fbpx

הסיכונים בבחירת חברת קידום אתרים לא נכונה

0

כל עסק יש לו מוצר או שירות שהוא רוצה להעניק ולתת לעולם. המשוואה היא פשוטה – ככל שיכירו אתכם יותר אנשים, כך תוכלו להגיע יותר לנקודת מכירה, ככל שתמכרו יותר מהמוצרים והשירותים של העסק שלכם – כך הרווחים יעלו והחברה תשגשג, ועובדים בה יהיו מרוצים. אם כך, ההתחלה של הכל זה השיווק – איך להגיע לכמה שיותר לקוחות, שרובם ככולם נמצאים היום משוטטים באינטרנט דרך הטלפון הנייד ברוב שעות היום? התשובה לכך היא קידום אתרים!

אמנם, אם אתם הגעתם לשלב שבו אתם כבר רוצים לשווק ולהוציא לאור את השירות או המוצר שאתם מעניקים לעולם, ואתם מחפשים חברה לקידום אתרים איכותית, כדאי לכם מאד לקרוא את המאמר הבא, ולהבין ממה צריך להיזהר בדרך למציאת חברת קידום האתרים אופטימלית עבורכם.

סיכונים שכיחים כשבוחרים חברה לקידום אתרים לא איכותית

כיום, יש הרבה חברות קידום אתרים בשוק שמבטיחות תוצאות אבל לא מצליחות לקיים. במקרים מסוימים, חברות אלה עשויות אפילו להשתמש בטכניקות שיכולות לגרום לאתר שלך להעניש על ידי גוגל. בחירת חברת קידום אתרים מוכרת ואמינה היא חיונית כדי למנוע בעיות מסוג זה. בחירה בחברת קידום אתרים לא נכונה יכולה לסכן את העסק שלך במספר דרכים. להלן חמישה מהסיכונים הנפוצים ביותר:

1. חברת קידום אתרים עשויה להשתמש בקידום אתרים שחור ('כובע שחור') שמנצל את האלגוריתם של גוגל כדי להביא לקידום של האתר ללא שום תוספת איכות.

קידום שחור יכול לגרום לאתר שלך להיענש על ידי גוגל ולהיחסם.

טכניקות כובע שחור הן אלו המשמשות כדי להשיג דירוגי חיפוש גבוהים יותר בצורה לא אתית. טכניקות אלו יכולות לגרום לאתר שלך להעניש על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. כמה טכניקות נפוצות של כובע שחור כוללות מילוי מילות מפתח, הסוואה וחוות קישורים. אם אינך מכיר את המונחים הללו, טוב שכך – רק דע שכולם דברים שיכולים לגרום לך להסתבך עם מנועי החיפוש. לכן, אם אתה שוקל לשכור חברת קידום אתרים, הקפד לשאול אותה על השיטות האתיות שלה ולוודא שהם לא משתמשים בטכניקות כובע שחור שעלולות לסכן את האתר שלך.

2. ייתכן שלחברה אין את המומחיות לעמוד בהבטחותיה, וכתוצאה מכך בזבוז זמן וכסף.

ייתכן שלחברה אין את המומחיות לעמוד בהבטחותיה, וכתוצאה מכך בזבוז זמן וכסף. כבעל עסק קטן, אתה לא יכול להרשות לעצמך לבזבז זמן או כסף. אתה צריך להיות בטוח שלחברה שאתה שוכר יש את המומחיות לקיים את ההבטחות שלה. אחרת, בסופו של דבר אתה יכול לקבל מוצר או שירות נמוך – והרבה בזבוז זמן וכסף. בצע את המחקר שלך כדי לוודא שהחברה שאתה שוכר היא בעלת מוניטין ובעלת רקורד של אספקת מוצרים או שירותים איכותיים. אחרת, אתה עלול בסופו של דבר להתחרט על החלטתך להעסיק אותם.

3. החברה עשויה להשתמש בטקטיקות בניית קישורים מסוג ספאמי שיכולות למעשה לפגוע בדירוג האתר שלך.

כבעלים של אתר אינטרנט, ייתכן שאתה שוקל לשכור חברת קידום אתרים שתעזור לשפר את דירוג האתר שלך בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. עם זאת, חשוב לבחור בחברה בעלת מוניטין שמשתמשת בטקטיקות SEO אתיות עם כובע לבן. אם תבחר בחברה הלא נכונה, אתה עלול להסתיים עם אתר אינטרנט שנענש על ידי גוגל או אפילו נאסר ממנוע החיפוש לחלוטין, כמו שכתבנו לעיל לגבי הכובע השחור (קידום שחור). בנוסף, החברה עשויה להשתמש בטקטיקות בניית קישורים ספאמיות שעלולות למעשה לפגוע בדירוג האתר שלך. קניית קישורים, למשל, היא טקטיקת SEO עם כובע שחור שיכולה לגרום לקנס של גוגל. אז לפני שאתה שוכר חברת קידום אתרים, הקפד לעשות את המחקר שלך כדי להבטיח שהם עסק בעל מוניטין שיעזור, לא יפגע, באתר שלך.

4. ייתכן שהחברה לא תהיה שקופה לגבי עבודתה, מה שמקשה על מעקב אחר תוצאות.

אם לא תיזהר, בחירה בחברת קידום אתרים לא נכונה יכולה להזיק יותר מתועלת. ייתכן שהחברה לא תהיה שקופה לגבי עבודתה, מה שמקשה על מעקב אחר תוצאות. אז לפני שאתה נכנס לחברת קידום אתרים, הקפד לעשות את המחקר שלך ולבחור חברה שתעזור לך להשיג את המטרות שלך לטווח ארוך.

5. לחברה עלול להיות ניגוד עניינים, כמו גם להיות שותף למתחרה.

חברות SEO רבות הן גם שותפים למתחרים. משמעות הדבר היא שמשלמים להם כדי להוביל תנועה לאתר של המתחרה שלהם, לא שלך. אתה יכול בסופו של דבר לשלם להם כדי לשלוח את התנועה שהרווחת קשה למתחרה שלך.

וגם באופן כללי, יכול להיות שהאינטרסים שלך לא עומדים בראשם. חברות קידום אתרים מסוימות יבטיחו הבטחות שאינן יכולות לקיים או להבטיח תוצאות שאינן יכולות לעמוד בהן. בסופו של יום, הם מתעניינים יותר בשורה התחתונה שלהם מאשר בעזרה לך להשיג את המטרות שלך.

לך על משהו איכותי ואמין

בחירת חברת קידום אתרים נכונה היא חיונית אם ברצונך להימנע מהסיכונים הללו ולהצליח באינטרנט. בצע את המחקר שלך ושאל סביבך לפני קבלת ההחלטה. זו יכולה להיות ההחלטה החשובה ביותר שאתה מקבל עבור העסק שלך. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים על מקדם האתרים דניאל מסטר, בעל חברת מסה מדיה קידום אתרים, חברה אמינה עם התנהלות בריאה ושקופה, שתעזור לכם להגיע ליעדים העסקיים שלך, תוך מקסימום חשיפה ברשת וקידום אורגני מעולה.

כאשר מחפשים חברת קידום אתרים, חשוב לקחת בחשבון את גודל העסק שלכם, התקציב והמטרות שלכם. אם אתם מחפשים חברת קידום עם מוניטין טוב ושהיא מנוסה בקידום אתרים למקומות הראשונים בגוגל ליסט, ותוכל לעשות טראפיק מעולה של לקוחות לאתר שלכם – אתה מוזמן לחפש את מסה מדיהחברת קידום שמציעה מגוון שירותים, כולל עיצוב אתרים, פיתוח ושיווק. מסה מדיה היא אחת החברות הטובות ביותר שהוא עבד איתן וממליץ עליהן בחום לכל בעל עסק שמחפש לשפר את הנוכחות המקוונת שלו.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook