fbpx

החזר מס בדואר – חברת זכותך!

0

יש כמה וכמה דרכים לקבל החזר מס מרשות המסים אבל לבטח שדרך הדואר זו לא הדרך המהירה והטובה ביותר. החזר מס באינטרנט היא שיטה מהירה וטובה יותר אך השיטה הכי מהירה ובטוחה היא באמצעות חברה המתמחה בהחזרי מס. למה? כיוון שמעבר לפן הטכני של שליחת הבקשה מה שיותר חשוב זה תוכן הבקשה, דבר שרק בעל מקצוע מבין בו.

החזר מס בדואר לבד או באמצעות חברת החזרי מס מוסמכת?

כיום ניתן לקבל החזר מס מרשות המסים בצורה פשוטה יחסית און ליין. כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח חשבון אישי ברשות המיסים ולמלא בדיקת זכאות ולהגיש את הבקשה. כמובן שיש למלא פרטים אישיים, לצרף טפסי 106 ממקומות העבודה בהם עבדתם במהלך שנת המס עבורה אתם מבקשים את הבקשה להחזר מס, למלא טפסים, להצהיר על אמיתות הדברים ולשלוח לרשות המס לבדיקה ואישור. את כל אלה חברת זכותך! יכולה לעשות עבורך והרבה מעבר לכך. לרשותנו כל המידע הרלוונטי הן הכלל והן האישי הנוגע לכך כך שבמידה ואתה מבצע את זה דרכנו אנו יכולים לדעת בדיוק כמה כסף מגיע לך ולייעץ לך כיצד ומתי הכי טוב לשלוח את הבקשה להחזר מס שכן יש עוד דברים המשפיעים על הסכום עמו עבודה נוספת בה עבדת, מס הכנסה אחר ששילמת ועוד.

החזר מס באינטרנט – חברת זכותך לצידך

כך או כך החזר מס בדואר, החזר מס באינטרנט או דרך חברה מתמחה, אפשר כיום לקבל החזר מס מרשות המסים בקלות גדולה תודות לטכנולוגיה והנגישות הרבה שחלה בתחום. כיום ניתן לבצע מגוון רב של פעולות ממשלתיות כולל באתר רשות המיסים, לקבל מידע, להוריד טפסים ולשלוח מסמכים. בכל זאת לא כולם מנצלים זאת בין אם בשל חשש מרשות המיסים או חוסר נוחות בסביבה הטכנולוגית. עבור כל מי שדחה עד עכשיו את בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס מכל סיבה שהיא בין אם סקפטיות או חוסר מודעות לזכויותיו, חברת זכותך! תשמח לסייע ולעשות את העבודה במקומכם ללא עלות על הבדיקה ועם עמלה מינימלית שנגזרת מתוך סכום החזר המס שיאושר לכם.

הכי קל היום לקבל החזר מס באינטרנט – חברת זכותך!

שמרו על הזכות שלכם ליהנות מהחזר מס עד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית עבור מגוון סיבות כלכליות, מקצועיות, רפואיות או אישיות. חברת זכותך! בעלת ניסיון רב בתחום ואלפי לקוחות מרוצים שכבר קיבלו סכומי כסף גדולים שנצברו עבורם דרך חברת זכותך. זאת ההזדמנות שלכם ליהנות גם כן מהחזר מס לפני תום שנת המס הנוכחית עבור שנים קודמות בהן עבדתם בצורה חלקית, צברתם נקודות זיכוי מס שלא דיווחתם עליהם, משכתם כספי קופת גמל במשיכה מוקדמת ושילמתם על כל 35% מס ועוד סיבות שוודאי אינכם מכירים בזכותן מגיע לכם החזר מס עד 6 שנים אחורה!

מה עדיף: החזר מס בדואר או החזר מס באינטרנט

לא זה ולא זה. הדרך הטובה ביותר לקבל החזר מס היא להגיש בקשה מסודרת דרך גורם מומחה. חברת זכותך! מכירה את כל החוקים והתקנות החדשות שמס הכנסה משחרר מדי פעם. אנו יכולים לבדוק עבורכם את זכאותכם להחזר מס וכן את הסטטוס שלכם ברשות המס. במיוחד עם אתם עצמאים או שכירים העובדים או שעבדתם בכמה מקומות עבודה ובמקביל פתחתם תיק עוסק פטור או עוסק מורשה, ייתכן ושילמתם מס בשיעור גבוה מדי ומגיע לכם החזר מס באופן מידי!

לאלפי ישראלים מגיע החזר מס מרשות המסים!

בין אם תקבלו החזר מס באינטרנט או החזר מס בדואר אל תוותרו על זכותכם לקבל החזר מס!

חושבים שמגיע לכם החזר מס מרשות המסים? רוצים לקבל החזר מס באינטרנט? אנו הכתובת המובילה בתחום. פנו אלינו עוד היום ונשמח לייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות ולהתחיל לפעול עבורכם על מנת שתקבלו את החזר המס המגיע לכם. זה ידרוש מכם רצינות והתמדה אך את רוב העבודה אנו נבצע ונדאג שתקבלו אישור מהיר ואת מלוא הסכום ישירות לחשבון הבנק שלכם תוך זמן קצר ביותר. השאירו פרטים או חייגו עכשיו!

אם אתם עומדים באחד התנאים הבאים כדאי לכם מאוד לעשות את הצעד הבא וליצור עמנו קשר לבדיקת זכאות מידית ולברר האם מגיע לכם החזר מס או לא:

  • עבדתם באופן לא רציף במהלך 6 השנים האחרונות
  • משכתם כסף מקופת גמל או קרן פנסיה לפני הזמן
  • חליתם במחלה קשה וקיבלתם אחוזי נכות
  • נגרם לכם אובדן כושר עבודה בעקבות תאונה וכדומה
  • למדתם, עבדתם או התגוררתם בחו"ל
  • אתם משפחה חד הורית בעלת מספר ילדים

כל אלה ועוד רבים אחרים הם תנאים שאם אתם מקיימים אותם מגיע לכם החזר מס! פנו עכשיו לחברת זכותך ונשמח לברר עבורכם מה גובה הסכום המגיע לכם ולדאוג לכך שתקבלו אותו במהירות חייגו עכשיו! בהצלחה!

קראו עוד מידע מקצועי בנושא החזרי מס

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook