fbpx

טיולים בחו"ל ב-2020 בתקופת הקורונה: עידו פישמן מסביר על התופעה

אם אתם מתכננים חופשה בקרוב, כדאי לדעת שישנן עדיין מדינות שניתן להנות בהן מחופשה מושלמת. נכון, אתם טסים בתקופת הקורונה ולכן גם תצטרכו לעבור בדיקת קורונה במדינה אליה תגיעו, אבל אם הכול יהיה בסדר ותצאו שליליים, גם אתם תהנו מנופש בחו"ל ב-2020

0

עידו פישמן מסביר על התופעה שעושה רושם כי הולכת וגוברת – לא מעט ישראלים מחליטים לא לוותר על החופשה שלהם בחו"ל. כן, גם בתקופת הקורונה אנשים טסים לחו"ל ואפילו נהנים מחופשות לא פחות ממושלמות. בואו נבין את התופעה לעומק יותר, מה גורם לאנשים לטוס לחו"ל בתקופה שבה כולנו מתמודדים עם נגיף עולמי? הנה כל המידע שאתם צריכים לגבי טיולים בחו"ל ב-2020 בתקופת הקורונה, האם אפשרי ובכלל כדאי לטוס לנופש בימים אלו? 

נופש בחו"ל בתקופת הקורונה כדאי ומומלץ או חשש אחד שלם? 

האם אנשים טסים בכדי לנפוש בחו"ל בתקופת הקורונה? ואם כן, האם בכלל כדאי לעשות את זה בתקופה הנוכחית? מסתבר שלא מעט אנשים פשוט לא ממתינים להוראות כאלו או אחרות, אלא פשוט טסים לחו"ל. נכון, זה עשוי אכן להיות מעט מורכב. 

בהתחשב בעובדה שאתם תצטרכו לשהות בבידוד מספר ימים לאחר הגעתכם למדינת הנופש המיוחלת (כדי להמתין לתוצאות בדיקת קורונה), הפרויקט נהפך למעט מורכב יותר. אבל אל-חשש, יש דרכים לפתור כל דבר כמעט בעולם הזה. 

עידו פישמן עונה: אז האם כדאי לטוס לחו"ל בתקופת נגיפים עולמיים? 

בואו נגיד ככה, אם אתם טסים למשך נופש של יומיים-שלושה, כמובן שזה יהיה מעט מיותר. אבל אם אתם מתכננים טיסה ונופש של יותר שמבוע-שבועיים, יכול להיות שיהיה כדאי "לשלם" את המחיר של בידוד במשך יומיים שלושה. 

בסופו של דבר, הרבה מכך תלוי באורך החופשה שלכם. על פי עידן פישמן טורס, אנשים עושים בדיוק את החישוב הנ"ל של תקופת ומשך הנופש שלהם. עידו פישמן מביא עמו מוניטין רב שנים וניסיון בעולם התיירות, ולכן בחרנו להפנות אליו מספר שאלות. 

עידו פישמן על היעדים שאנשים בוחרים עבור נופש בחו"ל ב-2020 

האם לדעתו בתקופת הקורונה אנשים מחפשים אחר יעדים אקזוטיים בחו"ל? או אולי בכלל אנשים עדיין מעדיפים אזורים גדושים באנשים אחרים, כמו למשל אירופה וערים מרכזיות בחו"ל? ובכן, מסתבר שלא מעט אנשים אכן מחפשים להתבודד גם בחו"ל. 

נכון שזה לא מפתיע מאוד, אבל אין ספק שעצם העובדה שאנשים עדיין טסים לחו"ל – מפתיעה כשלעצמה. אגב, היעדים משתנים גם בהתאם למטיילים והמטילות. למשל, אם מדובר על מטיילים צעירים שנחשבים פחות בקבוצת הסיכון של נגיף הקורונה, היעדים יהיו אורבניים במקרים רבים.

האם צעירים וצעירות בוחרים יעדים אורבניים לנופש בחו"ל? 

במילים אחרות, צעירים וצעירות שפחות חוששים מנגיף הקורונה, בדרך כלל ימצאו את עצמם מטיילים בכל מיני פינות אורבניות וערים מרכזיות בחו"ל. אם ניקח את הדוגמה של טיולי פנסיונרים בחו"ל, הרי שהם יעדיפו לרוב להתארח באזורים מבודדים יותר ופחות חשופים לנגיף. 

עוד שאלנו את עידו פישמן, גם לגבי כל מה שקשור לנופשים בארץ – האם נעשו מבוקשים יותר? מסתמן כי המוני ישראלים מעדיפים לטייל בארץ במקומות רבים, כולל למשל באזורי רמת הגולן. אגב, גם אזורי דרום הארץ מקבלים בברכה אורחים ומתארחים רבים. 

צימרים בצפון ובדרום בתקופת הקורונה – תו סגול מסיר חששות? 

תוכלו למצוא צימרים גם בצפון הארץ וגם בדרומה, אבל כמובן שרוב האנשים בדרך כלל יעדיפו להגיע לאזורי הצפון, שכן שם נמצאות "ממלכות" הצימרים. לרוב, אנשים יעדיפו להגיע לכפרי נופש מסוגים שונים, כמו למשל כפר הנופש הנקרא יישוב חד נס. זאת ועוד, יש לכם גם את מג'דל א-שמס, שאפשר גם לקרוא לא מג'דל שאמס. 

יישובים אלו כוללים בתוכם המוני צימרים עם תו סגול מכל מיני סוגים וגדלים, כולל גם אחוזות נופש ענקיות. כמובן, בין אם אתם מתכננים נופש בארץ או בחו"ל, בכל מקרה תמיד יהיה צורך לעשות זאת בהתאם להוראות משרד הבריאות. אם אתם יוצאים לחו"ל לנופש, יהיה גם כדאי לבדוק את ההוראות במדינה אליה אתם טסים. 

נופש בארץ ובחו"ל בתקופת 2020 והיעדים הנחשקים שאנשים אוהבים 

בכל מקרה, בין אם מדובר בנופש בארץ או בחו"ל, תמיד יהיה כדאי גם לקחת בחשבון את העניין של מדריכי טיולים. במיוחד אם מדובר בנופש ארוך של שבוע או יותר. מדריכים טיולים יכולים להעשיר עבורכם את הטיול בכמה וכמה מונים, כולל לקחת אתכם לכל מיני פינות קסם בתוליות. שאלנו את עידו פישמן לגבי שלל המוקדים התיירותיים שניתן עדיין לבקר בהם ב-2020, היכן המוקדים האלו נמצאים בארץ? 

ובכן, מסתבר שבאזור הצפון והדרום אתם תוכלו למצוא לא מעט חוות חקלאיות שמוציאות אנשים לטיולי שטח עם ג'יפים, למשל. בעזרת רייזרים, טרקטורונים וג'יפים ניתן להגיע לכל מיני יעדים בתוליים כמעט לחלוטין. אתם תהנו משטחים ומטעי פירות, תוואי שטח הרריים בגליל המערבי ועוד. בסופו של יום, כנראה שאנשים עדיין לא מוכנים לוותר על הנופש שלהם, גם אם יש קורונה באוויר. אם אתם צריכים מידע נוסף בענייני תיירות ב-2020, יהיה כדאי להתייעץ עם מומחים מעולם התיירות כדוגמת עידו פישמן טורס. בהצלחה, תהנו!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook