fbpx

חלום ההרזיה מתגשם

0

איך מורידים 10 קילו ב-80 יום? איך משפרים את איכות החיים תוך חודשיים?

איך זה שמיליוני אנשים בעולם לא מצליחים 'לפצח' את נדנדת העלייה במשקל והירידה במשקל?! למה המשימה הזו עבור עשרות אלפי איש היא עדיין בבחינת אתגר שאי אפשר 'לכבוש' אותו בהצלחה?

כנראה שעצם הקיום בחברת שפע צרכנית הופך את אתגר השמירה על תזונה בריאה ומשקל תקין למשימה מורכבת…כשהכל מסביב כל כך מפתה, שופע 'אוכל מתועש' עטוף באריזות ש'מנצנצות' לעבר כולנו מהמדף בסופרמרקט, ברור שהדיאטה בסכנה קיומית על בסיס יומי אבל איך אומרים? "עוד לא אבדה תקוותנו"…

עולם הרפואה מושיט יד לסובלים מעודף משקל

בעידן של התפתחויות טכנולוגיות ושל פיתוחים מבריקים בעולמות הרפואה, גם קטגוריית פתרונות ההרזיה מככבת בשווקים ומציעה מגוון אמצעים להתמודדות עם עודף משקל. אפשר לסכם חד משמעית שהיום, בואך שנת 2024 מי שרוצה להתחיל לשמור על עצמו/ה במובן של תזונה בריאה יותר, שליטה על 'מה שמכניסים לפה' ובקרת איכות על הארוחות שלו/ה, יכול לעשות את זה הרבה יותר בקלות מאשר בעבר. בעיקר בזכות הימצאותם של תרופות הרזיה וזריקות הרזיה, ביניהן אוזמפיק ('התרופה הכוכבת').

איך אפשר להגשים את חלום ההרזיה בטווח-זמן ריאלי?

מחקרים מראים שהשפעתן של תרופות/כדורים להרזיה מוכיחה יעילות ומקדמת את תהליך הירידה במשקל בשיעור של בין 20%-10% . אולי זה לא נשמע כזה 'דרמטי', אבל כשמדברים במושגים של הורדת קילוגרמים מיותרים ש'יושבים' על הגוף צמוד לאורך שנים, ו'פתאום' בתהליך נתמך רפואית הם עוזבים את הגוף ומפנים מקום לאנרגיה חדשה, לבריאות ולחיוניות – זה בהחלט משמעותי.

עם אוזמפיק, למשל, אפשר בהחלט להוריד 10 קילו ב-80 יום. כמובן שזה מתאפשר לא רק מעצם נטילת התרופה, אלא גם במסגרת שמירה על תזונה נכונה ובריאה ושילוב פעילות גופנית. ירידה במשקל שנשמרת לאורך זמן חוסכת הרבה מפחי נפש, אכזבות ותנודות נפשיות, ולכן יש בשורה של ממש בשימוש באמצעים שעולם הרפואה מציע היום לניצחון אתגרי הדיאטה.

אימון גופני כחלק משיפור גופני, בכיף, לא מתוך כורח 

גם אם אתם לא מתים על חדרי כושר,  ואין לכם 'קראש' על הליכון, אופניים או ספינינג או אירובי-מדרגה😊  עדיין כדאי שתבחרו לעצמכם איזשהו ענף ספורטיבי, פעילות גופנית כלשהי שאתם כן 'מתחברים אליה' ולעסוק בה פעמיים-שלוש בשבוע למשך כחצי שעה לפחות. רוצים לרדת במשקל? אי אפשר לעשות את זה אם ממשיכים בשגרה של 'בטטת ספה'😊ירידה במשקל היא תהליך שדורש מידה של התמסרות ומחויבות אישית, וגם בסיוע הפתרונות מעולם הרפואה לא תצליחו אם לא תהיו בתהליך All In. מכירים הצלחה מכל תחום שהוא בחיים ללא שמץ מאמץ?! אין 'חיה' כזו. אין הישגים בלי עשייה.

5 צעדים בדרך להצלחה בדיאטה

  1. הכנת תוכנית יומית: תפריט מוגדר מראש לכל יום בשבוע
  2. קבלת ייעוץ רפואי להתאמת תרופה/זריקה להרזיה
  3. תכנית אימון שמקפידים על ביצועה לפחות פעמיים-שלוש בשבוע
  4. הקפדה על שעות אכילה 'מסודרות' ועל סיום הארוחה האחרונה סביב 19:00 בערב
  5. צ'ופר עצמי על עמידה ביעדי הדיאטה: אפשר פעם בשבוע-שבועיים 'לחרוג בקטנה' ולאכול משהו שאוהבים

6 טיפים בדרך להפחתת משקל

לא להתקרב למקרר כשלא חייבים, לא להתעסק יותר ממה שבאמת נדרש בהכנת אוכל/קניית אוכל/אפייה וכו', להקפיד על שתייה של לפחות 7-10 כוסות מים ביום, להקפיד על תפריט מגוון הכולל פירות ירקות, קטניות, דגים, לא לספור קלוריות אלא לחשוב מהם הערכים התזונתיים של כל מה שנכנס לפה. להעדיף הליכה רגלית אקטיבית במקום נסיעה פסיבית.

ואיך 'נקנח' אם לא בתיאבון?! בתיאבון, אבל בגבול הטעם הטוב…

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook