fbpx

כל מה שחשוב שתדעו על מימון לרכב

0

הרכישה הגדולה ביותר בחיינו אחרי דירה, היא רכב. בגלל שרכישת רכב היא רכישה מאד משמעותית אם רוכשים מכונית חדשה יש מיסים מאד גבוהים ולא אחת אנשים נאלצים למצוא מקורות מימון אחרים. מקורות המימון הללו הם לא רק עבור מי שלא יכול לממן רכב חדש, אלא פשוט עבור מי שלא מעוניין גם להוציא את הסכום המלא על הרכב ועל כן יש כמה וכמה אופציות עבור מימון לרכב חדש והנה חלק עיקרי מהן.

5 אופציות עבור מימון לרכב שכולם צריכים לדעת עליהן

כאשר אנו בוחנים רכישה של רכב חדש ללא ספק מימון לרכב היא אופציה שיש לקחת בחשבון כי לא תמיד יש לנו את הסכום המלא, או פשוט לא תמיד גם משתלם להוציא את הסכום המלא גם אם יש. הנה כמה אופציות רלוונטיות ומאד מבוקשות:

  • הון מזומן עצמי – כמו שאמרנו אם יש אופציה והצלחתם לצבור את הסכומים הנחוצים לרכישה אפשר בהחלט להשתמש בכך. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שזוהי הוצאה כספית גבוהה לפעם אחת, ולכן ישנן אופציות נוספות.
  • הלוואה במימון הבנק – לא מעט בנקים, בעיקר הגדולים שבהם, מציעים מסלולים שונים עבור מימון לרכב במגוון של אופציות והטבות. כמובן שיש לוודא שאכן דירוג האשראי שלכם תקין לשם כך, מהן האופציות שהבנק מאפשר לכם, מהם הביטחונות שלכם ועוד. גם אם אתם לא לקוחות אותו הבנק, כיום לקוחות כל הבנקים יכולים לגשת אל המסלולים הללו.
  • מימון חוץ בנקאי – מעבר לבנקים, ישנם גופים פיננסיים כיום שהם אינם בנקים אך מורשים להעניק הלוואות עבור מימון. במקרים אלו חשוב לבדוק מהי גובה מסגרת האשראי שאתם מקבלים עבור ההלוואות, האם אתם זכאים לכך מבחינת הדירוג והאם הפעולה הזו אינה פוגמת לכם בדירוג האשראי בצורה משמעותית כי יש לכך משמעות רבה.
  • מימון לרכב באמצעות חברות כרטיסי אשראי – כיום גם חברות האשראי מהוות אלטרנטיבה לקבלת מימון לרכישת רכבים או הלוואות בכלל. אם יש לכם כרטיס אשראי באחת מהחברות, אתם לבטח זכאים למסלול בו תוכלו לקבל הלוואה לרכישת הרכב או במסגרת הכרטיס, או במסגרת חוץ בנקאית מטעם חברת האשראי. במקרים אלו חשוב לשים לב אל מסגרת האשראי, אל הדירוג שלכם, אל העמלות והתשלומים וכמובן אל היכולות שלכם לפני הכל.

מימון לרכישת רכב בוחרים בקפידה ולא בפזיזות

בין אם החלטתם על מימון באמצעות חברות האשראי ובין אם החלטתם על מימון חוץ בנקאי או בנקאי, כל האופציות מחייבות אתכם לעשות זאת בכובד ראש ולקחת בחשבון שמדובר על הלוואה לכל דבר ועניין. הלוואות לעיתים עלולות להצטבר ולהביא אתכם למצב שבו אתם נמצאים באובר הלוואות ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום לשם לקיחת ההלוואה המתאימה, והמימון הנכון.

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook