fbpx

ימי גיבוש עובדים בטבע – איך תמתגו את זה נכון?

0

פעילות שוברת שגרה מחוץ למשרד היא תוספת נחוצה לכל חברה וארגון. הטיפים הבאים יעזרו לכם לשלב בין זמן הבילוי בחוץ לבין אופי העסק, עם מוצרי פנאי ונופש ממותגים שמציעים ערך אמיתי

מקומות עבודה מעניקים לעובדים בהם ביטחון כלכלי ואפשרויות צמיחה מקצועית, אבל במקביל מאופיינים גם בשגרה קבועה ופוטנציאל לשחיקה. בדיוק בגלל זה, ברוב הארגונים והחברות כבר מכירים בחשיבות של ימי גיבוש, שהיא הרבה מעבר לבילוי חביב מחוץ למשרד.

יום גיבוש יכול לספק לעובדים שלכם הזדמנות יוצאת דופן להיפרד מהסביבה המוכרת, לצבור כוחות מחודשים ולהכיר טוב יותר את חבריהם למשרד. על ידי בחירת תכנים רלוונטיים, פעילויות מעניינות ושי שיחולק בסיום, תוכלו להגדיל את המוטיבציה של העובדים ולחזק את הקשרים שלהם בינם לבין עצמם – וגם בינם לבין העסק שלכם.

רעיונות ליום גיבוש לעובדים בחיק הטבע

קיימות מגוון פעילויות קבוצתיות שניתן לבצע מחוץ למשרד, אבל אחת מהאפשרויות המועדפות על ארגונים כוללת יציאה אל חיק הטבע. רבים מהעובדים שוהים בחללי עבודה סגורים לאורך היום, ולכן נהנים מהאפשרות להתרענן ולהתאוורר בסביבה ירוקה ובאוויר הפתוח. לאן אפשר לצאת?

חוף הים – חוף הים הוא לוקיישן מצוין לבילוי באווירה לא פורמאלית. תוכלו לשלב במהלכו סיורים בסביבה הקרובה, ארוחה במסעדה סמוכה והפעלות או משחקים משותפים על החוף. מומלץ כמובן להתאים את התכנים לתנאי מזג האוויר, להימנע משהות ממושכת בסביבה שאינה מוצלת ולספק פתרונות הצללה שמאפשרים ליהנות מהפעילויות בתנאים אופטימליים.

סיור ביער או בשמורת טבע – סביבה מיוערת וירוקה היא פתרון נהדר לימי גיבוש שכוללים גם סיורים וטיולים רגליים. מומלץ לכלול בסיור הדרכה רלוונטית, מסלול הליכה, טיולי ג'יפים וכל תוכן אחר שיכול לעניין את המשתתפים ולהתאים לגילם ולהעדפותיהם. אפשרות נוספת היא לחלק את העובדים לקבוצות ולתכנן תחרויות מסוג "חפץ את המטמון" עם פרסים לזוכים.

פיקניק – ארוחה קלילה בשטח יכולה לאפשר למשתתפים לנוח, להירגע, לתקשר זה עם זה ולמלא מצברים בלי מאמץ מיותר. מדובר ברעיון שיכול להתאים לכל הרכב של עובדים, כך שאם אתם מתלבטים ורוצים לקלוע לטעמם של כולם, זה עשוי להתגלות בתור הפתרון שלכם.

למה כדאי לשלב ביום הגיבוש מוצרי פנאי ונופש ממותגים?

יום גיבוש מוצלח מתחיל עם חלוקת חולצות מודפסות, שתורמות לשינוי האווירה ועוזרות למשתתפים להרגיש חלק מקבוצה. חולצות מודפסות שמתאימות לימי גיבוש עובדים יכולות לכלול כל פרט רלוונטי שמשקף את אופי העסק. החל מלוגו החברה, דרך שם הצוות המשתתף ועד למשפטים הומוריסטיים שיעלו אצל המשתתפים חיוך גם בהמשך.

כדי שהזיכרונות מיום הגיבוש ילוו את העובדים גם אחרי שיחזרו לשגרה המוכרת, מומלץ לסיים אותו עם מזכרת שיוכלו לקחת איתם הביתה. מוצרי פנאי ונופש הם הפתרון המתאים ביותר לימי גיבוש בטבע, והם מעניקים ערך מוסף שלא תרצו לוותר עליו. ראשית, עצם פעולת המיתוג עוזרת לחזק את תחושת השייכות של העובדים אל העסק ומחזקת את התדמית שלו בעיניהם. עובד מרוצה שמתגאה להיות חלק מהארגון שבו הוא נמצא, יבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר ויבחר להישאר במקום העבודה לאורך זמן.

שנית, מיתוג מוצרי פנאי שימושיים, כמו למשל כיסא קמפינג מתקפל, שולחן קמפינג מתקפל או מטקות ממותגות, עוזר לעסק שלכם ללוות את העובדים גם בטיולים וימי חופש עתידיים. כל עובד שישתמש במוצר הפנאי הממותג שיקבל מכם, יעזור להפיץ את שם העסק בסביבה חדשה ואפילו לעניין לקוחות רלוונטיים או עובדים פוטנציאליים. במילים אחרות, כולם נהנים.

ימי גיבוש לעובדים הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית בחברות רבות, ובצדק. הם עונים על צורכי העובדים וההנהלה, מגבשים את המשתתפים ועוזרים להם לחזור לשגרה במצב רוח מרומם. חלוקת שי ממותג לאורך היום או בסיומו, תסייע לכם לחזק את התחושות הללו לאורך זמן – במטרה להפוך את העובדים לשגרירים מרוצים של בית העסק, שיגיעו בשמחה גם אל יום הגיבוש הבא.

הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר PIX.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook