fbpx

שיפוץ בניין חיצוני בליווי תרבות הדיור

0

אם החלטתם שאתם רוצים להתחיל בתהליך של שיפוץ בניין חיצוני, כדאי לכם לדעת שקיימים לא מעט מכשולים בדרך. אנחנו חלילה לא מנסים להרפות את ידיכם. להיפך. אנחנו חושבים שכדאי שתדעו שזהו תהליך מורכב שדורש הירתמות של הרבה גורמים, בעיקרם דיירי הבניין, וכדי שתצליחו לשכנע את כולם להשתתף ביחד אתכם בתהליך השיפוץ כדאי לכם להוית ערוכים לכך.
אחד הגורמים שיכולים לסייע לכם בתהליך הוא האגודה לתרבות הדיור. מדובר באגודה שכל תפיקדה הוא עזור בנושאים של דיור משותף.

מהי האגודה לתרבות הדיור?

האגודה לתרבות הדיור היא אגודה אשר מאפשרת הטבות וליווי לאורך כל תהליך השיפוץ. האגודה מעודדת שיפוץ מבנים , חידוש חזית הבניין המשותף, מספקת שירותי פיקוח הנדסי וליווי משפטי של תהליך השיפוץ. מעבר לכך, לחברה רשימת קבלנים מומלצים אשר נבדקו ונמצאו כמתאימים לביצוע עבודות השיפוץ. קבוצת עידן נמנית בין הקבוצות המובילות לשיפוץ בניינים משותפים בישראל כלומר ניתן להיעזר בה בכל מה שאנו צריכים בתחום שיפוץ הבניין המשותף.

למה עדיף לעשות שיפוץ בניין עם האגודה לתרבות הדיור?

עם שיפוץ בניין האגודה לתרבות הדיור ניתן לבצע שיפוץ בצורה המקצועית והטובה ביותר. האגודה לתרבות הדיור עוזרת במהלך כל שיפוץ הבניין בכל מה שאנו זקוקים לו ואף נותנת לנו ליווי אישי לכל אורך תהליך שיפוץ הבניין. עם שיפוץ בניין האגודה לתרבות הדיור ניתן לבקש ביקור של מהנדס בניין המתמחה בביצוע מכרזי קבלנים, כאשר המפקח לבניין בוחן את מצב הבניין החל מהמקלט, חדר משאבות גג ועוד. החברה לתרבות הדיור אף מלווה את הדיירים עם אדריכל צמוד אשר מכיר את התנהלות מול האגודה ללא כל עלות וללא התחייבות הדיירים. כל שאם אתם מעוניינים לבצע שיפוץ בניין בקרוב אל תהססו לבצע אותו עם האגודה לתרבות הדיור. באמצעות שיפוץ בניין האגודה לתרבות הדיור תקבלו דירה משופצת ברמת גמר גבוהה ביותר שתשדרג לכם את איכות החיים בצורה משמעותית ואף תעלה את ערך הנכס שלכם.

עם האגודה לתרבות הדיור תוכלו ליהנות מיתרונות רבים :

ליווי צמוד לאורך השיפוץ- האגודה לתרבות הדיור תדאג ללוות אתכם לאורך כל תהליך שיפוץ הבניין. כך שבכל שאלה או בעיה שאתם נתקלים בה תוכלו לפנות אליהם והם יעזרו לכם.

מהנדס בניין מטעם האגודה- תקלו מהנדס בניין מטעם האגודה לתרבות הדיור אשר ילווה אתכם במהלך השיפוץ, וכן מהנדס מפקח.

הקצאת תקציב- לפרויקט השיפוץ יוקצב תקציב ע"י האגודה שיעבור לחשבון ועד הבית כלומר הלוואה. החזר ההלוואה לאגודה יבוצע ע"י הדיירים ב-20 תשלומים חודשיים.

מענקים לשיפוצים – תוכלו ליהנות ממענקים לשיפוצים כוללים אשר מעניקה האגודה לתרבות הדיור, בהתאם לתנאים מסוימים שיש לעמוד בהם.

תהליך צביעת בניין מחיר ששווה לשלם ללא ספק חיצוני הוא תהליך לא קל, ואנחנו ממליצים מאד לעבור אותו ביחד עם האגודה, שם נמצאים אנשים בעלי ניסיון שיוכלו לעזור לכם לעבור את התהליך בנעימים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook