולף, אבל לכל דבר אחר, תמיד ללכת על אינסטלטור מוסמך.

כדי להבטיח שתקבלו אינסטלטור טוב ומי שהוא מוסמך, חפשו אינסטלטורים שנמצאים באתרי איגודים מקצועיים או שמציגים את לוגו האיגוד המקצועי באתר שלהם או במודעות.

אינסטלטור מוסמך שנרשם בקבוצות אלה, לא יסכן את מעמדו עם שיטות עבודה גרועות ועלויות מופרזות.

האם עליכם לבחור אינסטלטור מקומי?

ישנם יתרונות וחסרונות ללכת עם אינסטלטור מקומי מול חברת אינסטלציה לאומית.

להלן כמה סיבות מדוע אינסטלטור מקומי יכול להיות הגיוני יותר:

מחיר. לעתים קרובות אינסטלטור מקומי יהיה גמיש יותר ביחס למחיר, ויהיה סביר יותר לשקול את כל המורכבויות של העבודה. חברות אינסטלציה גדולות בדרך כלל עובדות מכרטיס תעריפים, שבדרך כלל פחות פתוח למשא ומתן.

תדמית. אינסטלטור מקומי טוב באמת לא ירצה לקלקל את המוניטין שלו, ועם אתרים כמו דירוג גוגל מיי ביזנס קל יותר מאי פעם ללקוחות להודיע ​​על חוסר שביעות רצונם. זה לא אומר שלחברות גדולות יש פחות סיכוי להציע שירות טוב, אך לביקורת גרועה עבור חברה גדולה יש בדרך כלל פחות השפעה מאשר על אינסטלטור מקומי.

תמיכה בעסקים מקומיים. זוהי נקודה אישית יותר, אך כאשר אתם בוחרים אינסטלטור מקומי אתם תומכים בעסקים מקומיים, מה שבדרך כלל טוב לעיר או לעיר שלכם.

אך יש סיבות לכך שחברה לאומית יכולה להיות הטובה ביותר:

מְהִירוּת. מכיוון שחברות לאומיות מעסיקות הרבה אנשים אתם עלולים לגלות שהם ממהרים יותר להגיע אליכם, בין אם יש לכם מצב חירום ובין אם לא.

פחות סיכון. קריאה לרשת ארצית גדולה פירושה שהסיכון לקבלת אינסטלטור מפוקפק מצטמצם מכיוון שהמותג סביר יותר שיהיה תהליך גיוס והכשרה קפדני. חברות אינסטלציה גדולות יהיו חברות בארגונים מקצועיים וישמרו על הצוות שלהן כשיר.

שירות לקוחות מקצועי. אומנם אינסטלטורים מקומיים טובים יתגאו בכך שיבוצעו כל עבודה בצורה טובה ככל האפשר, אך אם משהו ישתבש, יתכן שיהיה יותר קל להתמודד עם חברה גדולה.

יהיו להם נציגי שירות לקוחות ייעודיים, מה שאומר שיש לכם פחות שיחות ודואר קולי מביך. אך אל תשכחו שלעיתים התנהלות מול חברה גדולה יכולה לגרום לכך שלבעיות לוקח יותר זמן להיפתר.

בסופו של דבר, ההחלטה שלכם עשויה פשוט להסתכם במי שיכול להתמודד עם הבעיה שלכם בצורה המהירה ביותר.

כמה צריך לעלות אינסטלטור?

מחירי האינסטלטורים משתנים בהתאם למיקום, לאופי העבודה ולזמן הקריאה (שעות העבודה תמיד יעלו לא מעט יותר). אבל באופן כללי מצפים לשלם:

250 ש"ח בתוספת דמי הקריאה (לרוב זה כולל זמן עבודה)

300 ש"ח פלוס לשעה לעבודה, בתל אביב זה יעלה 350 לשעה

עבור עבודות אינסטלציה חירום אמיתיות אתם יכול לצפות לשלם הרבה יותר, במיוחד אם זה מחוץ לשעות הרגילות.

למרבה הצער, אין חיובים סטנדרטיים ברחבי הענף, אבל כשמדובר בעסקאות מיומנות כמו אינסטלציה, אתם משלמים על היכולת והמומחיות, ולא רק על הזמן המושקע בתפקיד. עדיף לשלם שיעורי מומחה מהשורה הראשונה ולתקן את הבעיה תוך 10 דקות, מאשר לחובבן שלוקח שעתיים לחשוף אותה.

אתם יכולים גם להסתכל על איזה? אתר אינטרנט, שם יש רשימת מחירים עבור עבודות אינסטלציה טיפוסיות.

בחירה באינסטלטור טוב עשויה להיראות מרתיעה, אך קבלת החלטה זהירה יכולה לחסוך לכם הרבה זמן וכסף בטווח הארוך.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook