fbpx

נעים להכיר, הדור הבא של הקלנועיות

0

כשחושבים על המילה קלנועית, לרוב חושבים על הקלנועית הזוגית, האיטית שנוסעים איתה למקומות קרובים בתוך העיר או בשבילי הקיבוץ או המושב. נכון, יש קלנועית כזו והיא שימושית מאוד עבור אנשים, אך ענף הקלנועיות התקדם מאוד בשנים האחרונות וכיום הוא מציע דור חדש של קלנועיות המאפשרות לנוסעים לקבל יותר. בכתבה הבאה נציג סוג מיוחד של קלנועית אשר נחשבת כיום לדור הבא בענף זה.

לעלות לטיסה עם קלנועית מתקפלת

אחד הדברים הכי קשים עבור אנשים עם מוגבלויות או אנשים מבוגרים, זו היכולת שלהם לנוע במרחב ולכן רבים מהם מוותרים על נסיעות לטיולים בארץ ובעולם. לעמים אלו אנשים ממש צעירים שמתקשים בהליכה והטיול עשוי להפוך לסיוט עבורם ולפעמים אלו אנשים מבוגרים שרוצים לנצל את זמן הפנסיה שלהם, אך מגבלת ההליכה מונעת מהם לעשות זאת.

כיום, אנשים אלו יכולים לטוס לטייל בחו"ל ללא כל בעיה אם יש ברשותם קלנועית מתקפלת . מדובר על קלנועית מתקדמת מאוד וייחודית המאפשרת קיפול ועלייה למטוס יחד איתה. כמו כן, בשל הקומפקטיות שלה, ניתן לנסוע איתה בתוך שדה התעופה. אם נסתכל על יום בחייו של אדם מבוגר או אדם עם מוגבלות אשר נוסע לחו"ל יחד עם הקלנועית המתקפלת, כך זה עשוי להראות. הוא מגיע עם הקלנועית במונית, יורד איתה לשדה התעופה, עושה את כל שרשרת האבטחה והדרכונים ללא כל בעיה, ממשיך לטיול בדיוטי פרי, עולה על המטוס כאשר הקלנועית מקופלת ומגיעה איתו. בצאתו מהמטוס, הוא יתחיל את הטיול יחד איתה.

להיכנס למקומות סגורים עם הקלנועית המתקפלת

אחד היתרונות הכי גדולים של הקלנועית המתקפלת, זו היכולת שלה להיכנס למקומות סגורים. בעוד קלנועיות העבר יודעות לנסוע רק בחוץ, קלנועית מהסוג הזה היא רכב חשמלי קטן ונוח המהווה עבור האדם מעין רגליים נוסעות. הוא יכול להיכנס עם הקלנועית לקניון ולחנויות ולהנות גם מטיול עירוני. אין ספק שהקלנועית הזו משדרגת מאוד את החיים והופכת אותם להרבה יותר מהנים. על מה שהיה בגדר חלום עד עכשיו, פשוט מתגשם.

להכניס את הקלנועית בפשטות לתא המטען

הקלנועית המתקפלת נסגרת למעין מזוודת טרולי עם ידית וגלגלים, לכן מאוד קל לסגור אותה וגם הניח אותה בתא המטען של הרכב ללא כל בעיה. מעבר לכך, אנשים שכן יכולים ללכת לזמן קצר, יכולים לסחוב אותה ללא מאמץ בזכות הגלגלים שלה. אין ספק כי מדובר בכלי נהיגה מדהים ומאוד שימושי.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook