fbpx

מירי רגב // רעש לבן

במשוואה של דלות עשייה מול החומר המסופק לתוכניות הסאטירה, יש מתחרה אחת שמציבה אתגר לטראמפ

0

מהו רעש? על פי הגדרתו היבשה, זהו צליל מפתיע ובלתי רצוי הגורם להפרעה. "רעש לבן", לעומת זאת, הוא רעש רציף ומלא. הוא הופך למונוטוני באוזני שומעיו, עד בלתי נשמע. מירי רגב היא תופעה פיזיקלית מרהיבה, שבה רעש מחריד הפך לנגד אוזנינו לרעש לבן במהלך כהונתה הקטסטרופלית כשרת התרבות והספורט.

יש הטוענים שהבולטות שלה במערכת הבחירות האחרונה הייתה בעוכרי הליכוד. יכול להיות. אבל אולפן הדרכים המביך שבו נדדה, ונראָה כמו סאטירה לא מוצלחת על תוכניות הצהריים של ערוץ 24, היה רעש לבן במירעו. לא מוסיף, לא מוריד. בשלהי כהונתה עוד הספיקה לייצר מבוכות, כמו עוד סרט שלא ראתה אך פצחה בקמפיין נגדו ('ימים נוראים'), אבל האמת? למי כבר אכפת. במשוואה של דלות ורמה נמוכה של עשייה של פוליטיקאי מול כמות החומר שהוא מספק לתוכניות הסאטירה, יש כנראה מתחרה אחת בעולם שיכולה להציב אתגר לדונלד טראמפ. זוהי רגב, זוהי תמציתה.

מירי רגב ניזונה מהאלמנטים הגרועים ביותר שייזכרו מכהונת נתניהו. לא רק בגלל היותה נושאת החנופה הראשית והמביכה ביותר למנהיג ולרעייתו, אלא בעיקר בגלל אישיותה הצעקנית והתגרנית. אישיות שהשתלבה מצוין, בתקופה שבה שיסוי והתנהגות ברוטאלית הניבו (לכאורה) דיווידנד פוליטי שמחזק את שלטון הימין. הבחירות האחרונות, מתברר, הוכיחו אחרת. גרעין אוהדיה קיים, אבל מתמצה בעיקר בשולחנות השמחה של חברי מרכז ליכוד. רגב נותרה עם עמדת "האישה הראשונה בליכוד", אבל פריצה לעמדת הנהגה לא הייתה כאן, נשארה רק הפרודיה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook