fbpx

איך בוחרים רכב מהשכרת רכב?

0

חברות השכרת הרכב בישראל משגשגות, וזה מעיד שיש ביקוש ער לרכבים מושכרים. זה יכול להיות פתרון מעולה, הן לתקופת זמן קצרה והן לתקופת זמן ממושכת יותר, הן ללקוח פרטי והן ללקוח עסקי. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הרכב המתאים לכם.

מגדירים מטרה

תחום השכרת רכבים רחב מאוד והוא מספק מענה לאין ספור מטרות. הדבר הראשון שכדאי לעשות זה להגדיר את המטרה שלכם וכן את פרק הזמן שבו תרצו להשתמש ברכב.  ישנם רכבים שיהיו אידיאליים למטרה כגון טיול. לעומת זאת, אם אתם צריכים רכב יוקרתי לטובת חתונה או אירוע יוקרתי, כבר מדובר על סוג אחר לגמרי של רכבים. ואם אתם שוכרים רכב עבור מנהל, רכבי מנהלים להשכרה הם הבחירה הטבעית. יש רכבים שיתאימו לחופשות בהרכב מורחב ואילו אחרים יתאימו לחופשות זוגיות.

גודל הרכב

מעבר למטרת ההשכרה, מה שיכול לתת לכם עוד כיוון להשכרה: הביאו בחשבון את גודל הרכבים. אם לוקחים רכב קטן מדי, הרי שחווית הנסיעה עשויה להיות פחות טובה. לדוגמא, לנסיעה עירונית עבור נהגים לא גבוהים במיוחד, השכרת רכבי מיני יכולה להיות בחירה טובה מאוד. זהו רכב מאוד חסכוני, אבל שימו לב שהוא לא יתאים אם הנסיעה כוללת מספר נוסעים מבוגרים ויותר מתאימה להורים וילדיהם. במידה שמתכננים לקחת את המשפחה לטיול, השכרת רכבים משפחתיים תהיה בחירה טובה מאוד. הקפידו לבדוק שאתם מקבלים רכב עם חלל פנים גדול ועם תא מטען רחב בהתאם. זה נחוץ במיוחד אם אתם מגיעים עם רכב הכולל מטען, מזוודות, תיקים וכדומה. למעשה, לחופשות מפנקות יתכן מאוד שתרצו לקחת קטגוריה של רכב מהגדולים יותר. הכלל הוא שבנסיעות ארוכות עדיף שיהיה מרחב מאשר שיהיה צפוף. למשפחות, השכרת רכב 7 מקומות יכולה להתאים במגוון רחב של מצבים. למשל כאשר רכב שני בבית נמכר או לצורך חופשה או כאשר מארחים חברים ורוצים לצאת לנסיעה משותפת. יש מצבי ביניים שבהם השכרת רכב 7 מקומות והשכרת רכב משפחתי יכולים להתאים, כך שבמקרה הזה השיקול התקציבי עשוי להיות זה שקובע בסופו של דבר.

תקציב ההשכרה

צרכן נבון יביא בחשבון את השיקול התקציבי, לפני בחירת הרכב השכור. ישנן קטגוריות רכב שנחשבות לחסכוניות יותר ויש קטגוריות יוקרתיות, שנועדו לספק חווית נסיעה משופרת במיוחד. לזוגות צעירים או לאנשים בעלי תקציב יחסית מוגבל, דגמים אקונומיים מהווים בחירה מוצלחת. זה המקום לציין כי חלק מחברות ההשכרה מציעות מעת לעת דילים שווים, לקטגוריות נוספות של רכבים. אם הנסיעה תהיה ארוכה, הקפידו לקחת רכב הנחשב לחסכוני לא רק בעלות ההשכרה אלא גם בצריכת הדלק. השכרה של רכב ידני תוכל לאפשר לכם להוזיל במידה מסוימת את מחיר ההשכרה.

בטיחות ונהיגה נוחה

מוטיב הבטיחות בהחלט צריך לשחק תפקיד מרכזי בהחלטה איזה רכב לשכור. נכון שרוב הרכבים כיום בטיחותיים למדי, אבל יש דגמים בטיחותיים מעל הממוצע. בדקו אילו אביזרי בטיחות מותקנים ברכב. חשוב לא פחות, לקחת רכב שיהיה לכם נוח לנהוג בו. בדקו את שדה הראיה ובדקו שהרכב מתאים למידות של הנהג, במיוחד אם הוא או היא, הינם גדולי גוף או קטנים יחסית. אם אתם רגילים לנהוג על רכב אוטומטי, אל תנסו לחסוך טיפה. עדיף במקרה הזה לשכור רכב אוטומטי ולא ידני. ראינו, אם כן, שיש כמה נקודות מבט שיעזרו לכם לבחור רכב שכור. רכבי פנאי לחופשה או מיני לנסיעות עירוניות וקצרות. ישנם דגמים אקונומיים, חסכוניים ויש שיתאימו לנסיעות ארוכות או לנסיעות עם כמה מבוגרים וכמה ילדים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook