fbpx

מה עושים כאשר יש עכבר בבית?

לפני שאתם מנסים לתפוס את העכבר בכוחות עצמכם, הכירו את שיטות ההדברה הטובות ביותר!

0

מתמודדים עם עכבר בפנים דירתכם? שירותי הדברות מיכאל ובוריס יבטיחו לכם התגברות מהירה ומקצועית על הבעיה. לא מעט אנשים מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים במטרה להתמודד עם עכבר שחדר אל פנים הדירה. במקרים רבים העכבר מוצא מקום מסתור, שם הוא יכולת לשהות ללא כל סכנה. בשעות הלילה או כאשר בני הבית אינם נמצאים, הוא יוצא בחופשיות ומכרסם מכל הנמצא בדרכו. רוצים לתפוס אותו? שירותי הדברות מיכאל ובוריס מבטיחים לכל לקוחותיהם לכידה מקצועית של כל העכברים או החולדות שהצליחו לחדור אל פנים דירתם. חשוב להדגיש, עכברים וחולדות מהירים במיוחד, כך שכלל לא פשוט ללכוד אותם ללא סיוע מקצועי. אז לפני שאתם מנסים ללכוד בעצמכם את העכבר או החולדה בדירתכם ומסתכנים בנשיכות ומחלות, חשוב שתכירו את שיטות ההדברה הטובות ביותר להתמודדות עם עכברים.

 

איך בוחרים את שיטת ההדברה הטובה ביותר להתמודדות עם כל מזיק? הדברות מיכאל ובוריס מסבירים איך עושים את זה!

 

לא כל שיטות ההדברה מתאימות לכל סוגי המזיקים. ישנם מזיקים המצריכים ריסוס בלבד, ישנם כאלה המחייבים שילוב חום גבוה ואחרים הדורשים הצבת מלכודות או הזרקות רעל. כך או כך, חשוב לדעת לבחור נכון את השיטה המתאימה ביותר עבור כל מזיק. לכן, בשלב הראשון בהליך ההדברה של שירותי הדברות מיכאל ובוריס הם מזהים במדוייק את מקור הבעיה וזהות המזיק. טרמיטים מצריכים קידוחים במרצפות והזרקת חומרי הדברה אל בטן האדמה, פשפש המיטה מצריכים חום של למעלה מ 70 מעלות ואילו העכברים מצריכים שימוש במלכודות. אך לא כל המדבירים בוחרים להתמודד עם עכברים וחולדות בעזרת מלכודות. ישנן שתי שיטות מרכזיות להתמודדות עם עכברים וחולדות, והן: פיזור מזון מורעל לקטילת העכבר או לכידתו בעזרת שלל סוגי מלכודות.

 

השיטה הטובה ביותר להתמודדות עם עכברים – שיטת הלכידה!

 

השיטה השכיחה ביותר היא לכידת עכברים. במסגרת שיטת הדברה זו המדביר מציב מספר מלכודות במספר נקודות מרכזיות במסלול הימצאות העכבר. מטרת המלכודת היא ללכוד את העכבר כך שניתן יהיה לשחרר אותו במקום פתוח – רחוק מהדירה. לעומת זאת, שיטת ההדברה כוללת הצבת מזון מורעל במטרה לקטול את העכבר. מדוע מרבית המדבירים בוחרים בשיטת הלכידה? הסיבה המרכזית היא החשש שהעכבר יספיק לחזור למחילה שלו לפני שימות. לא אחת קורה שהעכבר המורעל חוזר אל מחילתו ומת שם. לא תמיד קל להגיע לשם והליך הפינוי יכול להיות מורכב במיוחד. במטרה להימנע מכך, שירותי הדברות מיכאל ובוריס בוחרים אך ורק בשיטת הלכידה. רוצים להתמודד בצורה מיטבית עם העכבר בדירתכם? הזעיקו שירותי הדברה מקצועיים על ידי מיכאל ובוריס והימנעו מסיכון מיותר של מחלות וזיהומים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook