fbpx

הכנה ליום המאה לבנות

0

אם אתן לקראת יום המא"ה, יום מומחיות, איתור והתאמה, ואתן קצת חוששות או פשוט רוצות למנף את היכולות שלכן. קורס הכנה ליום המאה לבנות, הוא הפתרון שלכן. קורס שיעזור להכין אתכם באמצעות תרגול, הדרכה ולימוד של שעות. על ידי מיטב המדריכים בשוק ההדרכה למיונים צבאיים. אז אם גם את לפני היום הגורלי, ורוצה לשפר את הביצועים שלך, להגיע מוכנה לכל שאלה, לכל משימה או תרגיל. הקורס של פזצטא הוא הכלי שיעזור לך להגשים את עצמך.

קורס הכנה ייחודי וייעודי

הקורס של חברת פזצטא להכנה ליום המאה לבנות, נבנה ונערך על מנת לספק לך את הידע, הניסיון והמיומנויות הנדרשות, על מנת להשיג את הציון הטוב ביותר. במהלך המבחנים ביום המאה שלך. הקורס של פזצטא הינו ייעודי וייחודי ממינו, ורותם ידע של שנים רבות, על ידי צוות שנבחר בקפידה לאורך שנים רבות. שמכירים את תהליך המיונים ממקור ראשון, ויודעים מה הצרכים של מערכת המיון הצבאית. וכיצד לעזור לכם למקסם את היכולות שלכן לקראת היום המיוחד. אם יש לך מטרה ממוקדת, יחידה מסוימת שאליה את רוצה להתגייס, או מסלול ספציפי שקורץ לך, המדריכים של פזצטא ישמחו להירתם למשימה, ולצייד אותך בכל הידע והניסיון הנדרש, להשגת התפקיד הנחשק.

קורס ההכנה כולל:

  • מסלול הכנה תכליתי וקצר המבוסס וידאו (VOD) ותרגול אונליין, לכל התחנות בהן תעברו ביום המא"ה.
  • למידה מבוססת על סרטוני וידאו (VOD) קצרים וברורים
  • תרגול online בנייד / מחשב
  • 8 שעות של למידה שיכינו אותך לכל תחנה
  • זמינות לתרגול ולמידה מרגע הרכישה 24/7 מהמחשב והנייד
  • מעודכן גם למתכונת קורונה, באמצעות הרחבת השיעורים אונליין והתאמתם לשינויים שמבצע הצבא במהלך המיונים, בתקופת משבר הקורונה.

ערכות הכנה ליום המאה לבנות

ערכות ההכנה של חברת פזצטא, ליום המא”ה כוללת מגוון רחב של, סרטוני וידאו קצרים וממוקדים. לצד תרגול של יותר מ-400 שאלות, שהופיעו בעבר במבחני יום המאה.
הערכה נבנתה על ידי מומחיות שונות אבחון ומיון. ששירתו במכוני מיון והשמה ומכירות את הדרישות של יום המאה מבפנים. בנוסף להיכרות עם הדינאמיקה הקבוצתית, הסימולציות  האישיות, תחנות ההדרכה ואת המבחנים הפסיכוטכניים, הנערכים ביום המאה. בעזרת ההכנה ליום המאה לבנות של פזצטא, גם את תגיעי ליום המא”ה, מתורגלת ומיומנת או פשוט מוכנה. כל זאת ללא לחץ ובלי  חרדות, את תגיעי מצוידת ליום המאה בשלל טכניקות שונות שיעזרו לך להתמודד עם הקושי ולצלוח את המשימה.

פזצטא מומחים עם תעודות

חברת פזצטא מתגאה בנתון המרשים של 78 אחוזים מבוגרות הקורסים השונים שהחברה מספקת, כהכנה ליום המאה לבנות. שזכו לציון המקסימאלי במהלך יום המא"ה שלהן. זאת אומרת שכמעט כל נערה שתשקיע מעט זמן באחד ממסלולי הקורסים שלה, תוכל להשיג במהירות את התוצאה הגבוה ביותר, אותה ניתן להעניק במיונים הנערכים ביום זה. אנו מזמינים אותך לנסות את חבילת ההכנה שלנו ליום המאה לבנות, ולראות בעצמכן כיצד אנו מביעים את הניסיון והידע שלנו, ומגייסים אותו לטובתך, לטובת הציונים שלך בתחנות השונות ופשוט מהווים משענת בכל נושא ועניין הקשורים ליום המאה לבנות.

למידה מרחוק

חברת פזצטא מתאימה את שירותיה בהתאם לעת הנוכחית, בכל הנוגע למשבר הקורונה. בחברת פזצטא ביצענו את כל ההתאמות הדרושות, בהתאם להתאמות שערך הצבא ומכוני המיונים השונים. על מנת להמשיך ולמיין מתגייסים טריים לצה"ל. באמצעות שיעורים, עריכת סימולציות ופתירת משימות ותרגילים, באופן בהם תתקלו במהלך התחנות השונות בהליך המיון שלכן.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook