fbpx

איך לייצר תנועה לאתר של מסעדה באמצעות קידום אורגני?

0

יש לכם מסעדה, בית קפה או עסק אחר בתחום המסעדנות, ואתם מתלבטים האם כדאי לכם לבנות אתר? רוצים לדעת על מה כדאי לשים דגש בעת בניית אתר למסעדה וקידום אתרי מסעדות? הגעתם למקום הנכון.

למה כל עסק חייב אתר – במיוחד אם מדובר במסעדה?

כיום, אנשי השיווק נוהגים לומר "אם העסק שלך לא נמצא בגוגל – הוא לא קיים". מדובר באמרה קצת קיצונית אולי, אך אם תחשבו על הגולשים שמחפשים את המוצר או את השירות שלכם בגוגל, שמעוניינים לקנות רק אונליין, אז כל עוד יש לכם רק חנות או סניף פיזי, ואם אתם לא פועלים באונליין, מבחינת אותם גולשים "אתם לא קיימים". ולכן, כדאי שלכל עסק תהיה גם אתר או חנות מקוונת, כדי שיוכל לתת שירות לאותם גולשים.
כאשר מדובר במסעדה – בניית אתר וקידומו חשובה לא פחות מאשר עבור עסקים אחרים. וזאת על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להכיר אתכם, כשהם מחפשים מסעדה בעיר או באזור בו נמצאת המסעדה שלכם. ואילו אם את מתכוונים לספק גם משלוחים עד הבית, אז האתר יהיה אפילו עוד יותר חיוני עבורכם – שכן כך תוכלו למכור גם ללקוחות שרוצים לקנות אונליין ולהזמין משלוח.

מהם שלושת העקרונות המרכזיים לאתר מנצח וממיר?

רוצים לקדם את האתר שלכם? להלן שלושת העקרונות המרכזיים של קידום אתרים, שאתם חייבים להכיר:

תוכן: לא סתם מקדמי האתרים נוהגים לומר ש"התוכן הוא המלך". הסיבה לכך היא שגם אם יש לכם אתר ותיק וכזה שמעוצב יפה, כל עוד לא יהיה באתר מספיק תוכן איכותי – אז גוגל כנראה תדרג אתכם נמוך, ולא תופיעו עבור מספיק שאילתות חיפוש, מה שאומר גם שהתנועה לאתר כנראה לא תהיה מספקת. כלומר, כדי שתצליחו להתברג במיקומים טובים עבור שאילתות רלוונטיות – אתם צריכים ליצור תוכן בעל ערך, עבור אותם ביטויים.

קישורים: פרמטר חשוב נוסף לצורך קידום אתרי מסעדות ואוכל ולקידום אורגני בכלל, הוא לדאוג לכך שיהיו לכם מספיק קישורים שמפנים לאתר שלכם, מאתרים חיצוניים (מה שנקרא באנגלית – Backlinks).

חווית משתמש: עוד משהו שחשוב לשים עליו דגש כשאתם בונים ומקדמים אתר – הוא כמובן חווית המשתמש. וזאת שכן אם יש לכם תוכן מדהים והמון קישורים מאתרים מובילים, כל עוד חווית המשתמש שלכם לא טובה, זה לא שווה הרבה. תזכרו שלפני זה שהאתר שלכם אמור להתאים לעקרונות של קידום אתרים, הוא צריך להתאים לגולשים, ולהיות נוח לשימוש עבורם. הרי אם הגולשים לא מצליחים להתמצא באתר, לקרוא את התוכן שבו, להתנווט בו, או להשתמש בו – אז האתר בעצם לא שווה כלום. ולכן, חשוב לשים דגש מרבי על חוויית המשתמש בכל ההליך של בניית האתר וקידומו האורגני.

מה עוד חשוב בעת בניית אתר מנצח?

פרמטרים חשובים נוספים לקידום אורגני מוצלח של האתר שלכם, שבהחלט כדאי לכם להכיר ולהתמקד בהם, הם כמובן מהירות הטעינה של האתר, שימוש בתמונות ובסרטונים (רצוי מקוריים, אך לא חובה), יצירת תוכן אינטראקטיבי (כלומר, כזה שיוצר אינטראקציה עם הגולש), והוספת הנעות לפעולה בתכנים שלכם, שיעודדו את הגולשים לבצע את הפעולות שאתם רוצים שהם יבצעו באתר. אם זה נראה לכם מסובך, ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, או שאתם פשוט רוצים להשאיר את המתחרים מאחור – אז כדאי להיעזר בחברה מקצועית לקידום אתרים, כמו חברת SEOLINKS המובילה בתחום.לסיכום, כפי שראינו, קידום אתרים כולל לא מעט פרמטרים שצריך לשים לב אליהם בעת קידום אתר. אבל, אין ספק שהתהליך משתלם, שכן כך תוכלו להתברג במיקומים טובים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, וכך תוכלו להגדיל את המודעות לעסק, ואת כמות המכירות שלכם.

מאמר אורח מאת אייל רחמים מנכ"ל דיגיטאץ' והבעלים של הבלוג SEOLINKS קידום אתרים המדורג במקומות הראשונים בגוגל.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook