fbpx

ביטוח גרירת רכב – האם זה משתלם?

0

ביטוח גרירת רכב הוא סוג של כיסוי המעניק הגנה לרכב שלך במקרה של תאונה, קלקול או גניבה. זה משלם עבור עלות הגרירה והוצאות נלוות אחרות כגון דמי אחסון, עלויות עבודה וחלקים. למרות שזה לא חובה ברוב המדינות, מומלץ מאוד להצטייד בביטוח גרירת רכב מכיוון שהוא יכול לעזור לך לחסוך כסף בטווח הארוך.

הביטוח נותן לך שקט נפשי בידיעה שאם משהו קורה לרכב שלך בזמן שאתה על הכביש, יש לך כיסוי שיעזור לשלם עבור כל העלויות הנלוות. בין אם מדובר בפנצ'ר או מנוע מקולקל, ביטוח גרירת רכב יכול לסייע בכיסוי עלות החזרת הרכב לכביש במהירות ובבטחה.

הסוגים השונים של פוליסות ביטוח גרירה הקיימות בישראל

פוליסות ביטוח גרירה בישראל מספקות מגוון רחב של אפשרויות כיסוי לנהגים. אך מרבית חברות הביטוח מתמקדות בסוגי ביטוח הגרירה המקובלים אשר קיימים בישראל הכוללים כיסוי גרירה, כיסוי סיוע בדרכים, כיסוי שירותי חירום וכיסוי תאונות.

  • כיסוי גרירה מעניק החזר עבור שירותי גרירה כאשר המכונית שלך מתקלקלת או לא ניתן לנהוג בדרך אחרת עקב בעיות מכניות. כיסוי מומלץ לבעלי רכבים ישנים אשר להם סיכוי גבוה לתקלות מכניות שונות.
  • כיסוי סיוע בצד הדרך מספק החזר עבור שירותים כגון הזנקות, תיקון צמיג תקר ואספקת דלק.
    כיסוי זה הופך יותר ויותר פופולרי בקרב נהגים. כיסוי מסוג זה מעניק החזר עבור שירותים כגון גרירה, תיקון פנצ'ר ואספקת דלק למקרה חירום. בנוסף, כיסוי שירותי חירום מכסה הוצאות רפואיות אם נפצעת בתאונה בזמן נהיגה ברכב המבוטח. זה עוזר להבטיח שיש לך את השקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שההוצאות הרפואיות שלך יכוסו אם יקרה משהו במהלך הדרך.
  • לבסוף, כיסוי תאונות מעניק החזר עבור תיקונים או החלפה של הרכב המבוטח אם הוא ניזוק בתאונה.
    ביטוח מסוג זה מכסה את עלויות התיקון או ההחלפה של רכב שניזוק בתאונה, ללא קשר למי שנמצא אשם. זה יכול גם לספק החזר עבור חשבונות רפואיים והוצאות אחרות הקשורות לתאונה.

כמה עולה לגרור רכב בלי ביטוח גרירה

גרירת רכב בישראל עשויה להיות יקרה, במיוחד אם אין לך ביטוח גרירה. ללא ביטוח, עלות גרירת הרכב תלויה במספר גורמים כמו מרחק, סוג הרכב ונותן השירות.

לפניכם מחירים משוערים לגרירת רכבים בגדלים שונים ולמרחקים משתנים:

  • שירותי גרירת רכב פרטי 200-300 ש"ח
  • גרירת רכב פרטי מחניון תת קרקעי 300-400 שח
  • גרירת משאית – תלוי במשקל המשאית המחיר ינוע בין 700 ₪ ל – 900 ₪
  • גרירה אוטובוס 400-600 ש"ח
  • גרירת רכב מסחרי 200-400 ש"ח – עד 10 ק"מ / 400-600 שח עד 30 קילומטרים

שימו לב שכיום ניתן למצוא חברות גרירה אשר מספקות שירותי גרירה וחילוץ פרטיים .
ברמה גבוהה – ובעלות נמוכה.
היתרון המשמעותי של חברות מסוג זה, הוא רמת המקצועיות וזמן הגעה מהיר מאד ליעד. הגעה מהירה לרכב התקוע עם ידע ומקצועיות יכולים לעיתים להחזיר את הנהג לכביש בתוך זמן קצר.

כמה עולה ביטוח גרירה?

ביטוח גרירה הוא חלק חשוב בכל פוליסת ביטוח רכב בישראל. זה מכסה את עלות הגרירה אם המכונית שלך צריכה להיגרר עקב תאונה או כשל מכני.
עלות ביטוח הגרירה בישראל תלויה במספר גורמים כמו סוג הרכב, גיל ומצב הרכב ועוד גורמים.
ככלל, המחיר לכיסוי גרירה נע בין כמה מאות שקלים בשנה אשר עשויים להחזיר את עצמם תוך ארוע אחד של גרורת רכב בלי ביטוח.

הכיסוי הביטוחי מכיל כמובן את עלות הגרירה, התיקון וההחלפה של חלקים שניזוקו עקב תקלה ברכב.
בכיסוי מורחב הוא גם מספק כיסוי לשירותי חירום כגון סיוע בדרכים ותגובה לתאונות.
בנוסף, זה יכול לכסות את עלות השכרת הרכבים אם הרכב שלך אינו פעיל עקב תקלה.

כך שלסיכום:
אם משווים בין גרירה ללא ביטוח לבין הוספת ביטוח גרירה לביטוח הרכב שלכם, התשובה לרוב היא שמומלץ לעשות ביטוח גרירה על מנת לחסוך כסף ולהבטיח לכם כיסוי לכל עלויות בלתי צפויות הכרוכות בגרירה בלבד ואף הרבה מעבר לכך.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook