fbpx

מגשי אירוח – מתי כדאי להזמין אותם?

0

מגשי אירוח הפכו לפתרון מוצלח עבור לא מעט אירועים. מדובר בדרך להאכיל ולכבד אנשים באוכל טוב וכיפי, ללא מאמץ ואפילו בזול! מגשים כאלה מלאים מנות ביס נהדרות ומגוונות כמו סנדווצ'ונים, מיני טורטיות, סושי, קישים, מאפים, מרקים ופשטידות, פלטות גבינות וירקות וכל מה שצריך לחגיגה אמיתית.

את המגשים מזמינים כמה שבועות או ימים לפני האירוע והם מגיעים עם נציג שמתפעל את הגשת הכיבוד באירוע תוך שהוא מסדר את המגשים במקום, מחמם את האוכל לפני הגשה, מפנה לכלוך ופסולת מהשולחנות ומבצע את כל מה שדרוש להגשת כיבוד טעים וחם טרי ורענן לאורחים של האירוע.

מגשי אירוח הפכו דרך מעולה עבור אנשים שלא רוצים לעמול שעות על גבי שעות כדי להכין אוכל לאירועים, ולמי שפשוט מחפש כיבוד קל ולא יקר מידי לאירועים מסוגים שונים.

אבל מתי נרצה להנות ממגשי אירוח? הנה כמה אירועים עבורם כדאי להזמין את הפינוק הזה:

בר מצווה או בת מצווה – אירועים קטנים וחביבים כמו בר או בת מצווה הם בדיוק כאלה בהם מגשי אירוח נחשבים פתרון נפלא! אירוע במועדון, בחצר הבית, על המרפסת או בטבע יכול להיות מושלם במידה ונבחר עבורו מגשי אירוח שמגיעים במשלוח או עם איש צוות, מחוממים ומוגשים בצורת בופה לאורחים.

אירועים עסקיים – מתכננים אירוע עסקי? פגישה חשובה? או אולי יום גיבוש לעובדים? במקרים כאלה אין כמו מגשי אירוח כדי למלא את החלק הקולינארי באירוח בזמן שארוחה קלה לשעות הצהריים תהיה נפלאה עם מנות ביס קלילות, ירקות, גבינות ומשקאות חמים וקרים.

ברית או בריתה – גם עבור ברית או חגיגה להולדת ילד/ה אפשר להזמין מגשי אירועים. מגשים כאלה הם פתרון אטרקטיבי שאינו דורש מאמץ או השקעה כספית גדולה.

חתונות קטנות – כיום יותר ויותר אנשים בוחרים להתחתן בחתונה צנועה ללא זיקוקי דינור או כניסות לחופה על סוס או כרכרה. חתונות אינטימיות קטנות וצנועות של מספר קטן יחסית של מוזמנים הן כאלה שמתאימות להן מנות ביס נפלאות, מגשי אירוח מתאימים בדיוק לחתונות קטנות ואינטימיות.

אירוע משפחתי או מפגש קטן – בא לכם לארח בלי לבשל או להתאמץ, מגשי אירוח יספקו ארוחה ברמה גבוהה בזמן שאתם המארחים לא תצטרכו להתאמץ. מגשים כאלה שמכילים מגוון רחב של מנות החל מרולים של מאכלים מלוחים עד מיני קינוחים מתוקים, שבע של גבינות וירקות, מאפים ממולאים בכול טוב, דגים, סושי וכל מה שטוב וכיף לאכול.

אז אם יש לכם אירוע דומה בקרוב – כדאי לבחון את האופציה של הזמנת מגשי אירוח ולא להתפשר על איכות. עם קאנאפס אפשר לארגן כל שמחה, אירוע, הרמת כוסית או חגיגה על הצד הטוב ביותר.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook