fbpx

משפיעים 2016 > ספורט > ארז אדלשטיין

0

יש אנשים של או או, ויש אנשים של גם וגם. אנשים של או או הם נחרצים ועקשנים, ועבורם קו אדום משול לגדר חשמלית. אנשים של גם וגם הם גמישים, מעגלים את הפינות הנוקשות של החוק, רותמים לטובתם פרשנויות כדי לחזק את חוש הצדק הפרטי שלהם.

ארז אדלשטיין נמנה פעם עם חבורת או או. הוא נשא את נס המרד במכביזם, התנה אהבים רק עם חולצות אדומות. או הפועל או כלום, או בדרך שלו או שתעופו לו מהעיניים, או או. אלא שאז הוא מונה למאמן הנבחרת, הרוויח משכורת צימוקית ונאלץ להשלים הכנסה כפרשן. המיזוג בין שני התפקידים יצר סדק: כעת נדרש המאמן/פרשן להעביר ביקורת על חניכיו מהמסגרת הלאומית בנוגע לתפקודם במסגרת הקבוצתית. ד"ר או או מצא עצמו לובש לפעמים את החליפה של מיסטר גם וגם.

לפני כמה חודשים הסכים אדלשטיין להצעה לאמן את מכבי תל אביב, אף שהצהיר בעבר כי לעולם לא יאמן שם, זאת במקביל לג'וב הלאומי. הג'ינג'י התנצל, התחנף, הפך חברבורותיו והמטמורפוזה הושלמה – הוא נולד מחדש כמיסטר גם וגם. גם מכבי וגם נבחרת, גם וגם.

אתגר הכוח הכפול של אדלשטיין מסובך יותר מאשר אצל כל מאמן אחר שאחז בשני התפקידים במקביל לפניו: מספר הזרים גדל, התקציב תפח, ההנהלה לחוצה יותר, הקהל מעורב יותר, התקשורת פולשנית יותר. הלחץ והביקורת יגיעו לשיאם סביב שאלת דקות המשחק של הישראלים במכבי ככל שנתקרב למועד פתיחת קמפיין הנבחרת, או סביב הדילמה האם לזמן לנבחרת שחקן שחווה עונה גרועה במכבי. הבעיה הגדולה של אדלשטיין היא שהתשובה יכולה להיות רק או או. אין מקום לגם וגם.

 

צילום: ניר קידר, הארץ

למבצע מנויים חדש ואטרקטיבי – 49 ש"ח לשלושה חודשים ראשונים – לחצו כאן

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook