fbpx

מתנה מרגשת לאבא: חמישה רעיונות

0

חגיגת יום הולדת לאבא היא אירוע מרגש, וגם יום נישואין הוא זמן מצוין להעניק מתנה מרגשת לאבא. לא משנה מהו האירוע שנחגג, אתם משתדלים למצוא את הפריט שיתאים לו, ירגש אותו וישמש אותו הכי טוב. קניית מתנה לגברים מעט מורכבת יותר מאשר לנשים, שכן נראה שהם משתמשים בפחות פריטים, בשמים ותכשיטים, אבל האמת מעט שונה. היום יש מגוון גדול של רעיונות ומתנות לגברים וצריך רק להכיר את טעמם ואת התחביבים שלהם. הינה חמישה רעיונות למתנה לאבא לכל אירוע שבו תרצו לשמח ולרגש אותו.

בשעה טובה

שעון לגבר הוא פריט שימושי יחד עם היותו תכשיט יפה שאפשר לענוד בכל שעה של היום. אף על פי שרוב האנשים נוהגים להיצמד לטלפון הנייד שלהם, הדרך הטובה והמהירה לדעת את השעה היא להביט על פרק היד. לשעון יש מראה מהודר, הוא יכול להיות סמל סטטוס אבל בכל בחירה שעושים מדובר בתכשיט שמתאים לכל גבר, גם לכאלה שאינם נוהגים לענוד תכשיטים אחרים.

סדרת Versace  היוקרתית מציגה מגוון רחב של שעוני גברים ויוניסקס עם רצועת מתכת בצבע זהב צהוב, זהב לבן או משולבת. ניתן למצוא גם רצועות עור חום או שחור או גומי לכל צבע של לוח המספרים וגם שעונים של חברת האיכות DOXA. יש שעונים המעוצבים באופן יוקרתי ואחרים בעלי מראה ספורטיבי יותר. כמו כן, חשוב לבחור שעון שיהיה עמיד למים, נוח על היד ויוכל לשמש את הגבר בכל שעות היום ובכל פעילות.

בטבעת זו

כשמחפשים   תכשיטים לגבר מגלים שיש מגוון גדול מאוד של אפשרויות מכל סוג. יש לא מעט גברים הנוהגים לענוד טבעת שאינה טבעת נישואין. טבעת היא פריט מרשים המוסיף עניין, והיום יש מגוון גדול של דוגמאות שניתן לבחור לגברים. יש גברים שאוהבים טבעות בסגנון חותם, למשל טבעת זהב 14 קראט, משובצת 0.20 קראט יהלומים, טבעת המשלבת יהלומים שחורים או זירקון שחור, יש כאלה שמעדיפים טבעות חותם ללא יהלומים, ואחרים ישמחו לקבל תכשיט המשלב זהב לבן עם זהב צהוב. כשרוצים לקנות טבעות לגבר כדאי לדעת את האצבע שעליה יענוד את התכשיט ואת גודלה כדי להתאים את המידה.

רחפן

יש לא מעט גברים שאוהבים גאדג'טים, ואם גם האבא הזה חובב פריטים מהתחום, תוכלו לפנק אותו במתנה מרגשת שבה יוכל להתעסק להנאתו בשעות הפנאי – רחפן. רחפנים הם המוצרים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות והשימוש בהם עולה מיום ליום. לרחפנים יש שימושים רבים, ואחד מהם הוא היכולת שלהם לצלם מגובה רב תמונות וסרטונים.

סדנת בישול או אפייה

יש לא מעט גברים חובבי בישול ואפייה שישמחו לקבל שובר לסדנה מקצועית שבה ילמדו טכניקות חדשות ומגוון רעיונות למטעמים כדי לפנק בחזרה את בני המשפחה והחברים. יש סדנאות לאפיית לחמים, סדנאות בישול בשרים, סדנאות צמחוניות והכנת קינוחים – התאימו את המתנה לתחום שאותו אבא מעדיף, וזו תהיה חוויה מרגשת שמראה שאתם יודעים מה הוא אוהב.

טייס ליום אחד

אחד החלומות של רבים מאיתנו הוא להטיס מטוס, אם אפשר כטייסי קרב, אבל גם מטוס קל אזרחי יכול להיות חוויה מרגשת. אם אתם מחפשים מתנה מרגשת, ייחודית ושונה – להיות טייס ליום אחד זו חוויה שלא תישכח. ניתן לצרף לטיסה גם בני משפחה או להפוך אותה לטיסה רומנטית בשניים. הטיסה בליווי הסברים על התהליכים, על הנוף הנשקף למטה ואם טיסת ההיכרות הזו עושה חשק להמשיך בתחום, ניתן לקחת שיעורי טיסה וללמוד לטוס עד לקבלת רישיון טיס של ממש.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook