fbpx

שיר במתנה ליום נישואין – המתנה המושלמת ביותר

למה שיר במתנה ליום נישואין הוא המתנה המושלמת? מהו תהליך ההקלטה באולפן הקלטות? ומה היו התגובות של נשים וגברים שזכו לשיר מתנה מרגש ביום חשוב ומיוחד.

0

מתנה ליום נישואין יכולה להיות בחירה קשה מאוד, הסיבה לקושי בבחירה היא ריבוי האפשרויות והרצון להיות מקוריים כל שנה או כל תקופה מחדש.
מתנה מקורית ליום נישואין, ימי הולדת ואירועים משמחים נוספים היא שיר במתנה, שיר אותו אתם מקליטים באולפן ההקלטות מקצועי ובלווי מפיק מוזיקלי אישי.
מפסיקים לשבור את הראש: שיר במתנה ליום נישואין
רעיון למתנה מקורית? לא צריך לשבור את הראש כדי למצוא מתנה ליום הנישואין.
שיר במתנה ליום הנישואין הוא המתנה המקורית ביותר בשוק המתנות, מתנה ייחודית ומרגשת שתאפשר לכם להיזכר בזיכרון חיובי לאורך שנים רבות.
את השיר תוכלו להקליט בעצמכם, להקליט יחד עם בן/בת הזוג או להעניק במתנה את יום ההקלטה לבן/בת הזוג כיום מהנה ומשחרר.
לאחר שבחרתם לעצמכם רשימת קצרה של שירים מומלצים מהם תבחרו אחד, צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" ושריינו יום ושעת הקלטה.
בחירת השיר ושינוי מילים
לפני שמגיעים ליום ההקלטה תצטרכו לבחור שיר אותו אתם מקליטים, ההמלצה החמה היא להכין רשימה עם כמה שירים שאתם מעדיפים וכאלו שלא יהיה לכם קשה לבצע. בסיום הרשימה תוכלו לבחור את השיר אותו תרצו להקליט וקיים במאגר השירים הרחב להקלטה.
בנוסף, לעיתים מקליטים שונים ירצו לשנות את מילות השיר, במידה ואתם משנים חשוב להתאים את המילים בהתאם ללחן.
אולפן הקלטות מקצועי במיוחד עבורכם
שיר במתנה ליום הנישואין הוא לא רק מתנה מקורית ומרגשת, שיר במתנה הוא מתנה איכותית המבוצעת באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון" בניצוחו של המפיק המוזיקלי הוותיק לירון קטלן.
כדי להקליט באיכות סאונד גבוהה במיוחד, האולפן מאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים ובידוד אקוסטי איכותי.
איכות סאונד גבוהה ומפיק מוזיקלי צמוד, יחס אישי וניסיון רב בתחום – כל התנאים המתבקשים, בדיוק כמו הזמרים הגדולים!
מקליטים שיר ליום נישואין ולאירועים נוספים אחרים? לא זמרים צריכים להיות!
אולי תופתעו לגלות שכמעט כל המקליטים שירים לאירועים אינם זמרים, הקלטת שיר ליום נישואין לא מצריכה מכם בכלל יכולות מוזיקליות – כל מה שצריך לעשות הוא להגיע ולשיר, "אולפני לי-רון" יבצעו את כל העבודה בשבילכם עם מפיק מוזיקלי מקצועי המומחה להקלטות אירועים ועריכת קול בהוספת אפקטים בתוכנות עריכה מתקדמות.
אין מה לחשוש מזיופים ומיכולות שירה, המפיק המוזיקלי ילווה אתכם בכל תהליך ההקלטה, יחזור אתכם על האזורים בשיר בהם ניתן להקליט טוב יותר ולבסוף אף יערוך את השיר שלכם.
"בחרתי לעשות שיר במתנה להצעת נישואין ואחרי כמה שנים גם שיר ביום הנישואין"
התגובות על המתנה המקורית ביותר ליום נישואין קיימות בשפע, דוגמה אחת היא של אורן מתל-אביב (33) שבחר פעמיים להעניק שיר במתנה לאחת שלו: "בהצעת נישואין הקלטתי באולפן את השיר 'האחת שלי', ההקלטה הייתה כיפית וללא לחץ כמו שהייתי לחוץ בהצעת נישואין עצמה, ההצעה עצמה הייתה בסוף ההקלטה. חמש שנים אחרי החתונה הגעתי להקליט שוב שיר מתנה ליום נישואין, אשתי התרגשה לא פחות מיום ההצעה עצמה".
לאילו אירועים נוספים מתאים שיר במתנה?
מלבד מתנה ליום נישואין, הקלטת שיר באולפן הקלטות יכולה להתאים לאירועים רבים אחרים: הקלטת שיר במתנה ליום הולדת, יום אהבה, חתונה הזהב/כסף, מסיבת רווקים/רווקות, הקלטת שיר קבוצתית לחתונה, מתנה פרידה לעובד/מנהל לעבודה ואירועים נוספים.
שיר במתנה לא מוגבל לאירוע או לגיל מסוים, ניתן לבצע הקלטת יחיד, הקלטה זוגית והקלטה קבוצתית.
את השיר ניתן לשדרג ולעשות קליפ מתנה ליום נישואין בתיאום מראש עם האולפן זה כולל צלמת מקצועית שתצלם אתכם באולפן ובלוקיישן נוסף ליד האולפן ובכך תוכלו להעניק מתנה שהיא גם ויזואלית ומרגשת הרבה יותר!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook