fbpx

טיסה ללונדון – מתי הכי טוב לטוס ללנדון?

0

טיסה ללונדון היא תמיד דבר טוב שכדאי לעשות אותו. כאשר אנחנו רוצים לטוס ללונדון כדאי לנו לנסוע לעיר באביב שהיא העונה הכי טובה לבקר בלונדון. הכי טוב לבקר בלונדון מחוץ לעונת התיירות. כאשר יש את עונת החגים הנוצריים או את עונת החגים היהודיים שחוגגים בארץ לא כדאי לבקר בעיר כי אז מחירי הטיסות והמלונות גבוהים יותר. גם בזמן החופש הגדול מחירי החופשה בעיר כולל מחירי הטיסות והמלונות גבוהים יותר בגלל חופשת הילדים מבית הספר. אם אנחנו רוצים לנסוע ללונדון מתי שזול אז כדאי לנו לטוס לשם בחודשים שבין חג המולד וחג הפסחא (פסח אצל היהודים). חודשים אלו הכי פחות טובים מבחינת מזג האוויר ואין בהם חופשות אז זול יותר לטוס אז לחוץ לארץ.

טיסה ללונדון – לאיזה שדה תעופה כדאי לטוס היתרו או לוטון?

טיסה ללונדון יכולה להיות הרבה יותר נוחה כאשר אנחנו טסים לנמל התעופה המרכזי בעיר – היתרו. כאשר אנחנו מזמינים טיסה ללונדון אנחנו צריכים לשים לב שאנחנו מזמינים טיסה בזמן נוח. הכי נוח לטוס לעיר בבוקר ועדיף לא לטוס אליה בלילה. כאשר אנחנו טסים כדאי לנו לטוס בזמן שהכי נוח לנו בעונה בשנה שהכי נוח לנו.

טיסה ללונדון – מה חשוב לדעת לפני שמבקרים בלונדון?

טיסה ללונדון יכולה להיות מהנה מאוד. לפני שאנחנו מבקרים בלונדון חשוב שנדע שלונדון היא עיר יחסית יקרה. בלונדון נוהגים בצד שמאל ולא קל להשתלב בה כמו למשל בברלין או באמסטרדם. לפני שאנחנו מבקרים בלונדון חשוב שנדע שצריך לשמור שם על נימוסים ולהתנהג כפי שמתנהגים אנשי המקום. זה אומר לא להידחף בתורים ולא לצעוק בציבור. לפני שמבקרים בלונדון כדאי לבדוק את לוחות הזמנים של התחבורה הציבורית שם. אם נדע איזה קווי אוטובוס או רכבת תחתית מתאימה לנו יהיה לנו קל יותר להסתדר בעיר.

טיסה ללונדון – איך הכי טוב להעביר את הטיסה?

טיסה ללונדון יכולה להיות משעממת מאוד אם אנחנו לא יודעים איך להעביר אותה. כאשר אנחנו טסים ללונדון כדאי לנו להביא דברים שיהיה לנו מעניין לעשות בזמן הטיסה. יש הרבה דברים שאפשר לעשות בזמן שטסים כמו לקרוא ספר, לראות סדרות או סרטים, לקרוא עיתון, לשחק משחקי קלפים או לפתור תשבצים ותשחצים. חשוב שנמצא דרכים שיהיה לנו מעניין בטיסה כי טיסה שמשעמם בה יכולה להימשך כמו נצח ולהיות גהינום של ממש. אם אנחנו לא רוצים שהטיסה שלנו תהפוך לסיוט כדאי לנו מאוד להביא אתנו לטיסה דברים שיהיה לנו מעניין לעשות ושיעסיקו אותנו כמה שיותר.

טיסה ללונדון – מה כדאי לארוז לטיול שלנו?

טיסה ללונדון יכולה להיות חוויה מהנה מאוד. כאשר אנחנו באים לארוז לטיול שלנו כדאי לנו לארוז בגדים חמים ומטריה בלונדון רוב הימים קרירים וגשומים. עוד כדאי לנו לארוז בגדים רשמיים שיהיה לנו בגדים יפים ללכת אתם למסעדות יוקרתיות. עוד חשוב לארוז צילומים של הדרכון שלנו למקרה שהדרכון שלנו ילך לאיבוד או ייגנב. כדאי לנו לארוז גם את פלאפון נייד. עוד כדאי לנו לארוז תרופות נגד כאבים וגם תרופות שאנחנו לוקחים באופן כרוני. את התרופות כדאי לקחת אתנו למטוס למקרה שהמזוודה שלנו תלך לאיבוד.

טיסה ללונדון – למה כדאי לא לטוס לבד?

טיסה ללונדון יכולה להיות חוויה מהנה מאוד. כאשר אנחנו טסים ללונדון לא כדאי לנו לטוס לבד. טיול עם חבר או חברה טובים או בן או בת משפחה בלונדון יהיה הרבה יותר מהנה וייחודי. לונדון היא עיר גדולה מאוד והיא יכולה להיות מפחידה אם אנחנו נוסעים אליה לבד בפעם הראשונה. אם אנחנו רוצים שהטיול שלנו יהיה מהנה אנחנו חייבים לנסוע לשם עם מישהו שאנחנו סומכים עליו.

בסופו של דבר לונדון היא עיר שאסור לנו לפספס אותה וכדאי לנו מאוד לנסוע ולבקר בה. טיסה ללונדון היא חוויה מהנה מאוד שנרצה לחזור עליה שוב ושוב בלי הפסקה. לונדון היא מקום בו כל אחד יכול להרגיש שייך או חלק ממשהו גדול יותר ממנו. כאשר אנחנו בוחרים לטייל בעיר הנפלאה הזאת אנחנו משקיעים בחינוך התרבותי שלנו ואנחנו יכולים ליהנות מהזמן הכי כיפי בחיים שלנו.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook