fbpx

איך מחשבים את מחיר ההובלה?

0

כל מי שמחפש הובלה – של תכולת דירה, תכולת משרד או של פריטים בודדים – רוצה קודם כל לדעת מה העלות שלה. כולנו כמובן מבינים שהאיכות של השירות חשובה לא פחות, ואולי אפילו יותר: אף אחד לא רוצה למשל לגלות ביום של מעבר דירה שהמובילים שקבע איתם פשוט הבריזו לו. במקרה כזה מן הסתם הצעת המחיר הנמוכה שקיבל לא מנחמת את האדם וממילא היא הופכת ללא רלוונטית. אבל גם כשזה המצב, עדיין אי אפשר להתעלם מהמשקל הנכבד של העלות בכל בחירה של שירותי הובלות.

המחירים של הובלת דירות

כשההובלה היא לצורך מעבר דירה, הפרמטר המרכזי שמשפיע על המחיר הוא מספר החדרים.

עבור דירת חדר טווח המחירים המקובל הוא 600 עד 1,200 ש"ח. מחיר הובלה ממוצע של דירת 2 חדרים הוא כ-1,500 ש"ח. כשהדירה היא בת 3 חדרים, תשלמו בין 1,500 ל-2,800 ש"ח ובמקרים של דירות 4 חדרים הובלה תעלה בין 2,000 ל-3,500 ש"ח.

חשוב להדגיש: אם בדירה יש פריטים רבים ולכן נדרשים קרטונים רבים, המחיר יהיה קרוב יותר לסף העליון בכל טווח מחירים. כך גם כשההובלה היא מבניין ישן בלי מעלית או במקום שהגישה אליו עם המשאית בלתי אפשרית. כשיש צורך במנוף מכל סיבה שהיא, השירות מתייקר בכמה מאות שקלים.

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא המרחק בין הנקודות: עבור הובלה בתוך אותה עיר סביר להניח שתשלמו סכום שקרוב לרף התחתון, אבל נסיעה ממושכת מייקרת את ההובלה.

מחירי הובלות קטנות

כשההובלה קטנה – כלומר של פריט בודד או מספר פריטים מוגבל – גם המחיר כמובן קטן. את רוב מכשירי החשמל ניתן להוביל תמורת כ-200-250 ש"ח, כשהרשימה כוללת בעיקר תנורי מטבח, מכונות כביסה ומייבשים. עבור הובלת מקרר המחיר עשוי להגיע ל-400 ש"ח. במקרה של רהיטים, המרכיב המרכזי בהצעת המחיר הוא הגודל: כך למשל הובלת ארון 3 דלתות תעלה 300-350 ש"ח ואילו הובלה של ארון 5 דלתות מתומחרת ב-400-500 ש"ח. הובלת סלון עולה בין 200 ל-400 ש"ח וזהו גם טווח המחירים עבור כוורת. מחירון הובלות מעודכן ומפורט יסייע לכם לדעת כמה עולה כל הובלה קטנה.

הובלת משרדים ועסקים

התשובה לשאלה כמה עולה הובלה משתנה מאוד בהתאם לנסיבות הספציפיות. למעשה אין דרך לספק תשובה רלוונטית בלי לקבל פירוט מדויק של הדרישות: היקף הציוד שמועבר, התזמון של השירות, האם ישנם פריטים שמחייבים טיפול מיוחד על-מנת שלא ייגרם להם נזק ועוד.

כשמובילים תכולת עסק או משרד חשוב במיוחד להקפיד על איכות הביצוע, שכן העברה רשלנית עלולה להשבית את הפעילות לפרק זמן כזה או אחר ולגרום לנזק משמעותי.

המלצה נוספת שתקפה לכל סוגי השירותים בתחום היא לבצע סקר שוק מקיף. אמנם הבסיס הוא תמיד מחירון הובלות אבל כשמקבלים מספר הצעות מחיר, של חברות אמינות ומקצועיות, אפשר להגיע לעלות זולה יותר.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook