fbpx

יפהפייה בלבן: על בחירת שמלות חתונה

0

אתם יחד כבר לא מעט זמן ומצאת את עצמך לא פעם, מדמיינת את הרגע בו תצעדי אליו לחופה. סוף סוף, הוא שאל את השאלה הגורלית ואת כמובן, הסכמת. כעת התחלתם לארגן את חתונת חלומותיכם, כשאחד השלבים שהכי מרגשים אותך, כמו כלות רבות אחרות, הוא המצוד אחר שמלות חתונה מרשימות ונפלאות. כי למה לך להסתפק רק באחת כשאת יכולה להפתיע עם 2 שמלות מושלמות?

שמלות חתונה לכל שלב באירוע

אין ספק שבמחשבה ראשונה, בחירת שמלות חתונה עלולה מעט להרתיע ולהלחיץ. הרי מעולם לא לבשת בגד שכזה וכל מה שאת רוצה, זה לזכור את השמלה או השמלות שלך לטובה. אז את כבר יודעת מה את רוצה לתחילת הערב, אבל מה עם הריקודים? כדי לעזור לך, אספנו כמה טיפים יעילים במיוחד:

  • ההבדל בין השמלות – בדרך כלל נהוג שהשמלה איתה תפתחי את הערב תהיה שמלה מרהיבה ביופייה. מובן שזה תלוי בך, בהעדפה שלך ובנוחות האישית שלך, אך כדאי לקחת בחשבון שהשמלה השנייה בדרך כלל נוחה וקלילה יותר שכן היא מתאימה לריקודים. חשבי על כך היטב ובדקי סוגים שונים של שמלות כדי להיות בטוחה.
  • תתנסי בסגנונות – מכיוון שכנראה לא מדדת מעולם שמלת כלה, מומלץ להתנסות בסגנונות שונים ולבחון לאילו מהם את הכי הכי מתחברת. מה גורם לך לחייך, מה מחמיא לך יותר בעיניי עצמך. כך, מתוך המגוון העצום תדעי בדיוק מהן השמלות המדויקות לך.
  • מה התקציב שלך? – לא כל שמלות הכלה עולות עשרות אלפי שקלים. למעשה, כיום ישנו שוק של שמלות כלה במחירים הגיוניים הרבה יותר, אשר איכותן אינה יורדת משמלות של מעצבי על. חשבי בדיוק על התקציב העומד לרשותך, זה יעזור לך להישאר ממוקדת במטרה ולצמצם את האופציות שגם כך רבות מאוד.
  • איפה כל החברות שלך? – ישנן כלות שלוקחות איתן למדידות את כל החברות, קרובות המשפחה ואפילו הדודות הרחוקות. אנחנו שואלות, בשביל מה? הרי ככל שיוצגו דעות רבות יותר כך סביר להניח שתחזרי הביתה בלי שמלה. לכל אחת יש דעה וטעם משל עצמה אבל עליך לזכור, את היא הכלה ודעתך היא החשובה ביותר. הזמיני לא יותר ממלווה או שתיים שאת סומכת עליהן שיהיו שם יחד איתך, יעודדו איתך ויפרגנו לך בזמן שאת מודדת שמלות חתונה אופציונליות.

נסיכה של פעם בחיים

אין ספק, שמלות חתונה הן התגשמות כל החלומות. זו ההזדמנות האחת להפוך לנסיכה וללבוש שמלה מלכותית ומפוארת כמו שתמיד חלמת ובדיוק בגלל זה, התהליך עלול להתגלות כלא פשוט. יש כל כך הרבה דגמים בחוץ, אפשרויות והמלצות עד שקשה לדעת מה נכון. תהני מהתהליך, תזרמי, תרשי לעצמך למדוד גם שמלות שעל המתלה לא הכי מדברות אליך ומי יודע, אולי תמצאי את השמלה האחת שלך מהר יותר משנדמה לך!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook