fbpx

וילה באלאנס – מכון גמילה

0

אחוזת וילה באלאנס היא מכון גמילה פרטי ביישוב סביון שהוקם במטרה להעניק טיפול ממוקד ואפקטיבי לכל סוגי ההתמכרות החל מהתמכרות לחומרים שונים, דרך התמכרות להימורים, תרופות, עישון ועוד. במרכז צוות נרחב של רופאים, אנשי מקצוע מתחומים רבים ומגוונים להם הכלים והיכולת לספק מענה מידי, מהיר ויעיל. במרכז מתקבלים גברים ונשים ללא הבדל דת וגזע. בוילה באלאנס מאמינים ביצירת תוכנית טיפול אישית לכל נגמל באווירה נעימה, מכבדת, בסביבה יוקרתית ושלווה.

טיפול בהתמכרות במגוון שיטות

טיפול פסיכותרפי – אבן היסוד של כל גמילה מהתמכרות היא טיפול פסיכותרפי. במכון הגמילה וילה באלאנס, מטפלים מקצועיים מתחום ההתמכרות והגמילה. כל מטופל המגיע אל המרכז מקבל את תשומת הלב המלאה של הצוות המקצועי כולל טיפול פסיכותרפי להבנת המקום שהוביל אותו אל ההתמכרות וקבלת כלים להתמודדות עם תהליך הגמילה.

פסיכודרמה – טיפול בקבוצה המאפשר למשתתפים לבדוק מחדש סיטואציות דרך פעולה. הפסיכודרמה מתמקדת בפעולה ופחות בשיחות כדי לבחון חוויות עבר, לעבד רגשות ומחשבות וזיכרונות. המפגשים נעשים בקבוצות קטנות ובהנחיה אישית.

טיפול באומנות וכתיבה – לאומנות וכתיבה היכולת לגרום לאדם לצאת מתוך עצמו, לבטא רגשות ומחשבות שקשה לבטא בדרכים אחרות. במרכז וילה באלאנס מספר קבוצות בהן נגמלים יוצרים אומנות ועוסקים בכתיבה בהדרכה של אנשי מקצוע מתחומים אלו.

טיפול דיאלקטי התנהגותי DBT – בטיפול DBT לומדים כיצד להתמודד עם רגשות שליליים, עם מחשבות "גדולות" וחזקות הקשורות לתהליך הגמילה. השיטה מבוססת על התבוננות פנימית וזיהוי והבנת הרגשות והסימנים הפיזיים שעולים בעקבותיהם.

קבוצות 12 הצעדים – במרכז, קבוצות 12 הצעדים בהן נגמלים בשלבי שונים של התהליך פוגשים האחד את השני בסביבה בטוחה, נטולת שיפוט ועם דגש על הצד הרוחני שבגמילה. תוכנית 12 הצעדים קיימת ברחבי העולם מזה שנים רבות ונחשבת לכלי משמעותי בתהליכי גמילה מהתמכרות.

כושר וספורט – במצבי התמכרות ישנו לא פעם ניתוק מן הגוף, למרות שימוש בחומרים שונים עם השפעות קשות במישור הפיזי. כחלק מתהליך הגמילה, ישנן קבוצות של כושר, ספורט, יונה ופילאטיס במטרתן לחבר את הנגמל חזרה לגופו ולתמוך בבריאות איתנה.

בוילה באלאנס לא מוותרים – לא למכור ולא להתמכרות

בוילה באלאנס מאמינים שגמילה היא אפשרות קיימת, היא דרך ארוכה ולא פשוטה הכוללת רגעי שבירה ומשבר לצד הצלחות, אבל היא אפשרית. עם תמיכה נכונה ונבונה ממשפחה וחברים, אחוזי ההצלחה של נגמל במכון גמילה גבוהים גם אם הדרך שלו לא קלה. אם אתם או אחד מיקירכם סובל מהתמכרות, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לקבל עזרה מקצועית במסגרת תומכת, מובנית, מנוסה ואיכותית של מכון גמילה פרטי כמו וילה באלאנס בה לכל נגמל מותאמת תוכנית אישית עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

וילה באלאנס – מכון גמילה,  ממוקמת ביישוב סביון ברחוב הגבעה 35.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook