fbpx

כל מה שצריך לדעת על סאפים מתנפחים

0

אחד מענפי הגלישה המתפתחים והפופולריים ביותר הוא ללא כל צל של ספק ענף הסאפ. למעשה, סאפ הוא גלשן חתירה בעמידה, זאת בעוד כי גלישה על סאפ נחשבת לענף ספורט ימי העוסק בעיקר בגלישה על גלים, ענף במהלכו הגולש עומד על הסאפ וחותר באמצעות השימוש במשוט. אמנם, גלשן סאפ טיפוסי נחשב לדומה מאוד לגלשן גלים רגיל, אם כי הסאפ בדרך כלל יהיה בעל אורך ורוחב גדולים יותר משמעותית, כאלו אשר מאפשרים לאדם הגולש עליו יציבות ואיזון טובים יותר. בכתבה הבאה, החלטנו לרכז עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על סאפים מתנפחים וכל היוצא בכך.

מה זה סאפים מתנפחים?

בעת בה אנו מדברים על גלשני חתירה בעמידה, ראוי לציין כי קיימים כמה סוגים של סאפים, כאשר אחד הסוגים המומלצים ביותר הוא סאפ מתנפח. למעשה, סאפ מתנפח מומלץ בעיקר מאחר והוא נחשב לנוח במיוחד בהשוואה ליתר סוגי הגלשנים אשר תוכלו לבחור מהם, זאת מאחר והוא נחשב לנוח וקליל לאחסון בהשוואה לסאפ קשיח שאינו נכנס במרבית הרכבים שכן, מדובר בגלשן גדול מימדים. יתר על כן, ראוי לציין כי בעת שימוש בסאפ מתנפח קיים יתרון מובהק של התאמה אישית, מכיוון שהגולש מסוגל לנפח את הסאפ כמידת רצונו על מנת להתאים אותו לתנאי הגלישה הספציפיים בהם הוא מעוניין. אולם, חשוב לציין כי סאפ מתנפח לעולם לא יהיה קשיח בדיוק באותה מידה כמו סאפ קשיח ועל כן, כדאי לקחת בחשבון כי הוא לא מתאים לכל תנאי הגלישה. לדוגמא, במידה ואתם גולשים בים שטוח ואף נמוך ייתכן כי סאפ מתנפח יהיה מצוין עבורכם. בניגוד לכך, במידה ואתם גולשים בים עם גלים גדולים אשר מאופיין גם בשבירת גלים גבוהה מהרגיל, ייתכן כי הרכות של הסאפ המתנפח תהווה חסרון מסוים ועל כן, כדאי לשקול שימוש בסוג אחר של סאפ במקרה שכזה.

דגשים חשובים לפני ביצוע הקניה

אין ספק כי מפאת היתרונות הרבים שלו, סאפ מתנפח הוא אפשרות נהדרת לכל דבר ועניין עבור אלו שהוא מתאים לסוג הגלישה שלהם. אולם, קיימים דגשים חשובים אשר עליכם לשים לב אליהם לפני ביצוע הקניה. כאשר אתם רוכשים סאפ מתנפח, חשוב מאוד לשים לב לחברה שממנה אתם רוכשים. בעוד כי אין חובה ממשית לרכוש סאפ אשר נחשב יקר מהחברות המובילות, חשוב מאוד לציין כי כדאי בכל זאת לרכוש סאפ ממותג אמין ומוכר ולא למהר ולרכוש סאפ זול ממותג שאינו מוכר מאחר והוא ככל הנראה לא יהיה איכותי. במרבית המקרים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook