fbpx

סוויטות מרגיעות, מרווחות ומאובזרות במלונות אסטרל

0

אם חשוב לכם עכשיו לקחת לעצמכם זמן להרגע, להתנתק מעט מהשגרה הלוחצת, פשוט לאפשר לעצמכם לאגור אנרגיות מחדש. רשת אסטרל מזמינה אתכם להכיר את הסוויטות שלה באילת שיהוו סביבה אולטימטיבית למלא את המצברים ולבלות יחדיו; כמשפחה, כזוג או אפילו לקבוצות חברים.

סוויטות באילת שיעשו לכם את החופשה

אז, למה דווקא סוויטות באילת ולא חדרים רגילים?

  • בשביל הרוגע – סוויטה יכולה לעשות הבדל עצום כשמנסים להירגע לאחר יום של סיורים ואקשן בעיר. הרי הדבר האחרון שתרצו זה לשבת בבריכה עם שאר האורחים במלון. כעת, תהיה לכם הזדמנות להרגע בעצמכם, לבד, בשקט.
  • בשביל המרווח – סוויטה מרווחת חיונית לאלו שמעריכים נוחות ומרחב להתמתח במהלך החופשה שלהם. בתי מלון באילת מציעים מגוון של חדרי אירוח מרווחים, החל מסוויטות משפחתיות עם חדרי שינה נפרדים ועד סוויטות פנטהאוז מפוארות עם שטחי מגורים נרחבים. מובן שאין הדבר מוגבל וגם זוגות מחליטים מידי פעם להתפנק בסוויטה מפוארת ומרווחת.
  • בונוסים יוקרתיים – בדרך כלל למזמיני חדרי הסוויטות, מגיעים בונוסים מהנים שמשדרגים מאוד את החופשה. במלון אריאה מרשת מלונות אסטרל למשל, תוכלו למצוא חדרי סוויטה הכוללים כניסה חופשית לטרקלין היוקרתי, ובו משקאות מכל הסוגים ומאכלים המוגשים לכל אורך היום. כך, במקום לצאת לאכול בחוץ תוכלו להישאר במלון ולהתפנק מרגע שהטרקלין נפתח ועד סגירתו.

איך לבחור סוויטה לחופשה הבאה שלכם?

בעת בחירת הסוויטה חשוב לקחת בחשבון את הצרכים, ההעדפות והתקציב שלכם. הנה כמה שלבים שיעזרו לכם למצוא את הסוויטה המושלמת:

  1. קבעו את סדרי העדיפויות שלכם – האם אתם מעריכים יותר מנוחה, מרחב או שירותים מיוחדים ומתקדמים? לדעת מה הכי חשוב לכם יעזור לכם לצמצם את האפשרויות שלכם, שכן ישנן סוויטות רבות המציעות מתקנים שונים ומתקדמים, עיצובים מיוחדים ועוד.
  2. חפשו מלונות באילת – עיינו באתרים של בתי מלון, קראו ביקורות והשוו מחירים כדי למצוא מקומות לינה העומדים בדרישותיכם. לרוב המלונות יש סוויטות, כל אחת מגיעה עם יתרונות משלה.
  3. בדקו זמינות והזמינו מראש כמה שיותר – הסוויטות הטובות ביותר נוטות להתמלא במהירות, לכן מומלץ להזמין את מקום האירוח המועדף עליכם זמן רב לפני מועד החופשה, רק ליתר ביטחון.

חופשה בסטנדרט גבוה

הסוויטות של אסטרל באילת מציעות סטנדרט אחר, כזה שקל להתמכר ולהתאהב בו, ומה הפלא? החדרים המרווחים, המתקנים המתקדמים, הפרטיות והבונוסים הנלווים לסוויטה, הופכים אותה לבחירה מועדפת עבור רבים שכבר גילו, שאם כבר אילת – אז ללא כל פשרות.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook