fbpx

קידום אורגני – מקסימום תועלת לטווח הארוך

0

המאה ה-21 היא במידה רבה עידן של סיפוקים מהירים. אנחנו רגילים לקצב חיים אחר לגמרי מכפי שהיה לפני 20 או 40 שנים, מוצפים באינספור גירויים ומפתחים שלל דרכים שיבטיחו מענה מידי לעוד ועוד צרכים. אבל יש גם תחומים שבהם כדאי לכוון דווקא אל הטווח הארוך ואחד מהם הוא קידום אתרים אורגני.

סיבה אחת לכך היא שפשוט אין ברירה: בתחומים התחרותיים אי אפשר לקחת אתר שלא קודם עד כה ולהוביל אותו לאחד המקומות הראשונים בחיפושים הרלוונטיים עבורו תוך חודש או חודשיים. גם בתחומים שיש בהם תחרות זוהי משימה בלתי אפשרית כמעט, בעיקר בגלל שגוגל חשדנית כלפי שינויים דרמטיים תוך זמן קצר – ומעדיפה באופן מובהק אתרים שמתווסף להם תוכן איכותי באופן קבוע על פני כאלה שבבת אחת נוספו להם כמה עשרות עמודים חדשים.

הסיבה השנייה היא שתהליך קידום אורגני סבלני, וכמובן כזה שמבוצע במקצועיות, מבטיח הצלחה ארוכת טווח – כלומר גם לאחר שהתהליך יסתיים, האתר המקודם ימשיך להופיע באחד המקומות הראשונים בכל החיפושים המשמעותיים לגביו.

נפח תנועה מקסימלי וגולשים שמוכנים לאינטראקציה עם העסק

יש לא מעט שיטות לייצר נוכחות דיגיטלית בולטת. ביניהן: שיווק ברשתות חברתיות (ובפרט פייסבוק, אינסטגרם וגם יוטיוב), קידום ממומן (בגוגל וגם בפייסבוק), פרסומות (אותם באנרים שיכולים להופיע באתרים שונים וגם בפורטלים גדולים) ועוד.

קידום אורגני היא שיטה אחת מתוך רבות, אבל מחקרים רבים הוכיחו שוב ושוב שהיא האפקטיבית ביותר ובפרט כשהמחשבה היא לטווח הארוך. ראשית, רק בדרך זו מובטחת נוכחות משמעותית גם אחרי שהתהליך עצמו מסתיים, בעוד שקידום ממומן למשל מחייב השקעה קבועה וברגע שמפסיקים לתקצב את המודעות העסק פשוט נעלם מהרדאר.

שנית, כשגולשים נתקלים באתר במסגרת חיפוש בגוגל יש סבירות גבוהה שהם בשלים לאינטראקציה עם העסק או הארגון שהאתר שייך להם – משום שהאתר מספק להם מענה לצורך אמיתי ועכשווי. בנוסף הם מייחסים לאתר, ולכן גם לעסק, אמינות ואיכות (מפני שהם סומכים, ובצדק, על גוגל), ובהתאם נקודת המוצא חיובית במיוחד.

קידום מקצועי – יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד

על-מנת להפיק מקסימום תועלת מקידום אתר, חשוב להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות, עם חברה מנוסה דוגמת משרד פרסום ירדן דיגיטל. אמנם מדובר בשירות שמן הסתם מחייב השקעה כספית, אבל יחס העלות-תועלת במקרה זה, בעיקר בזכות ההצלחה לטווח ארוך והיכולת למשוך את תשומת הלב הרצויה מהגולשים המתאימים גם אחרי סיום התהליך, הופך את ההשקעה לכדאית.

קידום אורגני מקצועי כולל מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, גיבוש אסטרטגיה, אופטימיזציה טכנית באתר, תוכנית תוכן לטווח ארוך שמבטיחה העשרה הדרגתית של האתר בעוד ועוד תכנים שגולשים מחפשים ושיספקו להם מענה אמיתי לשאלות שמעסיקות אותם, קישורים מאתרים איכותיים ועוד. קידום שכזה עשוי להזניק את העסק קדימה ולשדרג במידה ניכרת את שורת הרווח שלו.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook