fbpx

מגשי פירות: הטרנד שכבש את עולם האירועים

0

עולם האירועים מתפתח ומתקדם בהתאם לדרישות הצרכנים ועם לא מעט טרנדים שהפכו לסטנדרט של ממש. למעשה, אם עד לפני מספר שנים עולם זה היה מוגבל בעיקר להגשה סטנדרטית בסגנון של בופה פתוח או הגשה לשולחנות, כיום רבים מבעלי האירועים רוצים ליצור בעבור האורחים ערך קולינרי מוסף, כחלק מהבנה כי הפן הקולינרי הוא חלק משמעותי ברמת שביעות הרצון של האורחים מהאירוע, וכן כזה שיכול לשדרג את החוויה בהחלט. בין שאתם מתכננים להפיק אירוע חתונה או אירוע של הרמת כוסית חגיגית, אין ספק כי היכולת שלכם לשדרג את החוויה שלכם ושל האורחים יכולה להתבצע באמצעות הזמנה של מגשי פירות שכבשו את עולם האירועים בסערה, ולא בכדי.

מגשי פירות – אלמנט קולינרי מהמעלה הראשונה

אחד החידושים המשמעותיים בתחום האירועים הוא שימוש באביזרים דקורטיביים שהופכים את האירוע מסטנדרטי לבלתי נשכח. כאשר לוקחים בחשבון את העובדה כי רוב האירועים עולים לרשתות החברתיות ומצולמים מכל כיוון, היכולת ליצור אלמנט שהוא גם מעוצב וגם טעים יכול להתבצע באמצעות הזמנה של מגש פירות מעוצב הכולל את כל פירות העונה לצד פירות אקזוטיים אשר נחתכים ומסודרים בצורה מעוררת תאבון. אף שתוכלו ליצור מגשים באופן עצמאי, רצוי לשכור את שירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום, כדי לקבל את המגשים המרשימים ביותר. אחד הטרנדים החמים בתחום של עיצוב פירות לאירועים כולל שימוש בדקורציה כמו סירות, כל זאת מתוך מטרה להפוך את מגש הפירות לחגיגה של ממש, ולאלמנט שכל אורח רוצה לצלם ומייד לאחר מכן לאכול. כל פרי נבחר בקפידה ומעבר למראה המצוין, היכולת לבצע הזמנה של מגשי פירות מתאימה בעבור כל סוג של אירוע – בין שמדובר באירוע קטן ובוודאי כאשר מדובר באירוע שבו עתידים להתארח מאות אורחים, כמו אירוע חתונה, ברית/ה, בר/בת מצווה או כנס מקצועי בהשתתפות של עמיתים מהעבודה.

מגוון רחב של אפשרויות לבחירה

אם המחשבה הראשונה שעולה לכם לראש כאשר אתם חושבים על מגש פירות היא מגש בסיסי ופשוט למדי – יש לכם טעות. לאור הביקוש הגבוה, התחילו חברות מובילות בתחום לספק לכל לקוח מעטפת שירות בהתאמה אישית – החל ממגש פירות שמגיע בתוך סירה ועד בר פירות אקטיבי שאותו ניתן להציב ממש בסמוך לרחבה. נוסף על כך, רבים מעדיפים לשדרג את העמדה עם אלכוהול או חטיפים (ויש אפילו חטיפים בריאים שיכולים להתאים למעמד) שמשתלבים בצורה מושלמת עם הקונספט, ובכך מובילים ליצירה של מערך קולינרי שלא רק יהפוך את האירוע לבלתי נשכח אלא גם יאפשר לכם ולאורחים שלכם להיחשף למגשים מעוצבים, טעימים וטריים שנחתכים במקום ומעוצבים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לסיכום

הזמנה של מגשי פירות היא דרך מצוינת להצטרף לטרנד שהצליח לכבוש את עולם האירועים, כאן בישראל ובעולם. אם אתם מחפשים אטרקציה מרכזית שגם תהיה קולינרית אבל גם מעוצבת, זה הזמן לבצע הזמנה של מגש פירות, ובכך להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים שהצליחו לשדרג את האירוע באופן קל ופשוט. מדובר במרכיב האחרון שיאפשר לכם כמפיקי האירוע או כמארגני האירוע של עצמכם להיות רגועים כי במסגרת תמהיל של האירוע תספקו אטרקציה מרכזית, מרעננת ואלגנטית. בהצלחה ושיהיה במזל!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook