fbpx

הפקת סרטוני אנימציה

0

הפקת סרטי אנימציה במגוון סגנונות ומחיר ללא תחרות – וידאו גורו חברת הפקות סרטוני אנימציה מובילה בישראל.

סרטי אנימציה מעולים לסייע לעסק במגוון משימות עבור מחלקת השיווק ומחלקת המכירות. הסרטונים יכולים לשמש עבור תדמית, הדרכה, החדרת מוצר או מותג חדש ובכלל כל משימה הדורשת הסבר קצר וממוקד עבור לקוחות ושותפים.

הפקת סרטוני אנימציה מעולים להרבה מאוד תחומים והרבה מאוד משימות עסקיות ושיווקיות. הפקת סרטוני אנימציה ממוקדת עם פנייה לקהל היעד הרחב ביותר והממוקד ביותר.

אנחנו בוידאו גורו – חברה המתמחה הפקת סרטוני אנימציה, מציירים את כל הסרטון, כל פריים בסרטון –  בדיוק לפי הצרכים השיווקיים ובדיוק לפי הבריף להפקת סרטון אנימציה. 100% מהסרטון שנפיק עבורכם מאויר עבורכם, בדיוק לפי צבעי המותג שלכם, בנראות והצבעוניות הכללית של העסק או המותג, במטרה ליצור לידים איכותיים והזדמנויות עסקיות, וגיבוש דעת קהל חיובית למוצר, למותג או השירות המוצג.

מגוון סגנונות להפקת סרטון אנימציה

אנימציה קלאסית – אנימציה בדו ממד במבחר גדול של סגנונות ואפשרויות: אנימציה קלאסית הכי פופולרית בין סגנונות האנימציה. אנימציה קלאסית מאפשרת אין סוף אפשרויות לגוונים, צבעים, דמויות, והרבה תנועה במהלך הסרטון.

אנימציה מאפשרת לספר את הסיפור של כל מוצר וכל מותג וכל חברה או עמותה, בצורה נעימה לעין, תוך יצירת קשר אמיתי עם הצופה המתחבר לסיפור, לדמויות ולמסרים ולאווירה הכללית.

הפקת סרטון אנימציה בתלת מימד

הפקת סרטוני תדמית בתלת מימד: סרטוני אנימציה המאוירים בתלת מימד מאפשרים גמישות כמעט בלתי מוגבלת, גמישות מקסימאלית, בהצגת מוצרים ומותגים עבור מספר רב של תחומים, ועבור מספר רב של יישומים. בעוד עלות סרטוני התדמית בתלת מימד גבוהה יותר מאשר חלופות אנימציה קלאסית, התוצאה תהיה משמעותית יותר ואיכותית יותר בתלת מימד.

רמת האיור, רמת האנימציה ורמת העריכה הקפדנית בתלת מימד מאפשרות הצגה של חברה, מוצר או שירות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית מכל סגנונות סרטי האנימציה, באופן מובהק.

אנימציה בסגנון היד המאיירת

סרטוני תדמית באנימציה בסגנון היד המאיירת – אנימציה בסגנון וואיטבורד – איור בתנועה מותאמים אישית לדרישות הלקוח והקו השיווקי, העסקי והעיצובי הרצוי. אנו מציירים את סיפור הסרטון לפי הבריף שלכם במיוחד עבור כל סרטון ומאפשרים גמישות רבה בהתאמה לאופי הסרטון. סרטונים אילו אפקטיביים במיוחד להעברת מסרים עסקיים, שיווקיים וארגוניים בצורה נעימה לצפייה.

סרטוני וואיטבורד אנימשיין, שזה שם הסגנון הרשמי, נקראים לעיתים סרטוני היד המאיירת, או סרטי היד הכותבת, או לפעמים סרטוני היד הרושמת – הכוונה כנראה זהה לכולם.. רק הבהרה שלנו. נשמח לעשות לכם סרט בסגנון…

הפקת סרטוני תדמית

בנוסף לאנימציה אנו מציעים את כל צרכי הוידאו לעסק, מגוון רחב של סגנונות הפקת סרטוני תדמית או הפקת סרטי תדמית.

כמה מילים על וידאו גורו

וידאו גורו נוסדה בשנת 2014 ויצרנו מאז מעל 1,000 סרטי וסרטוני תדמית ואנימציה ללקוחות בארץ ובעולם. אנו מציעים מגוון קטגוריות וידאו במגוון רחב של אפשרויות עיצוב ואנימציה לכל תקציב ולכל משימה שיווקית.

אנו מציעים עלות תועלת יוצאת מן הכלל בענף סרטי תדמית, מקפידים על איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים קצרים. התמחיר תחרותי, פשוט וכולל את כל מרכיבי הסרטון, תסריט, איור ועיצוב, קריינות, מוסיקת רקע, אנימציה ועריכה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook