fbpx

ניסור בטון – מתי ואיך להזמין חברה מומלצת?

0

ניסור בטון הוא הכוכב העולה של ענף הבנייה והשיפוצים ומתחום אפרורי שהיה נדרש רק במקרים מאוד מיוחדים, כיום כבר קשה לתאר שיפוץ דירה או בניית בית בלי חיתוך בטון כזה או אחר.

למרות שהביקוש לשירות נמצא בעליה מתמדת, קיימים פערים בין הידע שיש בידי הלקוחות לבין האופן הרצוי לחתוך בטון.

בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לנסר בטון באופן הטוב ביותר שמשלב בטיחות, תוצאות מדויקות והזמנת מנסרים אמינים.

מה זה ניסור בטון?

ניסור בטון היא שיטת עבודה שנועדה לחתוך בטון בזמן שיפוץ או בנייה שהרי בניגוד לבלוקים או חומרי בנייה אחרים, הבטון מתאפיין בחוזק וקשיחות מאוד גבוהים ולא ניתן לשבור אותו או לפתוח בו פתח באמצעים פשוטים.

חיתוך או ניסור הבטון מתבצע בעזרת כלים מיוחדים שמורכבים למעשה ממסור עגול שמסתובב על צירו במהירות גבוהה ושמסוגל לחתוך את הבטון לרבות הברזלים שנמצאים בתוכו במהירות ובדיוק מרביים.

מאחר שהבטון מאוד חזק ולא ניתן לחתוך אותו באמצעות מסור מתכת פשוט מחשש שמא המסור פשוט ישבר, נהוג לצפות את הלהבים בשכבת יהלום שמקשיחה את המסור והופכת אותו לעמיד בפני בטון ולכזה שיכול לחדור אותו בלי בעיות, וזאת גם הסיבה ששיטת החיתוך נקראת גם ניסור יהלום.

יש כמה סוגי מסורים שמשמשים לחיתוך בטון כשההבדלים העיקריים באים לידי ביטוי בגודל שמותאם לחיתוך בטון בעובי שונה. כמו כן ישנם כלים מיוחדים שנועדו לחתוך קירות בטון, תקרות ואפילו מדרכות כשהמשותף לכולם היא טכניקת העבודה שהוסברה עד כה.

למה ניסור בטון הופך לנפוץ כל כך?

אם להיות כנים, ניסור בטון היא לא ממש טכניקת עבודה שלא היתה קיימת לפני 20 שנים ואתם עשויים לתהות איך יכול להיות שפתאום הטכניקה הזאת זוכה להתעניינות מוגברת.

הסיבה היא שיטת הבנייה בישראל שהולכת ומתבססת על אחוז הולך ועולה של בטון. בעוד שבעבר השימוש בבטון היה מצומצם יותר ובמקום זאת בנו קירות בעיקר עם בלוקים, כיום כמעט כל המבנים מורכבים בטון, אחת כמה וכמה כשבונים מרחב מוגן כפי שמתחייב בחוק או כשבונים בניינים רבי קומות ומגדלים.

הבטון הוא חומר בנייה נפלא שמשלב באופן הטוב ביותר עמידות, חוזק וגמישות בבנייה אך מצד שני כל התכונות האלה יכולות להפוך לחיסרון כשצריכים פתח בקיר בטון כדי לפתוח או להרחיב חלון, כשרוצים לשבור קיר בטון ובכל אותם מקרים שבהם צריך לחתוך את הבטון מסיבות כאלה ואחרות.

זאת הסיבה העיקרית מדוע ניסור בטון הפך לשירות מבוקש כל כך בשנים האחרונות וכפי שזה נראה כיום, הביקוש הזה רק צפוי לגדול.

מתי צריך לנסר בטון?

הצורך בניסור בטון קיים כמעט בכל בנייה או שיפוץ של מבנה כשבין השירותים הנפוצים ניתן למנות את הבאים:

  1. ניסור דלת – צריכים לפתוח פתח בקיר בטון או קיר רגיל כדי להתקין דלת חדשה? ניסור בטון הוא הפתרון מפני שמעבר ליכולת שלו לחתוך את הבטון, הוא עושה את זה בקווים ישרים כך שכך מה שיישאר בסוף התהליך הוא חיבור של המשקוף והדלת החדשים.
  2. ניסור קיר בטון – שירות שנדרש במגוון מצבים כשהנפוץ הוא בהריסת קיר כדי להרחיב חדר או בית.
  3. פתיחת חלון – כמו בניסור דלת, גם פתיחת פתח לחלון ואפילו הרחבת חלון קיים תיעשה באמצעות מסור בטון שמסוגל לחתוך בקו ישר ולמנוע את הצורך בתיקונים בסיום העבודה.
  4. ניסור גג בטון – כאן כבר מדובר בתהליכים מורכבים יותר בזמן הריסת מבנה או כשצריכים לפתוח מעבר שמחבר בין שתי קומות.

ובעוד עשרות מקרים אחרים שבהם נדרש לחתוך פתח בבטון.

כך תזמינו מנסר בטון מומלץ במחיר הוגן

יש הרבה חברות לניסור בטון בישראל ונשאלת השאלה איך אפשר למצוא מנסר מומלץ ועוד במחיר הוגן?

הבשורות הטובות הן שניתן לעשות את זה אפילו בקלות וכל מה שנדרש הוא לעקוב אחרי כמה כללי בסיס שיעלו את הסיכוי שלכם למצוא מנסר מקצועי במחירים הגיוניים.

  1. הזמינו מנסר בטון באזור המגורים או העבודה שלכם. הסיבה לכך היא עלות השינוע של הציוד הכבד שמשמש לניסור בטון שיכול לעלות באופן ניכר כאשר ישנן נסיעות ארוכות. האתר 'פרו בטון' מאפשר לכם להזמין ניסור בטון לפי ערים וכך לחסוך בהוצאות.
  2. תמיד כדאי להזמין בעל מקצוע מומלץ והגון מפני שבאופן הזה סביר להניח שתוכלו להימנע מתקריות שקשורות במקצועיות ובאמינות. אם אתם מכירים מישהו ששכר מנסר בטון בעבר, תוכלו להיעזר בניסיונו וגם אם לא, תמיד אפשר להשתמש באתרים שמדרגים את נותני השירותים ולבקש מהמנסר טלפונים של ממליצים.
  3. השוו מספר הצעות מחיר. המחיר של ניסור בטון אינו זול ואף קיימים הפרשים בתמחורים בין חברות שונות ועל כן חובה לקבל מספר הצעות מחיר לפי היקף הפרויקט.
  4. ניסור בטון היא עבודה עם סיכונים רבים ועל כן חשוב לוודא שהמנסר עובד לפי כללי בטיחות מחמירים שימנעו נזקים ופציעות. חשוב לתת את הדעת לסכנות במבנה שיכולות לצוץ כתוצאה מחיתוך קירות או קורות תומכים ובמידת הצורך יש לפנות למהנדס שילווה את העבודה.
  5. וודאו שהצעת המחיר מתייחסת לביצוע העבודה מתחילתה ועד סופה לרבות תכנון, ניסור ופינוי הבטון. זאת נקודה חשובה במיוחד מפני שהריסוק והפינוי של הבטון יכולים להתברר כמשימה מורכבת ויקרה.

הקפדה על חמשת הכללים ובדיקה סובלנית של הצעות המחיר יסייעו לכם להזמין מנסרי בטון מקצועיים במחירים הוגנים וליהנות מעבודה איכותית ומדויקת.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook